Сводка обновлений для разработчиков DBD — июнь 2022 г. Здесь вы найдете все новости обновлений Dead by Daylight, узнаете дату выхода для PC, когда игра выйдет на других платформах и другие анонсы. Все примечания к патчу для обновления Dead By Daylight 7.1.0. Сводка Dead by Daylight выпустила обновление 7.4.2, которое включает улучшенные возможности и некоторые изменения качества жизни. Последние новости DBD на сегодня и 2024 год. Узнай первым дату выхода Dead by Daylight, новости обновлений и системные требования.
Масштабное Обновление ► Dead by Daylight
Сегодня в 19:00 (МСК) выйдет обновление для Dbd – 4.5.0. В обновлении будут заменены старые анимации бега и взаимодействия выживших на новые более реалистичные. Get all the latest Dead by Daylight news, updates, deals, and more delivered straight to your inbox. Dead by Daylight — популярная игра ужасов на выживание теперь официально доступна для мобильных устройств бесплатно!
Разработчики представили крупное обновление для Dead by Daylight
Dead by Daylight Ноябрь 2023: Обновление разработчика, Chucky, Изменения PTB | Ужасающий тизер DBD предполагает, что глава 31 может быть самой страшной. Home › Dead by Daylight › Russian › Новости и списки изменений › Новости. |
Обновление от разработчиков Dead by Daylight, сентябрь 2023 г. – все впереди | Крупный русскоязычный DBD дискорд сервер для поиска команды как для игр в паблике, так и на турнирные мероприятия. |. |
Примечания к обновлению Dead By Daylight 5.5.0 | Событие «Скрытые полосы»
Dead by Daylight - Долгожданное обновление 4. В обновлении будут заменены старые анимации бега и взаимодействия выживших на новые более реалистичные. Также будет изменен пользовательский интерфейс, что значительно облегчит жизнь маньяку, которому раньше приходилось запоминать подвешивание в голове, ведь теперь эиа информация будет отображаться в интерфейсе.
Самое интересное о кино на YouTube канале Игромании! Обложка: скриншот игры Dead by Daylight Behaviour Interactive рассказала о крупном летнем обновлении Dead by Daylight , которое выйдет вместе с новым событием. Игроков ждут следующие изменения: отключившихся от игры выживших заменят боты; Онрё станет более пугающей — разработчики переработали «Проекции», проклятые кассеты и «Развоплощения», а также поправили баланс улучшений; дополнительные изменения баланса многих навыков убийц и выживших; доработка некоторых убийц и различные изменения их улучшений; пропадёт возможность хватать выживших, снимающих товарищей с крюка.
Патч посвящен убийце Ксеноморф и выжившей Эллен Рипли, традиционно у персонажей есть уникальные умения, а внешность соответствует образу из кино. Также реализована карта "Крушение Ностромо" в тематическом сеттинге, есть новые игровые механики вроде пунктов управления и дистанционной огненной турели. В техническом плане появились настройки переключения вертикальной синхронизации, ограничение частоты кадров и разрешения.
Территориальный императив может срабатывать только один раз в 45 ;секунд. Помни меня: Каждый раз, когда ваша Одержимость теряет состояние здоровья, вы получаете жетон. На одержимость не влияет Помни меня. Эффекты Hex сохраняются, пока связанный Hex Totem стоит. Тропа мучений: После отключения генератора вы становитесь незаметным до тех пор, пока генератор не перестанет регрессировать. В это время перед выжившими открывается желтая аура генератора. Этот же бонус применяется ко всем остальным Выжившим в пределах досягаемости. Выжившие могут одновременно подвергаться воздействию только одного эффекта «Проявить себя». Мы будем жить вечно: Скорректированное описание указывает, что это работает для ВСЕХ жалюзи, а не только для фонариков. Пораженные генераторы будут видны всем Выжившим в виде желтой ауры. На генераторе может быть активна только одна ловушка. Когда Убийца оказывается на расстоянии 14 метров от генератора-ловушки, его аура открывается всем Выжившим. Повреждение генератора уничтожает ловушку.
Летнее обновление Dead by Daylight изменит Онрё и уберёт захват у крюка
Dead By Daylight has just revealed a packed slate of upcoming live updates that will roll out between January and June 2024. ‼ Для Steam и EGS вышло обновление 7.7.0а, исправляющее проблемы с мерцанием света. Home Discovery Queue Wishlist Points Shop News Stats. эксклюзивный контент от Yulechkalive, подпишись и получи доступ первым! Смотрите историю обновлений Dead by Daylight или читайте все актуальные новости Dead by Daylight в удобном блоге. ‼ Для Steam и EGS вышло обновление 7.7.0а, исправляющее проблемы с мерцанием света.
Dead by Daylight: Новое обновление разработчика — Chucky и изменения в PTB, Ноябрь 2023
Пока Шестерня активна. После этого Gearhead деактивируется. Скрытая погоня Эффект удален: «Вы теряете все свои жетоны, если Одержимость приносят в жертву или убивают». Переключатель мертвеца Удалена механика одержимости, перк теперь срабатывает при поимке любого выжившего. Медсестра Несколько проблем повлияли на силу Медсестры, которая требовалось переделать большую часть поддерживающего ее кода, особенно сеть, что мы и сделали в этом релизе.
Это позволило нам исправить следующие проблемы. Теперь она пройдёт только оглушение. Исправлен систематический сбой при закрытии приложения. Ферма холодного ветра — карта «Расколотый коровник» отключена.
Приют Кротус Пренн — Часовня отца Кэмпбелла была отключена.
Получите 2 жетона, максимум 5 жетонов за один раз. Вы видите ауру хранилищ, заблокированных Клаустрофобией на время действия. Территориальный императив: Раскрывает потенциал способности чтения ауры. Территориальный императив может срабатывать только один раз в 45 ;секунд. Помни меня: Каждый раз, когда ваша Одержимость теряет состояние здоровья, вы получаете жетон. На одержимость не влияет Помни меня.
Эффекты Hex сохраняются, пока связанный Hex Totem стоит. Тропа мучений: После отключения генератора вы становитесь незаметным до тех пор, пока генератор не перестанет регрессировать. В это время перед выжившими открывается желтая аура генератора. Этот же бонус применяется ко всем остальным Выжившим в пределах досягаемости. Выжившие могут одновременно подвергаться воздействию только одного эффекта «Проявить себя». Мы будем жить вечно: Скорректированное описание указывает, что это работает для ВСЕХ жалюзи, а не только для фонариков. Пораженные генераторы будут видны всем Выжившим в виде желтой ауры.
Archive and Event cinematics should now be accessible in lobbies and be interruptable. Inviting a player on PS5 to your lobby made on PS4, or vice-versa, should now work correctly, even if the invited player does not have the game running. When playing against The Dredge, Bots are more likely to lock lockers. When playing on the Rancid Abattoir map, Bots no longer infinitely vault a window when going for an Unhook. Smoke VFX no longer appear when switching between certain locked Cosmetics. When The Skull Merchant destroys a Pallet, the animation plays out as intended. Fixed an issue where, as The Spirit, vaulting from a high location and falling to the ground would cause her to jitter in the air instead of falling continuously. The Cenobite may no longer teleport far from the Survivor when the teleport is triggered right after the Survivor starts solving the Lament Configuration. Fixed an issue that caused some of the cosmetic VFX to disappear while playing a match.
Fixed an issue where when a Survivors starts healing another Survivors immediately after unhooking them, they get positioned in a way that clipping occurs between them. Animation Disable an optimization on animation that caused choppy or low-frame rate animations in certain situation. Fixed an issue on all maps around the killer shack where a collision would hinder navigation around the exterior of the shack. Fixed an issue on The MacMillan Estate Groaning Storehouse map where the killer could body block access in the stairs to the basement. Fixed an issue on The MacMillan Estate Suffocation pit map where the killer could body block access in the stairs to the basement. Archives The "Salvation or Sacrifice" challenge no longer gains an unintended extra point of progress when hooking a Survivor during the End-Game Collapse. Issues related to the Core Memory challenges. Memory fragments no longer spawn too close to the Player spawn points and to each other. The memory portal no longer remains displayed after another player interacts with it.
The Demogorgon can no longer collect memory fragments while traversing the Upside Down. Survivors can no longer interact with the memory portal while Incapacitated with Victor when playing against The Twins. Fixed multiples issues to the Survivor interactions and visibility with memory fragments and memory portal interaction when Victor was unbound nearby Players when playing against The Twins. The Killer can no longer interact with the memory portal while carrying a Survivor. Fixed an issue where the audio feedback for collecting a memory fragment played only once instead of per fragment. The Knight can no longer collect memory fragments while creating a patrol path for a Guard. Fixed an inconsistent page change audio in the Archive. Fixed an issue where, during an active Event, auto-filling the Bloodweb would play the same Item purchase sound multiple times. Fixed an issue where clicking on the Perk preview UI button would produce no sound.
Fixed an issue where using the Memory Of Maurice outfit for The Dredge would not have the added horse sound effects. Fixed multiple collision issues in the Red Forest Realm. Fixed an issue in Groaning Storehouse where Killers are unable to pick up Survivors. Fixed an issue in Shattered Square where the dark mist was not positioned properly in the map Zombies should no longer get stuck on Temple of Purgation. Zombies should no longer get stuck on Dead Dawg Saloon. Fixed global issue where debris from Pallets would clip in the ground. Improved situation where lack of Hooks in Badham Preschool negatively impacted Killers. Fixed clipping assets in Temple of Purgation. Removed an impassable area in Badham Preschool.
Fixed issue in Gas Heaven that adds mist around the Gas Station. The Demogorgon can no longer jump on top of metal piles in Gas Heaven. Zombies can now navigate between cars in Haddonfield. Fixed issue in Midwich Elementary School where Victor could stand unreachable on top of metal shelves. Characters no longer get blocked in front of a cart in the Shattered Square. Killers can no longer land on top of a Hook in Midwich Elementary School. Fixed an issue in Badham Preschool where the Killer could not grab a Survivor working on a Generator.
Холод позвоночника: Активируется только в том случае, если Убийца находится в прямой видимости с Выжившим.
Также будет 0,5-секундный затяжной эффект Spine Chill. Наконец, бонус скорости хранилища будет полностью удален. Связанный: Все карты в Dead by Daylight, ранжированные июнь 2022 г. Темная преданность: Dark Devotion теперь активируется всякий раз, когда Obsession теряет состояние здоровья. Чтобы сделать его более последовательным и наказать выжившего за неосторожность, мы убрали время восстановления. Смертельный преследователь: Помимо существующего эффекта, «Смертельный преследователь» теперь увеличивает продолжительность всех эффектов чтения ауры на 2 секунды. Плеть-крюк: Чудовищное святилище: этот бонус теперь преобразует все крюки в подвале в крюки Плети. Их ауры отображаются желтым цветом, когда выжившего несут.
Используйте эту информацию в своих интересах, чтобы предотвратить активацию перков Scourge Hook.
Обновление от разработчиков Dead by Daylight, сентябрь 2023 г. – все впереди
Фанаты Dead by Daylight разочарованы новым обновлением «Инструменты пыток». Почему? | Ознакомиться с полным списком изменений в обновлении для Dead by Daylight можно в официальном блоге игры в Steam. |
Разработчики Dead by Daylight объявили об интересном нововведении | GameMAG | Blood Lodge and Gas Heaven Updated the layout to reduce the concentration of low line-of-sight tiles. Updated the placement of the main buildings. |
Летнее обновление Dead by Daylight изменит Онрё и уберёт захват у крюка | Dead By Daylight is an action and survival horror multiplayer game in which one crazed, unstoppable killer hunts four survivors through a terrifying nightmarish world in a deadly game of cat and mouse. |
Dead By Daylight Reveals 2024 Updates | Статья автора «Все про онлайн игры на ПК и другие платформы» в Дзене: С 29 августа 2023 года на основных серверах Dead by Daylight доступно обновление. |
Новости о Dead by Daylight
Being able to preview allows players to preview pieces from different locked and unlocked Cosmetics, mix and matching options to be able to "try them out" before unlocking them. Players can now filter their Cosmetics with different options, and are able to show all options that are currently unavailable! This way players can check out how their Cosmetic choices are going to look during the Mori! Power and Perks were moved to the Power and Perks window. Common Unlocking is now done with a press and hold mechanic to allow for a confirmation process free of pop ups. The section for getting more Auric Cells can now be accessed through the Store, and it can also be accessed by clicking the Auric Cells counter on the top right corner of the screen.
Kill switched options are going to be available for unlocking, yet we are making sure to communicate it with a pop up for players to confirm they still want to proceed. Search bars have been included in most sections to allow finding Characters, Collections, and Cosmetics easier. Added a celebration pop up to better communicate that players have unlocked content or earned a reward at the Store. The layout was updated to be easier to read and use, providing key information without the need to hover on any Perk option. During a match, when opening the Match Details window Escape on computers , players can see their equipped Perks.
Hovering on Perks and Offerings allow players to see the tooltips and read their description. This update will have no effect on gameplay or in-game graphics and serves as a foundation for possible future improvements. NEW Victor will now glow red whenever he is vulnerable to being crushed and white when he is not. NEW Charlotte can now recall Victor at any point while he is unbound. NEW A new icon has been added to indicate the moment when Victor can be recalled.
NEW Decreased the time it takes to switch back to Charlotte to 1. Cooldown is now displayed at a decreased opacity.
Dead By Daylight 5. We should see the official Dead By Daylight 5. Sure to create a sensation among players, Portrait of a Murder is an artistic ode to fear and darkness set in a surreal interpretation of an abandoned graveyard in the Chilean desert.
If you would like to see a list of patch notes for past gameplay tweaks and technical updates, then head over to the Behaviour Interactive Dead By Daylight Forum. Dead By Daylight Patch 5. This will result in some totems being snuffable through collision, but we are erring on the side of caution to ensure that all totems can be snuffed by the killer until then. Enjoy it while it lasts, Killer Mains! Bug Fixes Fixed an issue that caused the archive widget to appear without any challenge selected when there would be a challenge selected in the tome page.
Fixed an issue that caused the purchased survivor to be unlocked and no Auric Cells to be spent after getting a "Purchase Failed" error in the store. Fixed an issue that caused the player to be able to level up two character Bloodwebs at the same time. Fixed an issue that caused Survivors using the Clairvoyance perk to be able to push other players. Fixed an issue that caused the interaction bar not to become red when blessing a hex totem. Fixed an issue that may cause survivors to be unable to move when a generator is completed when the Pig has the Video Tape add-on equipped.
Fixed an issue that caused the Adrenaline perk not to trigger if the Survivor was not eligible to receive the effect when the exit gates are powered. Fixed an issue that caused the grass and foliage to become partially black as players walk through. Fixed a potential wrong active node state in the Archives. Fixed an issue that caused survivors repeatedly scream when crouching while being puked on. Switch only: Fixed a text overlapping issue in the Keybinding menu.
Fixed a performance issue in docked state by deactivating the menu movement when moving the cursor. When completing a level in the Archives, the level status is not immediately refreshed. However leaving and re-entering the menu will refresh and reflect the completed status. The Hatch aura is only visible after The Hatch has spawned. Perk - Dead Hard: Added hit validation The Midnight Grove Event - Selecting a Halloween challenge involving the event pumpkins will cause pumpkins to react to your presence.
Fixed an issue that caused Halloween pumpkins not to appear lit when a related challenge is active. Fixed an issue that may cause the game to crash when using the Boon: Circle of Healing perk. Fixed an issue that caused the heal speed not to be adjusted when a medkit runs of charges when self healing with a medkit within the range of Boon: Circle of Healing. Fixed an issue that caused the Clairvoyance perk to remain activated when used while being healed and holding an item. Fixed an issue that caused the Spirit to be able to teleport to a destroyed husk when using the Wakizashi Saya add-on.
Fixed an issue that caused the Life Giver archive challenge not to gain progress when gaining health from the Adrenaline, For the People, Resurgence, Second Wind, or Solidarity perks. Fixed an issue that caused the Appeal to Heal archive challenge not to gain progress when consuming a medkit by using the Styptic Agent or Anti-Hemorrhagic Syringe add-ons. Fixed an issue that caused the Power Struggle perk not to reliably stun the killer since the same side pallet stuns were removed. Fixed an issue that caused users to be able to change a Daily Ritual multiple time by restarting the application after removing a Daily Ritual. Fixed an issue that caused Players to sometimes load into trials with little to no lighting.
Fixed an issue that caused some hatch spawns on Midwitch Elementary can not be opened with a key.
Dead by Daylight - Долгожданное обновление 4. В обновлении будут заменены старые анимации бега и взаимодействия выживших на новые более реалистичные. Также будет изменен пользовательский интерфейс, что значительно облегчит жизнь маньяку, которому раньше приходилось запоминать подвешивание в голове, ведь теперь эиа информация будет отображаться в интерфейсе.
Охотница Увеличена продолжительность необнаружения после перезагрузки до 30 секунд было 15 секунд Они Дополнение — Радужный фамильный герб Увеличен радиус крика при промахах до 24 метров было 12 метров Примечания разработчика: почти все эти изменения надстроек — это «только числовые» настройки, в которых мы скорректировали числовые значения и ничего больше. Понерфленные надстройки были слишком производительными и влияли на показатели убийств по сравнению с их базовыми показателями убийств больше, чем нам хотелось бы, поэтому они были немного скорректированы в сторону понижения.
Точно так же улучшенные надстройки работали неэффективно, поэтому мы надеемся сделать их более привлекательными с более крупными эффектами. Навыки убийцы Машинка — переработано Новое описание: после того, как выживший теряет здоровье, активируется Шестерня. Пока Шестерня активна. После этого Gearhead деактивируется. Скрытая погоня Эффект удален: «Вы теряете все свои жетоны, если Одержимость приносят в жертву или убивают». Переключатель мертвеца Удалена механика одержимости, перк теперь срабатывает при поимке любого выжившего.
Медсестра Несколько проблем повлияли на силу Медсестры, которая требовалось переделать большую часть поддерживающего ее кода, особенно сеть, что мы и сделали в этом релизе. Это позволило нам исправить следующие проблемы.
Dead by Daylight Mobile 1.272192.272192
Get all the latest Dead by Daylight news, updates, deals, and more delivered straight to your inbox. Here is the DBD April 2024 roadmap that shares the release date for Dead By Daylight Tome 19 as well as new skin collections. Разработчики Fallout: London оказались ошеломлены анонсом обновления следующего поколения для Fallout 4.
Фанаты Dead by Daylight разочарованы новым обновлением «Инструменты пыток». Почему?
Новости дбд. Get all the latest and official Dead by Daylight news and updates. Все примечания к патчу для обновления Dead By Daylight 7.1.0. Dead by Daylight получила обновление с новой главой «Корни ужаса», сопровождающейся появлением в игре нового убийцы, выжившей и карты. Крупный русскоязычный DBD дискорд сервер для поиска команды как для игр в паблике, так и на турнирные мероприятия. |. Смотрите историю обновлений Dead by Daylight или читайте все актуальные новости Dead by Daylight в удобном блоге.
Dead by Daylight Developer Update January 2024 – Changes Listed
Также будут добавлены два выживших: Ада Вонг и Ребекка Чемберс. Первое ПБТ уже проведено, и по обзорам, все печально, только с балансом, и до основного релиза. Вескер на тестировании стал непобедимым убийцей, которому необходимо около 10 секунд, чтобы поймать выжившего, ладно, лес может увеличить данное время до 15 секунд, но лес есть не везде. Вот описание прошлого ПБТ.
Fixed an issue where the audio of Bloodweb Generation would play twice. Survivors are no longer missing voiceovers when a Killer interrupts them while entering and exiting a Locker. Fixed a delay in the Terror Radius suppression after de-manifesting and gaining Undetectable with The Onryo. Fixed a delay in the Terror Radius suppression after crouching and gaining Undetectable with The Pig. Bots Bots in the Tutorial now have their names correctly localized. Bots are less likely to drop a Pallet while standing still on the same side as the Killer. Bots are less likely to run into a Killer while attempting to evade them. Further reduced the odds of Bots failing to loop when a Killer is near. Bots no longer try solve the Lament Configuration while being chased. Animations should no longer appear choppy during gameplay. Fixed an issue that caused Performing a Lunge Attack with the Female Legion body to cancel the hit animation if the duration of Feral Frenzy ends during the animation. The Female Legion cosmetics no longer use male walking animations while in the Trial. The Pig should no longer remain standing when Crouching. The Nurse can properly charge a Blink when being lit by a flashlight. Characters no longer show the missed Skill Check animation the next time they heal someone if they interrupted a healing action just as a Skill Check was appearing. The Dredge may no longer become invisible when teleporting during Nightfall. The Clown may no longer push Survivors while reloading his Tonics. Environment Fixed an issue where the mist was not visible in the basement of RPD Fixed issues where the Skull Merchant can deploy drones in door ways. Fixed a bug where the Nightmare could not place his trap in the Asylum building. Fixed an issue where Nemesis Tentacles would go through barricaded windows of the Foundry. Updated the height of small bushes in Red Forest to improve visibility and navigation. Fixed an issue preventing Victor from jumping on the Pot in the Temple of Purgation dungeon. Fixed an issue where a character could spawn in a car pile. Fixed an issue where Zombies get stuck on top of hills. Fixed an issue where the exit sign is misplaced in RPD. Fixed an issue where items were hidden in the books of Eyrie of Crows building. Fixed an issue where a Pallet was clipping with the ground in the Yamaoka Family Residence. Fixed an issue in the Garden of Joy where Zombies could not patrol the Greenhouse. Fixed an issue where a Generator was not accessible on a tile in Junkyard. Fixed an issue where a trap could not be picked near the Yamaoka Family Residence. Fixed a Faux Appel near the Temple of Purgation. Fixed issue where invisible collisions would block projectiles in the main building of The Shattered Square, Fixed an issue where a placeholder tile could spawn on Haddonfield. Fixed an issue in Dead Dawg Saloon where waking up against a wall would send the Survivors out of the world. Fixed an issue where Legion was not able to vault the Pallet in the shack of the Red Forest. Fixed an issue where the Nurse could not blink in the bungalow in Badham Preschool Fixed an issue where a trap would spawn inside of a Generator in Treatment Theater. Updated the weight of the Generators in Haddonfield to prevent them from being too close. Fixed an issue where a Bear Trap would spawn in the Bus tile in Junkyard. Perks Gearhead no longer activates when a Survivor disconnects. Gearhead no longer activates when a Survivor gains a health state. Thrill of the Hunt now grants extra Bloodpoints as per perk design Merciless Storm no longer causes Generator progress to regress while the Generator is blocked. Merciless Storm no longer causes the Generator to lose progress when succeeding the Skill Check. UI Fixed alignment and overlaps for the input switchers in the Full-screen image viewer of the archives. Fixed button overlaps between Main Menu and Options button on multiple languages on the Onboarding Screen.
Succeeding the Skill Check grants no progress, but prevents the Generator explosion. Med-kit Update Camping Aid Kit: 24 charges. NEW Unlocks the self-healing action. First Aid Kit: 24 charges. Emergency Med-kit: 24 charges. Self-healing buff removed Ranger Med-kit: 24 charges. Makes you considerably more visible. Anniversary Med-kit: 24 charges. Masquerade Med-kit: 24 charges. When the Styptic Agent is used on an injured Survivor, they gain Endurance for 5 seconds. By default, nodes can now be claimed by pressing them rather than holding. If you want to revert to the old method, a setting in the Accessibility tab allows you to toggle between Press and Hold. Hovering the cursor over any node in the Bloodweb that is not currently purchasable shows a red outline of a path of nodes leading up to it and displays the total Bloodpoints needed to buy all those nodes. This may not complete if purchasing all nodes becomes limited by your Bloodpoint total or the Entity consuming nodes alonh the way. After reaching Prestige 1 with a character, the Bloodweb for that character will contain a new center node. The automation will prioritize Perks first and attempt to spend the minimum amount of Bloodpoints second. This will stop if you run out of Bloodpoints, but will continue with The Entity consuming nodes. Cancelling Automated Purchasing no longer breaks the Bloodweb. Switching characters during Automated Purchasing will no longer be possible, as it could have led to a soft-locked state. The Bloodweb no longer soft locks when pressing the Automated Purchasing button with low Bloodpoints. Automated Purchasing no longer stops midway due to Entity shenanigans. Audio cues for claiming nodes during Automated Purchasing are removed, instead replaced by a single cue at the completion of a level. The speed of automatic purchase has been increased. The total chain price format in the Node Tooltip has been modified with a new icon. The Center node to automatically purchase nodes is now disabled when there is not enough Bloodpoints to purchase at least one node. Fixed some interaction issues related to the new Bloodweb center node to purchase nodes automatically. Fixed a softlock when collecting a node in the Bloodweb when starting a Matchmaking at the same time as a Killer. The closer the Killer comes, the faster and more intensely the heart will beat. Killer Lullabies will also be represented by a haze effect in your chest. This feature can be combined with existing colourblindness settings to improve its visibility as needed. Miscellaneous Anonymous Mode is now available on consoles. Cinematic video files are now stored in Bink format. The Undetectable effect now mutes the audio progressively in all cases, to mimic the Killer moving away. Previously there were some Add-Ons that were removing the Terror Radius instantly. Perks Dead hard now activates when you are unhooked or unhook yourself. General healing Reverted Survivor heal interaction seconds to charge from 24 to 16 seconds. The affected Survivor will passively gain a health state 16 seconds after use. This effect is canceled when the affected Survivor changes health state or is picked up. Consumes the Med-Kit on use. Can be used on other Survivors or yourself. The "Near Miss" Survivor challenge now no longer counts attacks while in the dying state or on a hook. Audio Adjusted the speed of audio as the Bloodwell autofills. Fixed an issue where the audio of Bloodweb Generation would play twice.
Переработанное дополнение — Подробная процедура жертвы. После того, как выжившие отмечены меткой, на них накладывается Истощение на 5 секунд. Примечание разработчика: в целом у Ghost Face были тяжелые времена, а его надстройки в целом были особенно неинтересными. Это изменение повышает эффективность эффекта «Отметка», а также пересматривает набор дополнений для более интересных и мощных комбинаций. Механика обнаружения и преследования также была изменена, чтобы стать более предсказуемой и интуитивно понятной. Кровотечение больше не снижает прогресс лечения при падении. Римские цифры в названиях фолиантов заменены арабскими цифрами во всех связанных контекстах. Переработаны тексты описания испытаний глифов и Проблемы двойной роли, чтобы сделать их последовательными и понятными Обновление Dead by Daylight 5. Однако из-за обновления движка на этот раз ожидайте загрузки большего объема, чем обычно. Карта «Театр лечения». Убийцей между некоторыми объектами на первом этаже мясокомбината «Гедеон». Мертвый by Daylight Update 5. При закрытии ежедневного ритуала может отображаться неверная сумма вознаграждения. Это чисто визуально и не влияет на фактическую сумму награды, которую вы получите. Повторное открытие окна ежедневного ритуала должно исправить это. На карте Хэддонфилда сбитие Выжившего рядом с забором не позволяет Убийце подобрать Выжившего. Есть особый зеленый цвет. Невозможно схватить выжившего с определенной стороны нескольких генераторов на карте Хэддонфилда. Мег иногда не может попасть в Хранилище в Учебное пособие по убийцам. На карте «Гнездо воронов» есть одностороннее столкновение, препятствующее плавному прохождению.