Новости акафист иоанну

Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещeнне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плoтски нас ради. Список акафистов. Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Читать онлайн акафисты святым. Акафист святому Предтече Господню Иоанну. Также на нашем сайте вы найдёте широкий выбор православной литературы: творения святых отцов и.

Екатеринбургская Митрополия Русской Православной Церкви

  • Акафист святому Предтече Господню Иоанну
  • Иоанновская семья
  • Акафист праведному Иоанну Кронштадтскому
  • Подать записку
  • Mолитва по соглашению

Акафист Святому апостолу и евангелисту Иоанну Богослову

Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславном и чудном рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: "Что убо отроча сие будет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившегося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонюдуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение. Сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю.

Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословст-вующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се, Агнец Божий, вземляй грехи мира; Егоже мы верою познавше, поем Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещение:, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: "Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и духом". Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Гос-подних уготователю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало апостолов.

Радуйся, гласе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велегласный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущим предстательства твоего неусыпный заступниче. Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне богоблаженне, глаголал еси: "Аз требую Тобою креститися", обаче повинуяся, рекшу Тому: "Остави ныне", воздвигл еси десницу твою на главу Его и, крестив не требующаго очищения, вопиял еси: Аллилуиа. Икос 7 Новую подал благодать креститися изволивый от тебе Господь, сподоби тя Духа пришествие видети и глас Отческий с Небесе, свидетельствующий Его Сыновство, слышати. Отнюдуже в Триех Лицех Единому Богу покланятися нас научил еси, Егоже бренными прославляюще устнами, в похвалу сия; тебе приносим: Радуйся, Троическаго Богоявления первый проповедниче; радуйся, в Триех Лицех Единаго Бога истинный поклонниче.

Радуйся, скорый утешитель кающихся во гресех своих! Радуйся, опора грядущих путем правым!

Кондак 5 Боготечный свет явился еси, бури всех лютых разгоняющий, сущих на острове от вихрей смертоносных молитвами твоими охраняяй, святителю Иоанне, и крестным знамением ограждаяй. Научи и нас, призывающих тя в помощь, Чудотворче Святый, к Богу с дерзновением взывати: Аллилуиа! Икос 5 Видевше многую помощь твою в напастех и обстояниях, преблаженне отче Иоанне, дерзновенный бо ходатай пред Престолом Божиим и скорый в бедах помощниче еси. Того ради и мы на твое покровительство пред Богом уповаем и вопием ти: Радуйся, стихий опасных прогонителю! Радуйся, молитвою твоею от нужд избавляющий! Радуйся, голодающим хлеба присный подателю! Радуйся, приуготовляяй просящим изобилие! Радуйся, утешителю в скорбех сущих! Радуйся, многих падших от погибели исхитивший!

Кондак 6 Проповедующий яко новый Моисей гугнивый явился еси, изводя люди твоя из плена рабства, преблаженне Иоанне. Избави и нас от рабства греховнаго и врагов Божия спасения, якоже и мы вопием к Богу: Аллилуиа! Икос 6 Возсия молитвою твоею, совершил еси неисполнимое, о, добрый Пастырю, и склонил власти мирския сострадати о людях твоих. Того ради с ними купно и мы благодарственно вопием ти: Радуйся, усердно тя призывающим верно помогающий! Радуйся, избавляющий от неправеднаго убиения! Радуйся, сохраняющий от клеветы и злословия! Радуйся, обороняющий невинных от уз! Радуйся, отразитель от нападения нечестивых! Радуйся, помрачителю лжи и проявителю истины!

Кондак 7 Хотя пламенно прославити святых Запада, отпадшего от истины, восстановил еси почитание их в Церкви Православной, о любителю преподобных Востока и Запада. Днесь с ними на небеси моли Бога о нас, поющих на земли Богу: Аллилуиа! Икос 7 Новаго видеша тя избранника Божьяго иже вкупе со святителями древней Галлии, ты явился еси в последняя времена яко един от сих, вдохновляя паству твою соблюдати Православную веру яко же сии на Западе исповедаху. Сохрани и нас в вере сей пребывати, вопиющих ти: Радуйся, новый Мартыне в воздержании, подвигах и чудесех твоих! Радуйся, новый Германе во исповедании твоем Православныя веры!

Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущым предстательства твоего неусыпный заступниче. Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне богоблаженне, глаголал еси: «Аз требую Тобою креститися», обаче повинуяся, рекшу Тому: «Остави ныне», воздвигл еси десницу твою на главу Его и, крестив не требующаго очищения, вопиял еси: Аллилуиа. Икос 7 Новую подая благодать креститися изволивый от тебе Господь, сподоби тя Духа пришествие видети и глас Отческий с Небесе, свидетельствующий Его Сыновство, слышати. Отонудуже в Триех Лицех Единому Богу покланятися нас научил еси.

Егоже бренными прославляюще устнами, в похвалу сия тебе приносим: Радуйся, Троическаго Богоявления первый проповедниче; радуйся, в Триех Лицех Единаго Бога истинный поклонниче. Радуйся, Духа Святаго в виде голубине яснозрителю; радуйся, снисхождения Его от Отца на Сына свидетелю. Радуйся, Сына Божия избранный Крестителю; радуйся, воли Его святыя исполнителю. Радуйся, славнаго служения спасению рода человеческаго ревностный рачителю; радуйся, великаго Таинства Крещения первый совершителю. Радуйся, Божественныя радости вестниче; радуйся, Новаго Завета первый учителю. Кондак 8 Странное и неизреченное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблаженне Крестителю, Божественную Свою главу приклонивша и рабское крещение приемша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения. Испроси убо боголюбезную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смиренна вопием Ему: Аллилуиа. Икос 8 Весь благодатных дарований исполненный, течение временныя жизни скончавая, Иоанне богознамените, всех поучал еси исполнением Закона и покаянием благоугождати Господеви. Сего ради благодарственное хваление тебе, великому учителю истины, воспеваем: Радуйся, Закона и оправданий Господних насадителю; радуйся, Иродова беззакония обличителю.

Радуйся, о исправлении того рачителю; радуйся, правды ради темничное заключение и узы претерпевый. Радуйся, за истину во главу усеченный; радуйся, яко тело твое от учеников твоих честне погребеся. Радуйся, яко Божиим смотрением глава твоя нетленна соблюдеся; радуйся, яко та на утешение, освящение и цельбы христианом дадеся. Радуйся, яко и деснице твоей, крестившей Господа, вернии благочестне покланяются; радуйся, яко от тебе многая чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей безчестия избавляются; радуйся, яко тобою грешнии к покаянию воздвизаются. Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною. Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от него же и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честней главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поем: Аллилуиа. Икос 9 Витийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христовы похвалиша, высша пророков и больша всех рожденных женами тя наименоваша.

Отонудуже достойную похвалу принести тебе недоумевающе, вопием ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая славо; радуйся, Ангелов предивное чудо. Радуйся, праотцев радость и прославление; радуйся, пророков высокая похвало. Радуйся, Апостолов богосветлый венче; радуйся, святителей велелепая красото. Радуйся, мучеников в новой благодати начало; радуйся, преподобных совершение. Радуйся, праведных удобрение; радуйся, девственников и постников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех христианских родов имя твое прославляется. Кондак 10 Спасти мир пришедшаго во плоти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде: якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смертней седящих. Отонудуже вскоре Господем изведен был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избавителю и Победителю смерти: Аллилуиа.

Испроси убо боголюбeзную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смирeнна вопиeм ему: Аллилyиа. Икос 8 Весь благодaтных даровaний испoлненный, течение времeнныя жизни скончавaя, Иоанне богознамените, всех поучал еси исполнением Закона и покаянием благоугождaти Господеви. Сего ради благодарственное хваление тебе, великому учителю истины, воспеваем: Радуйся, Закона и оправданий Господних насадителю; радуйся, Иродова беззакония обличителю. Радуйся, о исправлении того рачителю; радуйся, правды ради темничное заключение и узы претерпeвый. Радуйся, за истину во главу усечeнный; радуйся, яко тело твое от учеников твоих чeстне погребeся. Радуйся, яко Божиим смотрением глава твоя нетленна соблюдeся; радуйся, яко та на утешение, освящение и цельбы христиaном дадeся. Радуйся, яко и деснице твоей, крестившей Господа, вернии благочестне покланяются; радуйся, яко от тебe мнoгая чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей безчестия избавляются; радуйся, яко тобою грешнии к покаянию воздвизаются. Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною. Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от него же и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честнeй главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поeм: Аллилyиа. Икос 9 Ветийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христова похвалиша, высша пророков и больша всех рождeнных женaми тя наименоваша. Отнюдуже достойную похвалу принести тебе недоумевaюще, вопиeм ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая слaво; радуйся, Ангелов предивное чудо. Радуйся, прaотцев радость и прославление; радуйся, пророков высокая похвало. Радуйся, апостолов богосветлый вeнче; радуйся, святителей велелeпая красотo. Радуйся, мучеников в новой благодати начало; радуйся, преподобных совершение. Радуйся, праведных удобрение; радуйся, девственников и пoстников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех христианских родoв имя твое прославляется. Кондак 10 Спасти мир Пришедшаго во плoти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде, якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смeртней седящих. Отонюдуже вскоре Господем изведeн был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избaвителю и Победителю смерти: Аллилyиа. Икос 10 Стена еси и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне. Сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избaвителю. Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылaяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнeния страстей избавляяй. Радуйся, во вражде сущих скоро умиротворяяй; радуйся, во всякой нyжде и печали усердно притекающим к тебе скорую помощь подавaяй. Радуйся, благотекущих от самообольщения и прелести изымaяй; радуйся, вручающим себе твоему ходaтайству в час смертный помогaяй. Радуйся, любящих тя от воздушных мытарств предстательством твоим свобождaяй; радуйся, почитающих славную память твою вечныя жизни молитвами твоими сподобляяй. Радуйся, нищих и вдовиц и сирот заступление; радуйся, по Бoзе и Богородице христиaном прибежище и упование. Кондак 11 Пение всякое не довлeет по достоянию доблестей твоих восхвалити тя, Крестителю Господень. Но мы, любовию понуждeни, дерзаем воспевати величия твоя, еже милостивно приими от нас, первостоятелю у Престола Пресвятыя Троицы, и моли свободитися нам от всякия скверны греховныя, да чистым сердцем и устнами поeм Богу: Аллилyиа. Икос 11 Светильника Света неприступнаго и всесветлых благодатных дарований всего исполнена тя, Иоанне богопросвещенне, вeдуще, радостно приносим ти таковая: Радуйся, самовидче озарившаго тя свыше Божественнаго Света; радуйся, светом добродетелей твоих прославивый Бога.

Акафист св. ап. Иоанну Богослову

Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Список акафистов. Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Каких либо строгих ограничений, когда можно келейно читать акафист Иоанну Предтече, не существует: к Богу через молитвы к пророку можно обращаться в любое время. Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну.

Акафист св. прав. Иоанну, пресвитеру Кронштадтскому, чудотворцу, читаемый в Иоанновском монастыре

  • Юридический и почтовый адрес
  • Акафист cвященноисповеднику Иоанну Оленевскому
  • Акафист Святому Иоанну Воину скачать mp3 бесплатно и слушать онлайн на Хотплеере (59ee)
  • Акафист Святому Иоанну Воину
  • Акафист святому Предтече Господню Иоанну — Иоанно-Предтеченский женский монастырь г. Москва

Акафист Предтече Иоанну

Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Радуйся, Иоанне, святый Воине и преславный чудотворче. Рекомендуем скачать первую песню Акафист Иоанну Предтече, Крестителю Господню размером 55.94 MB. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. (После акафиста читается молитва). Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень.

Причины чтения Акафиста Святителю

  • Акафист святому праведному Иоанну Русскому | 2 января
  • Актуальное
  • Акафист святому праведному Иоанну Русскому, чудотворцу
  • Акафист святому мученику Иоанну Воину
  • Акафист Святому Иоанну Воину скачать mp3 бесплатно и слушать онлайн на Хотплеере (59ee)

Акафист св. Иоанну Русскому

Пятый канал Новости. Тропарь и кондак рождеству Иоанна Предтечи Молитва Иоанну Крестителю Акафист рождеству Иоанна предтечи Величание. Akafist Ioannu Predteče#Малая подорожная книжица.

Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну

Радуйся, еще во чреве матере твоея Духа Святаго исполненный; радуйся, прежде рождества твоего на великое служение освященный. Радуйся, неплодства родителей разрешение; радуйся, иерея Божия радость и веселие. Радуйся, дщере Аароновы прозябение; радуйся, плод молитвы Богодарованный. Кондак 2 Видя Захария явльшагося ему Ангела, смутися, и страх нападе нань, и не верова словесем благовестия его о рождестве твоем; егда же за неверие немотою связан бысть, удивляшеся преславному чудеси, всем сердцем вопия Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разум неуразумеваемый разумети ищуще людие, ждуще Захарию, и чудяхуся, умедлившу ему в церкви; изшедшу же ему и не могущу глаголати к ним, но токмо помавающу, разумеша вси, яко видение виде в церкви. Мы же, прославляюще дивнаго Творца чудес, Бога, вопием тебе таковая: Радуйся, благий виновниче безгласия отча; радуйся, слез матере твоея пременение на радость. Радуйся, тоя поношения в людех отъятие; радуйся, великое рождшим тя утешение. Радуйся, яко в шестый месяц о зачатии твоем Пресвятая Дева Мария в Назарете от Ангела известися; радуйся, яко о рождестве твоем мнози возвеселишася. Радуйся, яко имя благодатное, от Ангела нареченное, получивый; радуйся, яко именем твоим немотствование отца твоего Захарии разрешися. Радуйся, яко имя Божие о тебе отцем твоим благословися; радуйся, яко о чуднем рождестве твоем страх и удивление в окрест живущих явися.

Радуйся, яко по всей стране Иудейстей о дивнем рождестве твоем возвестися; радуйся, яко тобою спасение многим в мире сем явися. Кондак 3 Сила Вышняго разреши неплодство заматоревшия во днех своих праведныя Елисаветы: зачат бо тя, славный Предтече Господень, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. Егда же прия Имущую во чреве Христа, исполнися Духа Свята и возопи гласом велиим: «Откуду мне сие, яко прииде Мати Господа моего ко мне! Икос 3 Имеяй предыти пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матери Господней. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатныя и Того матерним гласом проповедал еси: подобаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение.

Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчествова, глаголя: благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславнем и чуднем рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: «Что убо отроча сие будет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, Свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй.

Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный.

Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчествова, глаголя: благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславнем и чуднем рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: «Что убо отроча сие будет?

Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, Свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю.

Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: «Се, Агнец Божий, вземляй грехи мира! Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещенне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом». Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготователю.

Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало Апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велегласный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущым предстательства твоего неусыпный заступниче.

Когда же святогорцы русского монастыря молились, да часть мощей твоих была дарована им, благоволил ты принести на Афон в Сад Богоматери правую руку твою в благословение им и утешение. И было великое торжество: все иноки обители Пантелеймона, колена преклоняюще, встречали правую руку твою из города Прокопиона принесённую, воспевая Богу благодарственную песнь: Аллилуйя. Икос 9 Ораторы многоречивые не могут выразить силу любви православных эллинов, что были изгнаны из Прокопиона неверными, но забрав мощи твои, праведный Иоанн, на остров Эвбея, где воздвигнут великий благолепный храм во имя твоё, в нём же и положены были многоцелебные мощи твои. Поэтому и мы, молящиеся в храме этом и предстоящие пред ракой твоей, чудесно благоухающей, прилежно молим тебя: услышь нас, твоего предстательства просящих и благоговейно вопиющих: Радуйся, верных и неверных в бедах утешитель; Радуйся, тобою прославляется вера христианская. Радуйся, страну Греческую и людей её возлюбивший; Радуйся, Промыслом Божиим мощи твои на землю Эллады принесены были. Радуйся, храму, имени твоему посвящённому, покров, Богом данный; Радуйся, города Неопрокопиона и всей земли Эллады святой покровитель. Радуйся, мощами твоими Гору Афонскую освятивший; Радуйся, нетленною десницею в обители Пантелеймоновой пребывающий. Радуйся, братии Афонской в подвигах скорый помощник; Радуйся, во всей Церкви Христовой имя твоё прославляется. Радуйся, всей стране Греческой, словно солнце незаходящее, сияешь; Радуйся, и Отчизну твою, страну Российскую, не оставляешь. Мы же, поминающие скорое заступничество твоё, благодарно восхваляем Бога, воспевая Ему песнь: Аллилуйя. Икос 10 Стена ты стране Греческой и народу её благочестивому, праведный Иоанн, и необоримый заступник всем призывающим имя твоё, потому что так благоволил Сам Господь — быть тебе защитником христиан не только земли Эллады, но всех любящих и чтущих тебя людей православных. Поэтому Элладской Церкви люди, Афонских отцов собор, Российской страны верные и во всякой стране чтущие Бога восхваляют тебя так: Радуйся, страж земли Эллады, нечестивых отгоняющий; Радуйся, всех благочестивых людей её от бед избавляющий. Радуйся, во всех странах живущим христианам благодатную помощь подаёшь; Радуйся, целебные дары повсюду изливаешь. Радуйся, от Господа власть над духами нечистыми получивший; Радуйся, силою Божьею их изгоняющий. Радуйся, оставленным врачами предивная помощь; Радуйся, от смертоносных болезней многих исцеляющий. Радуйся, болящих младенцев постоянный врачеватель; Радуйся, скорбящих их родителей благой утешитель. Кондак 11 Пение всеумилённое приносим Христу Богу, прославившему тебя, праведный Иоанн, даровав нам великого заступника, утешителя и молитвенника о спасении православных христиан, по всему лицу земли обитающих. Поэтому славим тебя, прося твоего заступничества пред Господом о стране нашей Российской, да избавимся от нашествий иноплеменных и междоусобных войн, и сможем в мире и тишине воспевать Христу Богу песнь: Аллилуйя. Ты, в Российской земле рождённый, повсюду источаешь чудеса великие и молишься обо всех любящих и чтущих тебя. Поэтому моли Христа Бога, чтобы Отечеству твоему и всей стране Греческой непоколебимыми и безмятежными быть, от клеветы вражеской и от агарянского нашествия их огради, воинству православному победу над врагами даруй, да к тебе, как крепкому о нас молитвеннику, взываем так: Радуйся, Церкви Вселенской Православной преславное украшение; Радуйся, о людях православных пред Богом дивный предстатель. Радуйся, в дни бед и испытаний в земле Эллады чтущих тебя не оставивший; Радуйся, об Отечестве нашем и народе его пламенный молитвенник. Радуйся, Ангел земли нашей, в стране Греческой прославленный; Радуйся, и в Российской стране благоговейно почитаемый. Радуйся, светильник, омрачённые души просвещающий; Радуйся, лампада золотая, елеем милости исполненная. Радуйся, радости духовной, чтущим тебя, податель; Радуйся, спасительное христиан прибежище. Кондак 12 Благодать Духа Святого, живущая в тебе, блаженный, дивно проявилась в нетлении твоих честных мощей, в чудесах от них и исцелениях, которые с любовью лобызают, славим через тебя Христа Бога, дивного во святых Своих. Сего ради не забудь и нас, усердно призывающих тебя во времена тяжких бед и напастей, и молитвами твоими от них избавь, не прекращай ходатайствовать всем нам телесного здоровья и душевного спасения, с благоговением чтущих святую память твою и поющих Богу: Аллилуйя. Благодарим и величаем прославившего тебя Господа, даровавшего нам дивного молитвенника и чудотворца, Его же умоли спастись всем поющим тебе так: Радуйся, добропобедный воин Царя Небесного; Радуйся, великий Христов угодник. Радуйся, плачем и скорбями временными, утешения вечного сподобившийся; Радуйся, кротостью своею и смирением землю праведных наследовавший. Радуйся, чистотой и целомудрием от Бога украшенный; Радуйся, цветом неувядаемым почтенный на небесах. Радуйся, Ангельских Воинств собеседник; Радуйся, с преподобными и праведными светло торжествуешь.

Этот кризис заключался в самоизоляции значительной части боярства и духовенства. Среди боярства была распространена ересь жидовствующих. Суть ереси заключалась в том, что человек, внешне оставаясь православным, принимал и тайно исповедывал иудаизм. Ересь жидовствующих обязывала относиться честно только к тем, кто ее исповедывал, всех остальных можно было обманывать, считать низшими, и вообще не считать за людей. Боярам это было очень удобно по той причине, что они хотели безраздельно и неограниченно повелевать своими подданными и не хотели подчиняться воле Великого Князя, а потом Царя. Принятие ереси жидовстующих избавляло их от духовных и морально-нравственных обязательств по отношению к Царю, к своим подданным, государству и православной церкви. Неудивительно, с какой лёгкостью во времена Ивана Грозного предатели-бояре по многу раз каждый нарушали присягу государю и крестоцелование, а боярско-купеческая верхушка русского города Новгорода спокойно вела переговоры с враждебным государством Литвой о переходе Новгорода под власть Литвы. Вот в такое время 16-летний царь Иван IV возглавил государство и сумел не только сохранить его, но возвеличить и расширить его так, как никто не смог ни до него, ни после. Прежде всего, о «жестокости» Ивана Грозного и его опричников. Много поколений интеллигенции обличало царя на основе писем князя Андрея Курбского. Правда, все интеллигенты умалчивают о том, что свои «обличительные письма» Андрей Курбский писал царю Ивану Васильевичу из враждебной Литвы, куда сбежал, прихватив с собой денежную казну вверенного ему для управления и защиты русского города. Сбежал, бросив жену и малолетнего сына. Сбежал потому, как свидетельствуют летописи, что боялся наказания, после того, как раскрыл литовцам маршрут движения русских военных отрядов. Воспользовавшись этим, литовцы атаковали русские войска на марше, что привело к большим потерям среди русских. На основании утверждений Андрея Курбского и других подобных ему подонков-предателей и строится миф о жестокости Ивана Грозного и его опричников. Сколько же в действительности было казнено? Ни один историк не называет более пяти тысяч человек. Летописи говорят о трёх тысячах казнённых: воров, душегубов убийц и клятвопреступников. Среди трёх тысяч, как сейчас говорят, политических было всего несколько десятков человек — это в основном предатели-бояре, которых до этого царь неоднократно прощал под крестоцеловальную клятву. Три тысячи казненных за 37 лет царствования Ивана Грозного — это много или мало? Достаточно сказать, например, что в «передовой» Англии за годы царствования Генриха VIII с 1509 по 1547 год, то есть за 38 лет, было казнено 72 тысячи «больших и малых воров». В «просвещённой» Франции только в одну ночь католического святого Варфоломея «Варфоломееву ночь» 24 августа 1572 года христиане-католики убили 30 тысяч христиан-гугенотов. В те же самые годы испанские войска в «особо удачные» дни умудрялись убивать по несколько тысяч жителей Нидерландов, а чуть позже, в самой Испании за небольшой промежуток времени 300 тысяч арабов-морисков принявших христианство были убиты или изгнаны из страны. Вспомните, что в 1571 году, в результате предательства бояр, крымский хан сжёг Москву, где за один день погибло 100 тысяч человек. Вспомните, что большевики в период между Гражданской и Второй Мировой войнами уничтожили 60 миллионов человек, а при нынешних демократах только за прошедший год население России сократилось на 2 миллиона человек. Из этого следует, что Ивана Васильевича Грозного без всякого преувеличения можно назвать самым милосердным и мягкосердечным из всех монархов XVI века. Перед Иваном Грозным, прежде всего, стояла задача устранить внешнюю военную угрозу. Наиболее тяжелым было положение на юге и востоке страны. В 1572 году, через год после того, как татары сожгли Москву, крымский хан собрал огромное войско, состоявшее из 120 тысяч конников и турецкой артиллерии. Татары ставили своей целью полное уничтожение русского государства и истребление большей части населения. Хан хвастливо писал царю, что ему больше не нужны все богатства мира, что он хочет венец Ивана Грозного и его голову. Это был один из самых критических моментов нашей истории. Защищать страну, казалось, было некому. Татары стремительно дошли до Серпухова, но здесь, в 100 километрах от столицы, их встретило опричное и земское войско, неизвестно каким образом собранное царём в опустевшей от голода и эпидемий стране. Несмотря на то, что татарское войско численностью было намного больше, чем русское, в битве при Молодях татары потерпели сокрушительное поражение. Россия была спасена, а угроза независимости страны с юга была окончательно и полностью ликвидирована. По своим масштабам и значению битва при Молодях превосходит даже всем известную битву на Куликовом поле можно добавить: и Бородино, и Прохоровку, и Ледовое побоище — настолько оно было важным для нашей дальнейшей истории! Между тем, об этом выдающемся событии не пишут в школьных учебниках и не снимают фильмы. Это не удивительно, потому что, в противном случае, необходимо пересматривать историю и признать героизм Ивана Грозного и главных героев этой битвы: опричного воеводу Дмитрия Ивановича Хворостинина и всех опричников. За несколько лет до этого 100-тысячное войско татар двигалось на Москву. Вторжение было неожиданным и быстрым. Иван Грозный выехал в Суздаль, чтобы собрать там войско, видимо, полагая, что Москву он защитить не успеет. Чтобы выиграть хоть немного времени для сбора войска, царь послал две тысячи опричников, чтобы задержать татар у бродов через Оку. Опричники успели занять город Ростиславль, который защищал броды, до подхода татарского войска. По дороге от Москвы к Ростиславлю опричники собрали еще пять тысяч ополченцев, всего русский отряд насчитывал 7 тысяч человек. В течение нескольких недель опричники и ополченцы отбивали непрерывные атаки 100-тысячного войска. Героически сражаясь, они не только дали время собрать основное войско в Суздале, но и совершили, казалось бы, невероятное: после нескольких недель обороны ночью они вышли из города и неожиданно напали на огромный татарский лагерь. Они сражались так яростно, что татары подумали, будто на них напало вновь подошедшее огромное русское войско. В страхе побросав всю артиллерию и обозы, крымцы бежали. Всего семь тысяч русских воинов, измученных многодневной осадой и непрерывными сражениями, обратили в бегство огромную орду. Вот как в действительности сражались опричники, а про бояр в этом сражении никто ничего не слышал. Молодой царь понимал, что у России не хватит сил отражать ежегодные набеги сразу трёх татарских ханств, поэтому жизненно необходимым для нашего народа было ликвидировать сами очаги агрессии. Иван Грозный тщательно подготовил военный поход 1552 года на Казанское ханство. В результате этого похода Казань была взята, а ханство ликвидировано. Как свидетельствуют летописи, только в городе Казани были освобождены десятки тысяч русских людей, которых содержали на положении рабов. Сейчас некоторые татарские националисты сжигают чучело Ивана Грозного в день взятия Казани, а зря. Ведь именно царь Иван Васильевич не допустил поголовного избиения татарского населения города, чего, наверное, желало большинство русских воинов, у каждого из которых были убиты или угнаны в рабство близкие родственники. Почему-то русские своих пленников в рабство не продавали. После взятия Казани, благодаря правильной политике, проводимой Иваном Грозным, отношения с новыми подданными быстро нормализовались. После этого Астраханское ханство было присоединено фактически мирным путем, а степные кочевые орды и северокавказские племена переходили под власть Москвы добровольно. Турция пыталась отвоевать Нижнее Поволжье, но поход янычаров окончился полным провалом. Угроза с востока была полностью и окончательно ликвидирована. Необходимо помнить, что угроза России с юга и востока исходила на протяжении 300 лет, и только царь Иван Грозный сумел полностью избавить от нее Россию. Не меньшую угрозу на протяжении 300 лет представлял Ливонский орден немецких рыцарей — это была передовая ударная армия католической церкви в войне против Православия и России. Русские князья неоднократно разбивали ливонских рыцарей, наиболее известна битва на Чудском озере, где Александр Невский нанес ордену тяжёлое поражение. Но, тем не менее, орден достаточно быстро восстанавливал свои силы благодаря заинтересованности в нем Ватикана и некоторых враждебных России Европейских государств. Иван Грозный хорошо понимал опасность для России и Православия, исходившую от религиозно-агрессивного католического Ливонского ордена. Иван IV тщательно подготовился к войне с ним. В несколько недель русские полностью разбили Ливонские войска, захватили столицу ордена, заняли почти всю Ливонию, взяли в плен великого магистра, который изъявил верноподданнические чувства русскому царю. Мировое общественное мнение недружественных России «цивилизованных» католических стран испуганно молчало. Но за шаг до окончательной победы предатели: уже упомянутый Андрей Курбский, Алексей Адашев и поп Сильвестр — самовольно остановили военные действия. Развалившийся, было, орден воспользовался передышкой, которую ему предоставили предатели. В Ливонии был избран новый магистр, вновь собраны разбежавшиеся было рыцари. Оправившиеся от испуга и шока, Польша, Литва, Дания и Швеция, которые раньше даже не отвечали на мольбы ордена о помощи, сколотили антирусскую военную коалицию и вступили в войну с Россией.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий