Когда в 2023, духовное значение праздника, приметы, традиции, что можно/нельзя делать на Сретение Господне.
Сретение Господне: молитвы на счастье и удачу.
15 февраля. Сретение Господа Бога и Спаса нашего Иисуса Христа | Антифон 2-й Сретения Господня, псалом 44. |
15 февраля 2025 года – Сретение Господне: история, смысл, молитвы (+видео) | Сильная молитва на Сретение Господня. |
Праздничные антифоны, тропарь и кондак Сретения Господня | Сретение Господне — христианский праздник, который отмечают в память о встрече в Иерусалимском Храме Младенца Иисуса с праведным старцем Симеоном. |
Как попросить Господа о благополучии в день Сретения - 15 февраля: молитва | Икона «Сретение Господне». |
В РПЦ составили молитву о восстановлении мира: текст | Первый ярославский телеканал | Когда в день Сретения Господня было совершено всенощное бдение и крестный ход, бедствия в Византии прекратились. |
15 февраля – Сретение Господне: история, смысл, молитвы. Видео. Иконы.
Гряди, от юга пришедый Искупителю наш, да избавиши Адама и Еву от греха и клятвы древния. Гряди, на земли явивыйся, Спасителю наш, да с человеки поживеши и изведеши я из тьмы и сени смертныя. Гряди, Просветителю наш, благовестити лето Господне приятно. Гряди, Свободителю наш, отпустити сокрушенныя сердцем во отраду. Гряди, Пастырю и Учителю, проповедати плененным отпущение и слепым прозрение. Гряди, Творче и Владыко, возвестити нищим спасение и всем человеком прощение. Кондак 6 Проповедник дивный пришествия Христова явися Богоносец Симеон, егда паче исполняяся Духа, первый от человек позна Творца своего, во плоти пришедша, и первый исповеда Того Божество, вопиюще Ему, яко от лица всех живущих на земли: Тебе поклоняемся, яко Ты еси Бог наш; Тебе молимся, яко Ты еси храм наш; Тебе служим, яко Ты еси закона Творец. Тобою живем и движемся и есмы. Ты красен еси паче всех сынов человеческих, яко Бог и человек. Сего ради веселися ныне небо, яко помилова Бог люди Своя и ликуйте основания земли и сущия во аде, яко явися ныне мертвым Воскресение, увидех бо ныне Спасителя мира, вопиюще Ему: Аллилуиа.
Икос 6 Возсия всему миру просвещение Истины, егда Пресвятая Дева подаде старцу Симеону пречистыма рукама Своима Божественнаго Младенца, яко Угль Животворящ таинственно от жертвенника Божия, глаголюще: Приими, честный старче, Господа Твоего, приими Сокровище неисчерпаемое и Силу непостижимую. Обыми Нетление и обновися и просветися от Солнца Правды. Не опаляет бо огнь благодати Господа Моего, но паче просвещает, Той бо очистит грехи твоя и вся беззакония твоя очистит, да будеши начаток очищения всего мира, и тако совлечеши вся ветхая и во вся новая да облечешися. Сему милостивому вещанию Пречистый внемлюще, возопием Ей таковая: Гряди, небесною чистотою сияющая Девице, Свет Невечерний нам просиявшая. Гряди, пречудная мира горняго Царице, во горния обители нас возводящая. Гряди, Купино Таинственная, Еюже огнь Божества от горних высот всему миру возжеся. Гряди, Светоносный облаче, Еюже Богомладенец Христос во спасение всем принесеся. Гряди, Огненный Престоле Невидимаго Царя. Гряди, Небесный Кивоте, вместившая Христа.
Гряди, Пресвятаго Духа Святейшая Палато. Гряди, Безсмертнаго Царя Нескверная Невесто. Гряди, Пречистая, Господь с тобою и Тобою с нами. Кондак 7 Хотяй святый старец Симеон новое очищение получити, якоже древле Исаия, поклонися Пречистей Богоматери, прикоснуся Божественным стопам Ея, глаголюще: Огнь носищи, Чистая, боюся объяти Младенца, миром владычествующа. Ты бо, яко крылами ангельскими, рукама просвещаеши мя, подавши, Егоже Херувими крылами носити трепещут. Сего Симеон, простер руце, прият в честныя объятия своя, и с радостию возопи: Аллилуиа. Икос 7 Новое и преславное чудо совершися днесь: Симеон старец приемлет тленныма рукама Творца, создавшаго человека, да Бог с человеки поживет и человека небеса сотворит. Прием же Желаемого, и видев обещаний сбытие, той, якоже зрелая пшеница, просяще о разрешении телеснем, и якоже лебедь белый, сединами украшенный, на закате жития своего весело возопи: видеста очи мои спасение Твое, еже от века таинство сокровенное. Темже ныне отпусти мя, Владыко, раба Твоего по глаголу Твоему с миром от соуза сея плоти к чудному и нестареемому животу да отходя от здешних, радостную весть принесу отцем моим о Твоем в мир пришествии.
Гряди, Владыко, смерти Низложителю, от вечныя смерти люди Твоя свободи. Гряди, Безсмертный Царю, от тьмы и сени смертныя вечные узники разрешити. Гряди, Сладчайший Животе, врата райския к чудному животу паки Адаму отверсти. Гряди, Желаемый Женише, яко желает и скончавается душа моя во дворы Господни. Гряди, Превожделенный Свете, яко обрете сердце мое в юдоли плача храмину о Бозе Живе. Гряди, Предвечный Боже, яко близь боящихся Тебе спасение Твое. Кондак 8 Странные глаголы дивнаго старца о Отрочате слышавше, Иосиф и Пречистая Дева чудяхуся о глаголемых о Нем: видеста бо Симеона к Младенцу вещающа, но не яко к Младенцу, но яко к Ветхому деньми и к Богу молящагося, Живота и смерти власть Имущему и Могущему абие к иной Жизни отпустити того, и слагающе вся глаголы сия в сердце своем, благодарственно возопиша Богу: Аллилуиа. Икос 8 Весь быв в Бозе, Святый старец Симеон, исполнися духа пророческаго и многая изрече о Божественном Младенце, яко даже до ада приидет и плененным подаст всем оставление и слепым прозрение и яко и немым глаголати.
Очень сильная молитва от бед и зла! Повтори эту молитву Богородице 1 раз, она действует сразу!
Сильная молитва Богородице, молитва Богородице об исцелении, молитва о помощи, молитва о защите, молитва об удаче в делах! Искренние молитвы Богородице помогают в исполнении заветной просьбы в короткий срок. В молитвах Богородице просят сохранить счастливую и благополучную жизнь, наладить семейные отношения, успокоить сердце, избавиться от гордыни, тревоги и печали. Обращаются к Богородице за помощью и те люди, кто оказался в одиночестве и без помощи близких, кто попал в неприятную ситуацию и кому срочно необходима помощь. Читайте эту чудодейственную молитву Богородице утром или вечером, каждый день, искренне и с верою в душе!
Молю Тебя, избавь меня от грехов, наставь на путь истинный. Каюсь я во всех своих поступках грешных и прошу Тебя, Святая Мария, подари мне благополучие и счастье да убереги от всех бед. Да восславлю я имя Твое! Во веки веков. Я прошу Тебя подарить мне счастье земное и благо духовное. Молю, услышь меня в этот светлый день, не отрекайся от меня, дай мне сил.
Огарки, которые остаются после домашнего возжжения свечей, не выкидывают. Их нужно принести обратно в храм на переплавку. Верующие молятся о прощении грехов, укреплении в вере, защите и покровительстве, даровании мира в семье. Также 15 февраля принято молиться перед иконой Богородицы «Умягчение злых сердец». На Руси в прежние времена пекли «голубок» из сдобного теста. Их приносили в храм в память о том, как Дева Мария и Иосиф принесли голубей в Иерусалимский храм при посвящении Иисуса Богу. Сретение Господне в 2024 году — что можно и нельзя делать В этот светлый праздник не следует ссориться и ругаться с близкими, заниматься бытовыми делами или работой по дому. Очень важно провести день в кругу родных и близких. Так как знаменательная дата не приходится на дни поста, можно не скупиться на праздничный стол. Единственное ограничение может соблюдаться, если Сретение выпадает на пятницу или среду. Тогда мясные блюда заменяют на рыбные деликатесы. По традиции в этот день верующие дарят друг другу иконы, а тем, кто не смог посетить службу, — освященную на Сретение воду. Считается, что она обладает целебными свойствами, защищает от болезней и хвори.
Молитвы и История Праздн Сретению Господню!
Сретение Господне / Монастырский вестник | С Праздником, дорогие братья и сестры! Тропарь Сретения Господня. |
Молитвы Сретению Господню | Сретение Господне — Богородичный двунадесятый праздник с отдельными признаками Господского, в нём есть черты обоих (характерно, что в Западной Церкви у этого праздника другое название — не Сретение Господне, а Сретение Божией Матери). |
В РПЦ составили молитву о восстановлении мира: текст
самые главные спасительные средства, преподаваемые Церковью кающимся грешникам уже тысячи лет. Ещё праздник Сретения Господня напоминает о скором наступлении Великого поста и Страстной седмице. На Сретение Господне православными христианами совершаются молитвы, которые носят благодарственный характер. Сретение Господне — Богородичный двунадесятый праздник с отдельными признаками Господского, в нём есть черты обоих (характерно, что в Западной Церкви у этого праздника другое название — не Сретение Господне, а Сретение Божией Матери).
15 ФЕВРАЛЯ, ЦЕРКОВНЫЙ ПРАЗДНИК СРЕТЕНИЕ
Please wait while your request is being verified... | О молитве на передовой, встрече Бога в окопах и многом другом мы поговорили с Александром Ходаковским и протоиереем Игорем Фоминым. |
Как правильно просить у Бога счастья и удачи. Молитва на Сретение Господне | ikona-sretenie-gospodneТропарь и кондак Молитвы на праздник Сретения Господня Акафист Сретению Господню Величание. |
15 февраля — Сретение Господне | Чему посвящён праздник Сретение Господне и чего категорически нельзя делать 15 февраля Сретение Господне — один из двунадесятых праздников у православных. |
О чём можно просить в молитвах на Сретение Господнее и как это правильно сделать | это хороший способ привлечь в свою жизнь любовь, богатство и удачу. |
15 ФЕВРАЛЯ, ЦЕРКОВНЫЙ ПРАЗДНИК СРЕТЕНИЕ | Когда в 2023, духовное значение праздника, приметы, традиции, что можно/нельзя делать на Сретение Господне. |
Очень сильная молитва Богородице на Сретение Господне! прочти обязательно. Православие
2 сильные молитвы Сретение Господне для обретения счастья и благополучия. Праздник Сретение Господне считается одним из самых важных торжеств в церковном календаре. Суть праздника Сретения Господня заключается во встрече Старого и Нового завета, в преемственности и переходе от древнего мира к христианству. Праздник Сретения Господня празднуется 15 февраля (нов. ст.) и имеет 1 день предпразднства и 1–7 дней ие Архимандрит Рафаил (Карелин)Сретение В. ЛосскийСретение Н. ПоповПраздник Сретения в литургике. Сретение Господне — Богородичный двунадесятый праздник с отдельными признаками Господского, в нём есть черты обоих (характерно, что в Западной Церкви у этого праздника другое название — не Сретение Господне, а Сретение Божией Матери).
Сретение Господне в 2023 году: дата празднования, особенности праздника
Гряди, Господи Славы, на облаце легце носимый, прелести тьму отгнати имевый. Гряди, Царю мира, на престол Давидов пришедый, Царство не от мира сего являяй. Кондак 4 Бурю внутрь имеяй помышлений сумнительных, великий Архиерей Божий Захария смутися, зря Пресвятую Деву со Отрочатем, на месте нечистых жен пред дверьми храма ставшую и законнаго очищения просити пришедшую, ведуще бо Ю во Святая Святых воспитанную, и уразуме духом, яко сия Матерь и по рождестве есть Дева Чистая. Сего ради постави Ю на месте девиц, идеже женам имущим мужа стояти не подобаше, и сретающе Ю, со страхом и с радостию воспе явльшемуся Богу: Аллилуиа. Икос 4 Слыша Захария дивныя пред Богом глаголы Твоя, Пречистая, и видев, яко хощеши возложити возлюбленное чадо Свое на руце его, яко Архиерею Божию, аки в руне Самому Богу влагающи, и яко вкупе принесла еси Богу в жертву нищих, по реченному в законе, два птенца голубиныя, умилися сердцем и с верою и со страхом Божиим прият Богомладенца, и яко законну Творцу и Богу, изрече Ему тако: Гряди, Ветхий деньми, древле на Синае Моисеем закон даровавый. Гряди, Отроча Младо, ныне закон исполнити хотяй ко храму пришедый. Гряди, Престол имея и Небо, земный храм небесною славою исполнити восхотевый. Гряди, воплотивыйся от Девы человеческое естество обожити возжелавый.
Гряди, даже до рабия образа низшедый, да нас рабов греха в рабы Правды Божией сотвориши. Гряди, Закона Исполнителю, птенцы голубины Богу принесый, да мы паче голубиц чистых на небеса возлетим. Гряди, милости Подателю, милости, а не жертвы восхотевый, да и мы с елеем милования Тебе усрящем. Той, юношествуя духом, престарев же телом, праведен бе и благочестив, верою живя, чая Утехи Израилевы, обещано бо бе ему Духом Святым не видети смерти, дондеже не видит Христа Господня во плоти пришедша. Той воззрев на Пречистую Деву и на держимое Ею Отроча, виде благодать Божию, и познав Духом, яко Сей есть ожидаемый Мессия, приступи к Нему со тщанием, и воздав Богу благодарение велие, со страхом Божиим и с радостию сердечною воспе Ему: Аллилуиа. Икос 5 Видев старец Симеон на руку Девичу создавшаго человеки, и Владыку разумев Его, аще и яко Младенец виден бысть, весь исполнися радости неизреченныя, и себе забыв, глаголет весело: Тебе желаю, Боже отцев и Господи милости, на Тя взираю, объемлющаго вся Словом Своим, Тебе сретаю, владычествующаго жизнию и смертию, Тебе чаю, соединившаго небо и землю. Тебе алкаю, мертвыя воскрешаюшаго.
Тебе жаждаю, страждущия утешающаго и Тебе вопию сице: Гряди, всеми пророки чаемый, посетити нас Твоим спасением. Гряди, всеми языки желаемый, просветити нас Твоим откровением. Гряди, от юга пришедый Искупителю наш, да избавиши Адама и Еву от греха и клятвы древния. Гряди, на земли явивыйся, Спасителю наш, да с человеки поживеши и изведеши я из тьмы и сени смертныя. Гряди, Просветителю наш, благовестити лето Господне приятно. Гряди, Свободителю наш, отпустити сокрушенныя сердцем во отраду. Гряди, Пастырю и Учителю, проповедати плененным отпущение и слепым прозрение.
Гряди, Творче и Владыко, возвестити нищим спасение и всем человеком прощение. Кондак 6 Проповедник дивный пришествия Христова явися Богоносец Симеон, егда паче исполняяся Духа, первый от человек позна Творца своего, во плоти пришедша, и первый исповеда Того Божество, вопиюще Ему, яко от лица всех живущих на земли: Тебе поклоняемся, яко Ты еси Бог наш; Тебе молимся, яко Ты еси храм наш; Тебе служим, яко Ты еси закона Творец. Тобою живем и движемся и есмы. Ты красен еси паче всех сынов человеческих, яко Бог и человек. Сего ради веселися ныне небо, яко помилова Бог люди Своя и ликуйте основания земли и сущия во аде, яко явися ныне мертвым Воскресение, увидех бо ныне Спасителя мира, вопиюще Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсия всему миру просвещение Истины, егда Пресвятая Дева подаде старцу Симеону пречистыма рукама Своима Божественнаго Младенца, яко Угль Животворящ таинственно от жертвенника Божия, глаголюще: Приими, честный старче, Господа Твоего, приими Сокровище неисчерпаемое и Силу непостижимую. Обыми Нетление и обновися и просветися от Солнца Правды.
Не опаляет бо огнь благодати Господа Моего, но паче просвещает, Той бо очистит грехи твоя и вся беззакония твоя очистит, да будеши начаток очищения всего мира, и тако совлечеши вся ветхая и во вся новая да облечешися. Сему милостивому вещанию Пречистый внемлюще, возопием Ей таковая: Гряди, небесною чистотою сияющая Девице, Свет Невечерний нам просиявшая. Гряди, пречудная мира горняго Царице, во горния обители нас возводящая. Гряди, Купино Таинственная, Еюже огнь Божества от горних высот всему миру возжеся. Гряди, Светоносный облаче, Еюже Богомладенец Христос во спасение всем принесеся. Гряди, Огненный Престоле Невидимаго Царя. Гряди, Небесный Кивоте, вместившая Христа.
Гряди, Пресвятаго Духа Святейшая Палато. Гряди, Безсмертнаго Царя Нескверная Невесто. Гряди, Пречистая, Господь с тобою и Тобою с нами. Кондак 7 Хотяй святый старец Симеон новое очищение получити, якоже древле Исаия, поклонися Пречистей Богоматери, прикоснуся Божественным стопам Ея, глаголюще: Огнь носищи, Чистая, боюся объяти Младенца, миром владычествующа. Ты бо, яко крылами ангельскими, рукама просвещаеши мя, подавши, Егоже Херувими крылами носити трепещут. Сего Симеон, простер руце, прият в честныя объятия своя, и с радостию возопи: Аллилуиа. Икос 7 Новое и преславное чудо совершися днесь: Симеон старец приемлет тленныма рукама Творца, создавшаго человека, да Бог с человеки поживет и человека небеса сотворит.
Прием же Желаемого, и видев обещаний сбытие, той, якоже зрелая пшеница, просяще о разрешении телеснем, и якоже лебедь белый, сединами украшенный, на закате жития своего весело возопи: видеста очи мои спасение Твое, еже от века таинство сокровенное. Темже ныне отпусти мя, Владыко, раба Твоего по глаголу Твоему с миром от соуза сея плоти к чудному и нестареемому животу да отходя от здешних, радостную весть принесу отцем моим о Твоем в мир пришествии. Гряди, Владыко, смерти Низложителю, от вечныя смерти люди Твоя свободи. Гряди, Безсмертный Царю, от тьмы и сени смертныя вечные узники разрешити. Гряди, Сладчайший Животе, врата райския к чудному животу паки Адаму отверсти. Гряди, Желаемый Женише, яко желает и скончавается душа моя во дворы Господни. Гряди, Превожделенный Свете, яко обрете сердце мое в юдоли плача храмину о Бозе Живе.
Гряди, Предвечный Боже, яко близь боящихся Тебе спасение Твое. Кондак 8 Странные глаголы дивнаго старца о Отрочате слышавше, Иосиф и Пречистая Дева чудяхуся о глаголемых о Нем: видеста бо Симеона к Младенцу вещающа, но не яко к Младенцу, но яко к Ветхому деньми и к Богу молящагося, Живота и смерти власть Имущему и Могущему абие к иной Жизни отпустити того, и слагающе вся глаголы сия в сердце своем, благодарственно возопиша Богу: Аллилуиа. Икос 8 Весь быв в Бозе, Святый старец Симеон, исполнися духа пророческаго и многая изрече о Божественном Младенце, яко даже до ада приидет и плененным подаст всем оставление и слепым прозрение и яко и немым глаголати. И обращаться к Марии Матери Его, провозгласи Ей: Се лежит Сей на падение непокоривым и на востание верным многим во Израиле, и в знамение пререкаемое. И Тебе Самой, о Безсмертная Мати, душу пройдет оружие печали, егда узриши Сына Твоего на Кресте пригвожденна, да открыются помышления многих сердец во спасение от грех их. Сему предречению внемлюще, вопием Пречистей тако: Гряди, Мати и Дево, в девственнем рождестве Твоем болезней матерних избегшая. Гряди, в печалех Утешение, искуситися, яко злато в горниле, да и Сама искушаемым помощи возможеши.
Гряди, Обрадованная, печаль родившую женам Еву возвеселити имущая. Гряди, Препрославленная, весь мир скорбями Своими от скорбей свободити Хотящая. Гряди, Честнейшая всея твари Дево, всю видимую тварь рождеством Своим Обновившая. Кондак 9 Всякое естество Ангельское удивися великому Бога нашего к человеком нисшествию, глаголюще: чудная зрим ныне и преславная, непостижимая и несказанная: Адама бо Создавый в объятиях старчих вмещается. Полны концы мира благости Его, полна вся тварь хваления Его, полно все человечество снисхождения Его. Небесная, земная и преисподняя полны суть благоутробия Его, полны милости Его, полны щедрот, полны даров, полны благодеяния Его. Исполнь небо и земля славы Его!
Сего ради вси языцы восплещите руками, поюще Ему: Аллилуиа. Икос 9 Вития Божественный Боговидец Симеон, аще и много изрече, хваляще и благодаряще Пренепорочную Матерь Божию, рождшую миру Бога и человека, Спаса душ наших, обаче не возможе благохвалити по достоянию, Юже и премирные умы недоумевают воспевати, обаче любовию побеждаемый, величаше Ю, глаголюще: Святейшее и Дивное Жилище Божие, Ты — еси начало, середина и конец нашего праздника. Ты возсияла еси Свет Солнца, Ты отверзла еси источник человеколюбия Сына Твоего, память Твоя превыше всякаго слова и величие Твое превосходит немощь нашу. Молю Тя: непрестанно памятуй нас хвалящих Тя и в восторзе духовном вопиющих Тебе сице: Гряди, вечно нескончаемая Радосте наша, радость Христа всему миру явившая. Гряди, присно ублажаемая Сладосте наша, Огнь Божества рукама неопально держащая. Гряди, Заре присносиятельная, от ветхаго мира новою благодатию храм просветившая. Гряди Огнь Небесный рукама носившая, да Тобою святыня и красота во Святилище возгорится.
Гряди, Свет Невечерний нетленно, яко Приснодева, родившая, да Тобою спасение всем концем земли возвестится. Гряди, Одушевленный Кивоте Божий, яко Тобою новая благодать спасительная всему миру явися. Кондак 10 Спасения проповедница явися Богодухновенная Анна пророчеством сияющая и в законе непорочная: не отхождаше бо от храма Господня день и нощь в молитвах и посте служащи. Та исшедши с праведным Симеоном во сретение Богомладенцу Христу, провещаше страшная, исповедующе Его Творца небу и земли. Ты слышиши и безмолвствуеши, видиши и невидим еси, всеведущ и сокровен. И та многая пророчески изрече о принесенном Младенце всем чающим избавления во Иерусалиме, Богородицу же проповедающе величаше. О, дщи Фануилева, прииди и стани с нами, вопиюще Богу: Аллилуиа.
Икос 10 Царю Превечный и Слове Божий! Ты плотию ныне всему миру явился еси во храме, от Девы Матери, яко Младенец руконосим, да с человеки поживеши и всем сущим от Адама, да возвестиши спасение. Древняя ныне вся мимоидоша и се быша вся нова. Правда Твоя с небесе приниче, и милость Твою послал еси нам, и благодать Твоя воцарися на земли, яко пришел еси взыскати и спасти погибшия. Сего ради никогоже отвергаеши, никогоже отвращаешися, якоже древле Озы, иже прикоснуся к Кивоту Завета Твоего и поражен бысть смертию. Ныне же блудница припадает к Тебе и уцеломудрися, кровоточивая прикасается к Тебе и очистися, мытари и грешницы возлежат с Тобою и в друга Твоя приемлются, яко вся труждающияся и обремененныя призвал еси к Себе. Сего ради с радостию сретаем пришествие Твое, вопиюще тако: Гряди, о Христе, всех Царю, и востани на сретение наше.
Гряди, Иисусе, душ наших Врачу, и изыди на помощь и спасение наше. Гряди, Пастырю наш Добрый, на взыскание Пришедый заблудшаго овчати, взыщи и нас заблуждших. Гряди, Утешителю Благий, погибшую драхму взыскавый и обретый, обрящи души людей погибших. Гряди, Всещедре и Человеколюбче, и приими нас во отеческия объятия Своя. Гряди, Всемилостиве и Бла-гоутробне, всели нас в райския обители Твоя. Гряди, Утешителю скорбящих, защити и управи нас в море житейския суеты плывущих. Гряди, Спасителю заблуждших.
Кондак 11 Пение всеумиленное приношаху о явлении Твоем, Христе, Богоносец Симеон и праведная Анна, духом пламенеюще, усты же радостно проповедающе Твое в мир пришествие всем чающим избавления. Книжницы же и фарисеи, слышаще таковая о Отрочате свидетельства, негодоваху, наипаче же осуждаху, аки явнаго законнопреступника Захарию, яко Матерь на месте девическом постави, чесо ради вскоре убиша его между жертвенником и алтарем. Богомладенец же Христос отнесен Египет, да будет тамо в знамение вечное и да ведом будет Господь Египтяном и да сотворят тамо жертву и дар, поюще Ему: Аллилуиа. Икос 11 Свет во откровение языков, был еси, Солнце Правды, Христе, на облаце, легце носим, якоже Симеон днесь пророчески провозгласи, да явиши начало новыя благодати, начен от Египта и даже до последних земли, яко Ты еси Источник Живота и Свет человеков, да свет во тьме светится, и тьма Его не объят. Сею зарею Божества Твоею просвети и нашу душевную тьму, да вси возжегши в сердце добродетелей свещи, с Симеоном и с Анною, яко свещеносцы новии с любовию усрящем Тя, вопиюще Тебе и Пречистей Матери Твоей сице: Гряди, Иисусе, Свете мира, да во светлости Святых Твоих нас просветиши. Гряди, Солнце Правды, яко да возсияет во днех Твоих правда и мир на земли. Гряди, Свете Святый, яко да приидет в сердца наша огнь любве и веры с небесе.
Гряди, Небесный Царю, яко да благословенно и пресветло будет пришествие Твое. Гряди, Творче и Владыко, яко да с горящими светильники чистоты изыдем во сретение Твое. Гряди, Тихий и Невечерний Свете, да в тихости и безмолвии поживем вся дни живота своего. Кондак 12 Благодать новая исполнь днесь ветхий храм законный, егда пришел еси в онь, Христе, яко Младенец руконосим, да исполнится Аггея пророка Твоего предречение: Приидет Желаемый всеми языки и исполню храм Сей славою, зане велия будет слава храма сего последняго, паче перваго и на месте сем дам мир. Сего ради да украсится неизреченною Божества Твоего зарею и наша Церковь новая готовящаяся Тя светло, яко Жениха, прияти, и наша душевныя руки просвети, да якоже Симеон прострем я в чистоте на Сретение Твое, с веселием вопиюще Тебе: Аллилуиа. С Анною исповедуем Божество Его, с Иосифом принесем Ему в дар, яко два птенца голубина, нашу душу и тело, и яко с мудрыми девами светильники душ наших светло украсим и горящия свещи Истинному Свету Христу явльшемуся во откровение мира принесем, и исплетше днесь песни, якоже цвети, принесем Тебе, яко венец благодарения сицевыя похвалы: Гряди, Благодатная Богородице Дево, да под кровом девства Своего нас в девстве и чистоте сохраниши. Гряди, паче утра Светлейшая Дево, да и нас сыны дне до конца жития соблюдеши.
Гряди, всему миру Благая Помощнице, да и нас от мира, плоти и диавола невредимо защитиши. Гряди, о, Девице Марие, да просветиши наши души помраченныя страстьми. Гряди, о, Дивная Отроковице, да сохраниши люди Твоя ослепленныя грехми. Кондак 13 О, Всепетая Мати и Дево, Принесшая во Святилище всех святых Святейшее Слово во сретение наше и спасение миру; праздничное приемши сие приношение наше, покрый и соблюди нас от всякия нужды и печали и избави нас от всякия греховныя вражия сети.
А потому он имеет особое значение для верующих людей. Накануне торжества во всех православных храмах страны проходят всенощные бдения. Утром 15 февраля будет совершаться божественная литургия. На Сретение Господне верующие читают особую молитву.
В этот день верующие ходят в церковь на особое торжественное богослужение и молебен. Молитвы в этот день помогут каждому верующему. Люди просят прощения за грехи и сил на добрые дела. Из церкви люди приходили с освещенными свечами - "громницами" - и хранили их в течение года. Считается, что они оберегают дом от пожара и бед, посевы — от града, а человека — от сглаза и болезней.
Также церковь освещала воду, и она становилась целебной наравне с крещенской. Можно, так как Великий пост наступит только 27 февраля. Хозяйки накрывали богатый стол и приглашали много гостей.
В то время, безмужная Матерь, — продолжал старец, — душу Твою пройдет оружие печали и сердечной боли, когда увидишь пригвожденным ко кресту Сына Своего, когда Ты с великою болью в сердце и рыданиями будешь провожать из мира сего Того, Кого в мир Ты родила без болезни.
Здесь же в храме была и Анна пророчица, дочь Фануилова, из колена Ассирова. Она была вдова, уже сильно состаревшаяся, — ей было восемьдесят четыре года; -она семь лет только прожила со своим мужем и, овдовев, проводила Богоугодную жизнь, не отходя от храма, но в посте и молитве служа Богу день и ночь. Придя в тот час в храм, Анна много пророчествовала о принесенном в храм Господень Младенце, ко всем ожидавшим избавления в Иерусалиме [7]. Слыша и видя всё сие, книжники и фарисеи распалялись в сердцах своих, и негодовали на Симеона и Анну за их свидетельства об Отроке.
Они не умолчали, но обо всём случившемся и сказанном в храме известили Ирода царя [8]. Тотчас он послал воинов с приказанием отыскать Божественного Младенца Христа-Господа и убить Его; но они не нашли уже Его: по повелению, данному Иосифу во сне, Он обретался в Египте. Святой Иосиф с Пречистою Богородицею, исполнив в храме всё требуемое законом, не возвращались в Вифлеем, а пошли в Галилею, в свой город Назарет [9] , а оттуда быстро скрылись в Египет Мф. Отрок же возрастал, и укреплялся духом, исполняясь премудрости, и благодать Божия пребывала на Нем Мф.
Празднование Сретения Господня установлено в царствование Юстиниана [10] , ранее же, хотя Сретение Господне и воспоминалось в Церкви [11] , но торжественно не праздновалось. Благочестивый же царь Юстиниан установил праздновать сей праздник, как Господский и Богородичный, наряду с другими великими праздниками. Побуждением к установлению сего праздника были особенные обстоятельства. В царствование Юстиниана в Византии и окрестностях ея, в течение трех месяцев, начиная с последних чисел октября месяца, был сильный мор, так что сначала умирало по пяти тысяч человек в день, а потом по десяти тысяч; тела даже богатых и высокопоставленных людей оставались без погребения, ибо слуги и рабы все вымерли и не кому было погребать самих господ.
А в Антиохии [12] к моровой язве, за грехи людей, присоединилась и другая казнь Божия — страшное землетрясение, от которого попадали все большие дома и высокия здания и храмы, и погибло много народа под их стенами; в числе погибших был Евфрасий [13] , епископ Антиохийский, задавленный до смерти при падении храма. В это страшное и погибельное время одному благочестивому человеку было откровение, чтобы установлено было торжественное празднование Сретению Господню, как и прочим Господским и Богородичным великим праздникам. И вот, при наступлении дня Сретения Господня, февраля второго числа, когда начали праздновать со всенощным бдением и исхождением с крестами [14] , смертоносная язва, мор и землетрясение тотчас прекратились, по милосердию Божию и по молитвам Пречистой Богородицы. Ей с родившимся от Нее Христом Богом да будет честь, слава, поклонение и благодарение во веки.
Примечания [1] По силе этого закона в память того, что в ночь пред исходом евреев из Египта Ангел-Погубитель истребил всех первенцев египетских, все первенцы еврейские должны были быть посвящены в особенное служение Богу, т. Когда же впоследствии для сего избрано было одно только колено Левиино, то за первородных назначен был выкуп в пять сиклей серебра. И когда книжники и фарисеи, при виде сего, начали выражать негодование, Захария, став пред ними, возвестил, что сия Матерь и по рождестве есть Дева чистая. Когда же они не поверили сему, Захария сказал, что человеческое естество, как и всякое создание, должно служить Создателю своему, и в Его всесильных руках находится устроение Своей твари, как угодно Его изволению, — а равно — и устроение того, чтобы Дева родила, и по рождестве пребыла Девою: "по сему и я сию Матерь не устранил — сказал он, — с места, назначенного для девиц, потому что Она превыше всех дев".
В Свящ. Писании старость иногда служит символом вечности Божией. Господь стал знаменем пререкания в том же смысле, что одни — неверующие — силились уничтожить Его чего и мнили достигнуть распятием Сына Божия , другие же — верующие — стояли и стоят под этим знаменем и за него ратуют. Вифлеем — маленький город, недалеко от Иерусалима, по направлению к югу, а от Назарета, галилейского города, Вифлеем находится на расстоянии дней трех пути или немного более.
Указ о торжественном праздновании Сретения Господня по всей империи издан был им в 542 году. Оронте, верстах в 10-ти от впадения ее в Средиземное море. Для христианской церкви Антиохия имеет особенную важность, как второе после Иерусалима великое средоточие христианства, и как мать христианских церквей из язычников. В настоящее время Антиохия представляет собою небольшой и бедный городок, в котором насчитывается до 10-ти тысяч жителей.
К истории праздника Древнейшее исторически достоверное свидетельство о богослужебном чествовании Сретения Господня на христианском Востоке находим в знаменитом Itinerarium Aetheriae, иначе — "Паломничестве ко Святым местам" Peregrinatio ad Loca Sancta ; этот ценнейший памятник датируется концом IV в. Ее Перегринацио, один из первых христианских памятников этого жанра, еще не дает Сретению самостоятельного литургического заголовка и именует его просто "сороковым днем от Эпифании Богоявления ", — зато кратко описывает само торжество, совершающееся в этот день в Иерусалиме. Приведем это свидетельство полностью. В этот день бывает процессия в Анастасис , и все шествуют, и всё совершается по порядку с величайшим торжеством, как бы в Пасху.
Проповедуют все пресвитеры, и потом епископ, толкуя всегда о том месте Евангелия, где в сороковой день Иосиф и Мария принесли Господа в Храм, и узрели Его Симеон и Анна пророчица, дочь Фануила, и о словах их, которые они сказали, узрев Господа, и о приношении, которое принесли родители. И после этого, отправив все по обычному порядку, совершают Литургию, и затем бывает отпуст» Itinerarium Aetheriae, 26. Источники свидетельствуют, что праздник Сретения возник и в IV-V веках существовал в богослужебном календаре Иерусалимской Церкви в качестве торжества, завершающего сорокадневный цикл Богоявления греч. Эпифания, или Тэофания , посвященного воспоминанию целого ряда евангельских событий.
Этим объясняется первоначальное отсутствие у него собственного литургического заголовка и именование его, по формальному хронологическому принципу, — «Сороковым днем от Эпифании». По завершении решающей стадии христологических споров на Халкидонском Соборе 451 г. К этому времени и относится появление Сретения в качестве самостоятельного владычнего господского праздника годового цикла в календарях столичных Церквей: Рима конец V в. Канон Сретению Господню глас 3 Песнь 1 Ирмос: Сущу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.
Припев: Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. Да каплют воду облацы, солнце бо на облаце легце носимо настало есть, на нетленную руку, Христос в церкви, яко младенец. Темже, вернии, возопиим: поим Господеви, славно бо прославися Дважды. Слава: Крепитеся руце Симеони старостию ослабленнии, лыста же претружденна старча, правобыстро движитася Христу на сретение, лик со безплотными составльше, поим Господеви, славно бо прославися.
И ныне: Разумом простертыя небеса веселитеся, и радуйся, земле: из пребожественных бо недр хитрец прошед Христос, Материю Девою Богу Отцу приносится Младенец, иже прежде всех: славно бо прославися. Песнь 2 Ирмос: Утверждение на Тя надеющихся, утверди, Господи, церковь, юже стяжал еси честною Твоею кровию. Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. Перворожден из Отца прежде век, перворожден Младенец из Девы нетленныя, Адаму руку простирая явися Дважды.
Слава: Младоумна бывша прелестию первозданного паки исправляяй Бог Слово, младенствовав явися. И ныне: Земли исчадие, паки потекшее в ню, Божества сообразное естество Зиждитель, яко непреложне, младенствовав яви. Седален, глас 4-й На горе Синайстей древле виде Моисей задняя Божия, и тонкий Божественный глас сподобися во мраце же и вихре слышати: ныне же Симеон воплощенного Бога, непреложне нас ради на руки прият, и радостно тщашеся ити от сущих зде к животу вечному. Темже вопияше: ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко.
Песнь 4 Ирмос: Покрыла есть небеса добродетель Твоя, Христе, из кивота бо прошед, святыни Твоея нетленныя Матере, в храме славы Твоея явился еси, яко Младенец руконосим: и исполнишася вся Твоего хваления. Радуйся, Симеоне, неизреченных таиниче, Богородица вопияше, о немже от Святаго древле известися тебе Духа, младенствовавшего вся твоего хваления Дважды. Слава: На негоже уповал еси, Симеоне, возраст детищный радуяся подъими Христа, Израиля божественнаго утешение, закона Творца и Владыку, исполняющаго закона чин, зовый Ему: исполнишася вся Твоего хваления. И ныне: Видя Симеон слово Безначальное, с плотию яко на престоле херувимстем Девою носимо, виновнаго еже быти всяческих, яко младенцу дивяся вопияше Ему: исполнишася вся Твоего хваления.
Песнь 5 Ирмос: Яко виде Исаиа образно на престоле превознесена Бога, от ангел славы дориносима, о окаянный, вопияше аз: провидех бо воплощаема Бога, Света невечерня, и миром владычествующа. Разумев божественный старец проявленную древле пророку славу, руками Слово зря Матерними держимо: о, радуйся, вопияше, чистая, яко престол бо держиши Бога, Света невечерняго, и миром владычествующа Дважды. Слава: Поклонься старец, и стопам Божественне прикоснувся неискусобрачныя и Богоматере: огнь, рече, носиши Чистая, Младенца боюся объяти Бога, Света невечерняго и миром владычествующа. И ныне: Очищается Исаиа от Серафима угль прием, старец вопияше Богоматери: Ты якоже клещами руками просвещаеши мя, подавши Егоже носиши, Света невечерняго и миром владычествующа.
Сиону Ты камень возложился еси, непокоривым претыкание, и соблазна камень: нерушимое верных спасение Дважды. Слава: Известне нося начертание, иже прежде век Тя израстившаго, земных за милосердие ныне немощию обложися. Кондак, глас 1-й Утробу Девичу освятивый рождеством Твоим, и руце Симеоне благословивый, якоже подобаше, предварив, и ныне спасл еси нас, Христе Боже: но умири во бранех жительство и укрепи люди, ихже возлюбил еси, Едине Человеколюбче. Икос К Богородице притецем, хотящи Сына Ея видети, к Симеону носима, Егоже с небесе безплотнии видяще, дивляхуся глаголюще: чудная зрим ныне и преславная, непостижимая, несказанная.
Иже бо Адама создавый, носится яко младенец: Невместимый вмещается на руках старчих: иже в недрех неописанных Сый Отца Своего, волею описуется плотию, а не Божеством, един Человеколюбец. Песнь 7 Ирмос: Тебе во огни оросившаго отроки богословившая, и в Деву нетленну всельшагося, Бога Слово поим, благочестно поюще: благословен Бог отец наших. Адаму известити хотяй иду, во аде жувущу, и Еве принести благовестие, Симеон вопияше, со пророки ликуя: благословен Бог отец наших Дважды. Слава: Рода земна избавляяй Бог, даже до ада приидет: пленным же подаст всем оставление, и прозрение слепым, яко и немым вопити: благословен Бог отец наших.
Песнь 8 Ирмос: Нестерпимому огню соединившеся, благочестия предстояще юноши, пламенем же невреждени, Божественную песнь пояху: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.
Молитвы и История Праздн Сретению Господню!
2023В отличие от светских праздников церковные торжества связаны не только с определенными традициями, но и запретами, рекомендуемыми каждому , например, церковь не поощряет уныние в этот день. Ещё праздник Сретения Господня напоминает о скором наступлении Великого поста и Страстной седмице. В Сретение Господне верующие люди читают молитвы, чтобы просить у Бога удачу и счастье. В Сретение Господне верующие люди читают молитвы, чтобы просить у Бога удачу и счастье. Сретение Господне 2025 – это встреча с Господом. Сегодня мы вспоминаем Сретение Господне — встречу Господа, в переводе на современный русский язык.
Народные приметы 15 февраля
На рассвете 15 февраля нужно выйти на улицу и, смотря на восток, произнести: «Божий дом, Божий порог, Божий престол. Помоги рабе заказчик любовь обрести, счастье найти. Жених будет верным, любящим и ласковым. Налево ходить не станет, только рабу обнимать и целовать будет. Сказанному суждено сбыться. Аминь, аминь, аминь».
После этого нужно отправиться в храм на утреннюю службу и поставить 3 свечи около иконы Иисуса Христа, а в полночь необходимо, глядя на луну, трижды повторить слова заговора. На замужество Для того чтобы в ближайшее время выйти замуж, нужно сделать следующее: Рано утром постелить на стол или любую другую ровную поверхность скатерть белого цвета и надеть платье, которое напоминало бы свадебный наряд. В стакан с водой, принесенной из церкви, добавить мед, все перемешать и 7 раз прочесть магические слова: «В этот светлый праздник помощи прошу. Силы небесные, помогите выйти замуж имя исполнителя обряда. Пусть муж будет верным да прилежным, ласковым да страстным.
Богородица, помоги, свадебный венок рабе Божьей пошли. Да будет так, а не иначе. Не переодеваясь, нужно пойти в церковь на утреннюю молитву и поставить свечу рядом с иконой Пресвятой Богородицы, перекрестясь 3 раза.
Принято освящать воду - ее верующие могут набрать водой. Сретенская вода по своим силам идентична крещенской. В храме берут освященные свечи. Громничные свечи хранят возле икон в течение года.
Молиться христиане Господу могут, прося помощи.
Ныне же блудница припадает к Тебе и уцеломудрися, кровоточивая прикасается к Тебе и очистися, мытари и грешницы возлежат с Тобою и в друга Твоя приемлются, яко вся труждающияся и обремененныя призвал еси к Себе. Сего ради с радостию сретаем пришествие Твое, вопиюще тако: Гряди, о Христе, всех Царю, и востани на сретение наше. Гряди, Иисусе, душ наших Врачу, и изыди на помощь и спасение наше.
Гряди, Пастырю наш Добрый, на взыскание Пришедый заблудшаго овчати, взыщи и нас заблуждших. Гряди, Утешителю Благий, погибшую драхму взыскавый и обретый, обрящи души людей погибших. Гряди, Всещедре и Человеколюбче, и приими нас во отеческия объятия Своя. Гряди, Всемилостиве и Бла-гоутробне, всели нас в райския обители Твоя.
Гряди, Утешителю скорбящих, защити и управи нас в море житейския суеты плывущих. Гряди, Спасителю заблуждших. Кондак 11 Пение всеумиленное приношаху о явлении Твоем, Христе, Богоносец Симеон и праведная Анна, духом пламенеюще, усты же радостно проповедающе Твое в мир пришествие всем чающим избавления. Книжницы же и фарисеи, слышаще таковая о Отрочате свидетельства, негодоваху, наипаче же осуждаху, аки явнаго законнопреступника Захарию, яко Матерь на месте девическом постави, чесо ради вскоре убиша его между жертвенником и алтарем.
Богомладенец же Христос отнесен Египет, да будет тамо в знамение вечное и да ведом будет Господь Египтяном и да сотворят тамо жертву и дар, поюще Ему: Аллилуиа. Икос 11 Свет во откровение языков, был еси, Солнце Правды, Христе, на облаце, легце носим, якоже Симеон днесь пророчески провозгласи, да явиши начало новыя благодати, начен от Египта и даже до последних земли, яко Ты еси Источник Живота и Свет человеков, да свет во тьме светится, и тьма Его не объят. Сею зарею Божества Твоею просвети и нашу душевную тьму, да вси возжегши в сердце добродетелей свещи, с Симеоном и с Анною, яко свещеносцы новии с любовию усрящем Тя, вопиюще Тебе и Пречистей Матери Твоей сице: Гряди, Иисусе, Свете мира, да во светлости Святых Твоих нас просветиши. Гряди, Солнце Правды, яко да возсияет во днех Твоих правда и мир на земли.
Гряди, Свете Святый, яко да приидет в сердца наша огнь любве и веры с небесе. Гряди, Небесный Царю, яко да благословенно и пресветло будет пришествие Твое. Гряди, Творче и Владыко, яко да с горящими светильники чистоты изыдем во сретение Твое. Гряди, Тихий и Невечерний Свете, да в тихости и безмолвии поживем вся дни живота своего.
Кондак 12 Благодать новая исполнь днесь ветхий храм законный, егда пришел еси в онь, Христе, яко Младенец руконосим, да исполнится Аггея пророка Твоего предречение: Приидет Желаемый всеми языки и исполню храм Сей славою, зане велия будет слава храма сего последняго, паче перваго и на месте сем дам мир. Сего ради да украсится неизреченною Божества Твоего зарею и наша Церковь новая готовящаяся Тя светло, яко Жениха, прияти, и наша душевныя руки просвети, да якоже Симеон прострем я в чистоте на Сретение Твое, с веселием вопиюще Тебе: Аллилуиа. С Анною исповедуем Божество Его, с Иосифом принесем Ему в дар, яко два птенца голубина, нашу душу и тело, и яко с мудрыми девами светильники душ наших светло украсим и горящия свещи Истинному Свету Христу явльшемуся во откровение мира принесем, и исплетше днесь песни, якоже цвети, принесем Тебе, яко венец благодарения сицевыя похвалы: Гряди, Благодатная Богородице Дево, да под кровом девства Своего нас в девстве и чистоте сохраниши. Гряди, паче утра Светлейшая Дево, да и нас сыны дне до конца жития соблюдеши.
Гряди, всему миру Благая Помощнице, да и нас от мира, плоти и диавола невредимо защитиши. Гряди, о, Девице Марие, да просветиши наши души помраченныя страстьми. Гряди, о, Дивная Отроковице, да сохраниши люди Твоя ослепленныя грехми. Кондак 13 О, Всепетая Мати и Дево, Принесшая во Святилище всех святых Святейшее Слово во сретение наше и спасение миру; праздничное приемши сие приношение наше, покрый и соблюди нас от всякия нужды и печали и избави нас от всякия греховныя вражия сети.
Ты же, яко Дверь Божества нетленно бывшая, отверзи всем спастися желающим врата небесная, да избавльшеся Тобою от вечныя муки, воспоем во Сретении Господне на воздусе: Аллилуиа. Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1 Икос 1 Ангел небесных небесные лики приникше на землю, зрят Своего Творца и Владыку Перворожденна всея твари во объятиях Девических от Матери Неискусомужныя, яко Младенца носима и ко храму во Иерусалим грядуща, и радующеся поют Тому и Царице Деве хвалу праздничную: Гряди, Царю неба и земли, во град Великаго Царя, Сион святый. Чему посвящён праздник Сретение Господне и чего категорически нельзя делать 15 февраля Сретение Господне — один из двунадесятых праздников у православных. Простыми словами Лайф рассказывает, что это такое, и объясняет, что нужно делать 15 февраля, чтобы неудачи обошли стороной.
Этот двунадесятый праздник открывает подготовку к Великому посту, который в 2023-м начнётся 27 февраля. Расскажем, какое значение несёт в себе Сретение и как лучше провести завтрашний день. По словам священника Николая Савченко, история Сретения берёт начало в дохристианском периоде. В Иерусалиме около 300 лет до н.
Он оказался в числе переводчиков, которым египетский царь Птолемей II поручил перевести Священное Писание с языка евреев на греческий. Симеон взялся за работу и в ветхозаветной книге пророка Исайи обнаружил строки, озадачившие его: "Се Дева во чреве приимет и родит Сына". Праведник решил, что в предложении ошибка. Когда он попытался исправить слово "Дева" на "Жена", его кисть остановил ангел.
Посланник небес поклялся, что Симеон не умрёт, пока воочию не убедится в истинности этого пророчества. Всё исполнилось, как и было обещано ангелом. На 40-й день после рождения Иисуса Мария принесла сына в храм, чтобы посвятить Богу. Симеону на тот момент было 300 лет, и праведник наконец увидел чудо собственными глазами.
По преданию, старец взял малыша на руки и воскликнул: "Ныне отпускаешь раба Твоего, Владыко, по глаголу Твоему с миром". Почему празднуют Сретение Господне? Отмечать его начали ещё в V веке. По мнению богословов, Сретение — это день, когда в лице святого ветхозаветного старца Симеона Ветхий Завет встречается с Новым Заветом — с христианством в облике младенца Иисуса.
По сути, Сретение посвящено принесению младенца Христа в иерусалимский храм. Сретение Господне: икона Центральное изображение иконографии Сретения Господня — фигура младенца Христа, которого на руках держит старец Симеон Богоприимец. Их фигуры, напомним, символизируют собой встречу Нового Завета и Ветхого. На иконе также изображена пророчица Анна, дочь Фануила.
Что просят на Сретение Господне? Что нужно делать на Сретение Господне? На Сретение нужно отпустить обиды на тех, кто случайно вас обидел, и самому попросить прощения у тех, кого вы ненароком задели, оскорбили. Отец Николай заметил, что 15 февраля следует особенно чтить стариков и несовершеннолетних.
На Сретение категорически нельзя заниматься грязной и тяжёлой физической работой. Кроме того, запрещается ссориться, выяснять отношения, учинять распри. Не стоит устраивать шумные гуляния и алкогольные возлияния. Церковь не одобряет венчание 15 февраля, поэтому лучше перенести такое торжество, пишет "Вечерняя Москва".
Какие приметы на Сретение Господне? Со Сретением связано множество примет, которые касаются погоды весной, а ещё — земледелия. Так, если 15 февраля небо будет звёздным, а вечером ударит мороз, тепла ещё долго не ждите. Если на Сретение наблюдаете оттепель, значит, весна не за горами.
Наши предки предсказывали так: "На Сретеньев день снежок — весною дожжок". Если простыми словами, выпавший 15 февраля снег — к долгой и дождливой весне. Кроме того, снежный покров утром на Сретение сулил урожай ранних хлебов. Если же снег шёл в полдень — к хлебам средним, вечером — поздним.
Садоводы верили, что на Сретение нужно трясти деревья руками, чтобы те были с плодами, добавляет kp. Метель и вьюга 15 февраля не были предвестниками чего-то хорошего — наоборот, указывали на то, что обильного урожая ждать не приходится. Если ее читать каждый день, то можно рассчитывать на отпущение грехов и упокоение души после смерти в Царствии Божьем. На русском языке молитва звучит так: «Царю Небесный, наш Утешитель, Душа истины, Ты находишься везде и все можешь исполнить, Ты сокровище благих и всей жизни Податель.
Приди и вселись в нас, чтобы очистить души наши от разной скверны. Спаси, Господи, Всевышний души наши. Молитва на Воздвижение Креста Господня краткая «Кресте честный, хранитель души и телу буди ми: образом своим бесы низлагая, враги отгоняя, страсти упраждняя и благоговение даруя ми, и жизнь, и силу, содействием Святаго Духа и честными Пречистыя Богородицы мольбами. Живый в помощи Вышняго...
Яко Той изба;вит тя от се;ти ло;вчи, и от словесе; мяте;жна, плещма ; Свои;ма осени;т тя, и под криле; Его наде;ешися: ору;жием обы;дет тя и;стина Его. Не убои;шися от стра;ха нощна;го, от стрелы; летя;щия во дни, от ве;щи во тме преходя;щия, от сря;ща, и бе;са полу;деннаго. Паде;т от страны; твоея; ты;сяща, и тма одесну;ю тебе;, к тебе; же не прибли;жится, оба;че очи;ма твои;ма смо;триши, и воздая;ние гре;шников у;зриши. Яко Ты Го;споди, упова;ние мое;, Вы;шняго положи;л еси; прибе;жище твое;.
Не прии;дет к тебе; зло, и ра;на не прибли;жится телеси; твоему;, я;ко Ангелом Свои;м запове;сть о тебе;, сохрани;ти тя во всех путе;х твои;х. На рука;х во;змут тя, да не когда; преткне;ши о ка;мень но;гу твою;, на а;спида и васили;ска насту;пиши, и попере;ши льва и зми;я. Яко на Мя упова;, и изба;влю и;: покры;ю и;, я;ко позна; и;мя Мое;. Воззове;т ко Мне, и услы;шу его: с ним есмь в ско;рби, изму; его и просла;влю его, долгото;ю дней испо;лню его, и явлю; ему спасе;ние Мое;.
Перевод молитвы на русский Живущий под кровом Всевышнего под сенью Всемогущего покоится, говорит Господу: «прибежище мое и защита моя, Бог мой, на Которого я уповаю! Не убоишься ужасов в ночи, стрелы, летящей днем, язвы, ходящей во мраке, заразы, опустошающей в полдень. Падут подле тебя тысяча и десять тысяч одесную тебя; но к тебе не приблизится: только смотреть будешь очами твоими и видеть возмездие нечестивым. Ибо ты сказал: «Господь — упование мое»; Всевышнего избрал ты прибежищем твоим; не приключится тебе зло, и язва не приблизится к телу твоему; ибо Ангелам Своим заповедает о тебе — охранять тебя на всех путях твоих: на руках понесут тебя, да не преткнешься о камень ногою твоею; на аспида и василиска наступишь; попирать будешь льва и дракона.
Воззовет ко Мне, и услышу его; с ним Я в скорби; избавлю его и прославлю его, долготою дней насыщу его, и явлю ему спасение Мое». Подробнее о тексте молитвы Живые помощи или Псалом 90 псалом 90Правильное название священного текста — 90 Псалом, который прописан в достаточно известной книге Псалтыре. Часто молитву могут использовать те, кто нуждается в сильной Божьей помощи, кому необходимо указать верный путь в, казалось бы, безвыходной ситуации. Многие называют Псалом 90 настоящим оберегом от всех бед, которые могут произойти в жизни.
Если сравнивать Живые помощи с другими молитвами, то ее можно поставить наравне со всеми известным «Отче Наш» и «Богородица, Дево радуйся». Вообще, все молитвы, направленные на спасение души — очень важны. И Псалом 90 — не исключение. Чем интересен текст молитвы Живые помощи, который произносится с обращением ко Вышнему?
Говорят, что сам Моисей написал молитву. Есть так же версия, что автор текста царь Давид, который создал молитву примерно в 9-10 веке до нашей эры. Уникальность данного текста в том, что его используют не только православные люди, но так же и другая религия — иудаизм. Лучше всего носить текст с молитвой с собой, где-нибудь записать и сложить в несколько раз лист бумаги, чтобы в любое удобное время прочитать, оградив себя от любой опасности.
Многие предпочитают написать слова «Живые помощи» на ленточке, завязывая ее вокруг своего пояса — это служит буквальным оберегом. Еще в древности врачи отказывались лечить некоторые болезни, с которыми было сложно справиться. Тогда, люди прибегали к молитве, которая не только снимала боль, но и спасала от самых страшных заболеваний. Если все идет наперекосяк, то молитва способна притянуть удачу.
Правда, злоупотреблять текстом нельзя. Читать молитву стоит только тогда, если удача действительно нужна. Будет хорошо, если верующий выучит текст наизусть. Псалом 90 важно понимать, ощущать весь смысл сильной молитвы.
Есть определенное время, когда читка молитвы считается подходящим моментом для разговора с Господом Богом — 12 часов дня. Перед человеком должны быть 3 иконы Спасителя Иисуса Христа и лик архангела Михаила. Перевод Псалом 90 был произведен недавно на современный русский язык.
Верующие забирают эти свечи домой и зажигают во время молитвы на протяжении всего года. Христиане нередко приписывают сретенским свечам особые, чудесные свойства. Считается, что они оберегают дом от несчастий, например, от грабежей или попадания молнии. Однако священнослужители полагают, что эти поверья имеют языческие корни.
Сретение Господне — радостный и светлый праздник. Очень важно провести его в кругу родных и близких людей, устроив домашнее застолье. По традиции в этот день верующие дарят друг другу иконы. Православные верят, что вода, освященная на Сретение, обладает целебными свойствами, защищает от болезней и сглаза. Также 15 февраля принято молиться перед иконой Богородицы "Умягчение злых сердец", чтобы исцелиться от психических болезней и эпилепсии. В этот чистый и светлый праздник не следует ругаться и ссориться с близкими. На Сретение верующие не занимаются бытовыми делами и работой по дому.
Также не рекомендуется злоупотреблять алкоголем. Многие верят, что на Сретение Господне нельзя надолго оставлять своих родных и отправляться в дальнюю поездку. По преданию, эта разлука может затянуться надолго или стать роковой. Приметы на 15 февраля На Руси считали, что на Сретение зима встречается с весной.