Гайд по Syndra Лига Легенд, билды.
Syndra Probuilds: Unleashing the Dark Sovereign's Full Potential
Syndra Wild Rift Counter: Champions & Tips | Syndra Zed by qazx0809 on DeviantArt Косплей, Фэндомы, Аниме Арт, Романтика. |
Руководство по запуску League of Legends: Syndra the Dark Sovereign | Riot Games has finally revealed the updated Syndra splash art, and fans are thrilled to see the new appearance of their favorite mage. |
Syndra will be next LoL champion to receive visual update
Modern PvP realities are that a powerful heal such as this does not have the same level of impact that it did in previous versions of the game. It is likely that if we were to go back in time with the current tools we have, our solution would have been to apply a PvP multiplier to such a strong ability without outright disabling. Given that Lay on Hands applies Forbearance, its cooldown is quite significant, and with Dampening and PvP multipliers to leverage, we feel comfortable enabling this iconic Paladin ability in rated PvP. Divine Insight. New Talent, row 3. New Talent, row 4. Resplendent Light. Imbued Infusions. New Talent, row 5. Consuming Infusion of Light reduces the cooldown of Holy Shock by 1.
Если вы против хорошего матча, вы должны стремиться постоянно мешать врагу заниматься зачисткой линии. Убедитесь, что вы дождались его перезарядки перед вашей следующей инициацией. Не будьте слишком самоуверенными, так как Scatter the Weak — это ваш инструмент вовлечения и вывода. Не забывайте всегда покупать контрольный вард, когда возвращаетесь на базу.
Это особенно важно для такого неподвижного мага как Синдра. Вступайте в бой, когда знаете, что поблизости нет лесника, и следите за его перемещениями, если у вас не снята защита и вы не уверены, где находится их лесник. Изгнание слабых может довольно легко спасти вас от гангов, и вам не придется сжигать скачок, если использовать его правильно. Как только вы попадете в одну из двух упомянутых 100 или 120 осколков , используйте это в своих интересах, нажимая и либо вторгаясь во вражеский лес со своим лесником, либо перемещаясь по любым перегруженным линиям.
Если вы против плохого пика, старайтесь не толкать свою линию в их башню. Причина в том, что Физз и Экко, например, имеют закрывающие разрывы и могут легко уклоняться от вашего Изгнания слабых, который опять же является вашим единственным инструментом для выживания. Если это умение на перезарядке, вам придется сжечь Флеш, что нехорошо, так как это может сделать вас склонным к гангам. Если вам каким-то образом удастся убить, используйте это в своих интересах, быстро нажимая Темную сферу и Силу воли, а затем перемещаясь.
Помните, что к концу игры вы превосходите большинство ассасинов, поэтому играйте осторожно. Синдра не очень хорошо разбирается в разделении и никогда не должна заниматься пушем в одиночку. Однако можно бегать на другие линии, чтобы поймать большие волны. Сильные стороны Синдры — это получение пиков, объективный контроль и осада из-за того, что она Изгоняет слабых, являясь мощным инструментом зонирования.
Вы хотите сосредоточиться на получении видения, когда это возможно. Это означает, что нужно как можно скорее запускать волны, чтобы вы могли получить видение от нескольких контрольных вардов во вражеском лесу. Получение целей, таких как драконы и башни, чрезвычайно важно, и, опять же, зонирование с помощью вашего Scatter the Weak чрезвычайно полезно при их выполнении.
That is why her build and rune choices are so important to creating options to keep herself safe in this stage of the game when she is weakest, but at the same time the most impactful. Syndra is best at getting picks on rotations and around objectives by initiating with her abilities, or at least following up and dealing the finishing blow with her ultimate.
Her problem, however, is that she must stay ahead of the curve in terms of income to make sure she is as impactful at this stage of the game as possible. The best way to do that consistently is with CSing in the side lanes. In the side lanes, Syndra must be extremely careful because of her lack of mobility. When she cannot easily match an enemy side laner, Syndra will likely only be punished for moving to the side lanes to catch waves, and so instead, should be looking to setup plays for picks in the jungle, and only move to side lanes when it is safest to do so. For competitive, side laning is a bit harder compared to solo queue.
Syndra is perhaps one of the champions that is so dependent on this awareness that it really makes-or-breaks her gameplay. Positioning around her Dark Spheres to play aggressively is one thing, but also positioning to minimize her chances of getting killed at the same time, is a whole different challenge. I think the most important things during teamfights are, making sure that: 1. You have balls stacked up before the fight starts in order to get the maximum number of balls for your ultimate. As well as: 2.
Setting up just potential balls for you to look for stuns off of. On top of all of these factors, Syndra can also play a fight in more of a utility role where she uses her ultimate to position all of her Dark Spheres in front of her to set up an easy and also massive stun that can potentially hit the majority of the enemies. As the fight continues, her role gets a bit easier as she just needs to position for safety, while using abilities to continue dealing damage. Counterplay Although Syndra is an incredible blind pick, she still has some counter picks. As mentioned previously, Assassins, Juggernauts, and Bruisers are quite effective against Syndra in lane.
That may seem like a lot of champions to worry about, but with appropriate gameplay, Syndra can still one-shot Assassins, or position and poke out Juggernauts and Bruisers to come out on top in lane. Nonetheless, these champions offer stats that either effectively "shrug-off" the damage Syndra applies, or have the slipperiness to avoid and potentially lock-down and kill Syndra if she is not prepared. Assassins like Zed, Talon, or Kassadin all have damage that can easily kill Syndra once they are close enough, while simultaneously having the easy gap-close that can get them within reach. In terms of the Juggernauts, and Bruisers that do well into Syndra, consider champions that are extremely tanky early game, or have access to great sustain that can minimize her method of applying pressure through poking out enemies.
Something else that might get overlooked, but is actually quite critical, is making sure that you have a mouse and keyboard that you can count on in the clutch. We recommend the HyperX Alloy Origins 60.
Speaking of mice, the ultralight HyperX Pulsefire Haste clocks in at under 60 grams. That reduction in weight just might help shave off those fractions of a second that can make the difference between clutch or crushed. So use that to harass them consistently, and at level 6 you should be able to threaten an all-in, and if not, you should be able to just freely push the wave and move around the map and threaten your one-shot with your ultimate on anyone. The most important thing, as previously mentioned, is obviously utilizing her low cooldown, high range, and high damage ability Dark Sphere, to poke enemies out of lane and develop pressure and priority. It is not even that problematic to miss every Q in lane, because Syndra can easily pick up the Dark Sphere and throw it again with her W Force of Will or threaten a stun with her E Scatter the Weak. As long as Syndra has a Dark Sphere out in the lane, she is applying pressure and should be respected for it.
The only way to really punish Syndra is to be agile enough to avoid all of her abilities, or wait for her to use all of them before pursuing a trade or all-in. With that in mind, good Syndra players will predominantly be using Q in lane, and not her W or E to have that constant threat of its use to apply pressure and generate leads. In order to play the mid game correctly, it is important to keep that in mind. That is why her build and rune choices are so important to creating options to keep herself safe in this stage of the game when she is weakest, but at the same time the most impactful. Syndra is best at getting picks on rotations and around objectives by initiating with her abilities, or at least following up and dealing the finishing blow with her ultimate. Her problem, however, is that she must stay ahead of the curve in terms of income to make sure she is as impactful at this stage of the game as possible.
The best way to do that consistently is with CSing in the side lanes. In the side lanes, Syndra must be extremely careful because of her lack of mobility. When she cannot easily match an enemy side laner, Syndra will likely only be punished for moving to the side lanes to catch waves, and so instead, should be looking to setup plays for picks in the jungle, and only move to side lanes when it is safest to do so. For competitive, side laning is a bit harder compared to solo queue. Syndra is perhaps one of the champions that is so dependent on this awareness that it really makes-or-breaks her gameplay. Positioning around her Dark Spheres to play aggressively is one thing, but also positioning to minimize her chances of getting killed at the same time, is a whole different challenge.
I think the most important things during teamfights are, making sure that: 1.
Синдра Билд
Syndra’s midscope update is here, while Blitzcrank, Twitch and more all get buffs in the hope they become more popular. Syndra build with the highest winrate runes and items in every role. analyzes millions of LoL matches to give you the best LoL champion build. 2 files. 930 links. Лучший Телеграм по League of Legends: Wild Rift у нас здесь самые актуальные новости, мемы, гайды и многое другое. A Syndra build guide by head coach Wong "Chawy" Xing Lei, his trademark champion when he was competing professionally in League of Legends.
Syndra Build Guide for Season 13
Если вы хотите поднять ранг и научиться играть лучше, то вы зашли по адресу. У меня многолетний опыт как обучения игроков, так и профессиональных команд. Я работал аналитиком, а затем и тренером в Gambit Esports, а также комментатором в Riot Games.
Syndra was even blamed when the milk soured, or when any other minor misfortunes befell the family. Her older brother, Evard, teased her more than anyone. Syndra often fled to her favorite hiding spot—the ghost-willow, a tree sacred to the people of her village. Alone, she would whisper to the tree for hours, seeking solace. Unbeknownst to her, one warm evening, Evard and his friends followed her in secret. They snickered at her childish tears.
Her shame and rage grew as she tried to ignore their insults, until one of them threw a clump of dirt at her head. Syndra could no longer control her emotions. All her anger erupted from deep within her, in the form of darkly shining magical orbs, heavy with the weight of her anguish. This powerful ability had been dormant until now. It flared with volatile strength, the orbs like pearls of negativity that leached the spirit magic from the world around her, draining the ghost-willow of its life essence.
Темная сфера Q Темная сфера Синдры вызывает темную сферу, наносящую магический урон. Сфера остается в течение 6 секунд, и ею можно управлять с помощью других ее способностей. На 40 осколках гнева: Темная сфера может хранить 2 заряда 1,25 с CD между бросками. Сила воли W Когда Синдра использует Силу воли, то поднимает и бросает Темную Сферу или вражеского миньона, наносящего магический урон и замедляющего скорость передвижения врагов. Изгнание слабых E Синдра рассеивает слабых, отбрасывая врагов и наносит магический урон Темной сферой. Враги, пораженные Темной сферой, становятся оглушенными. Высвобожденная сила R Ультимейт Синдры бомбардирует вражеского чемпиона всеми своими Темными сферами. Ранняя игра Ваш стиль игры Синдрой будет меняться в зависимости от того, против кого вы играете, и вашего уровня мастерства. Если вы против хорошего матча, вы должны стремиться постоянно мешать врагу заниматься зачисткой линии. Убедитесь, что вы дождались его перезарядки перед вашей следующей инициацией. Не будьте слишком самоуверенными, так как Scatter the Weak — это ваш инструмент вовлечения и вывода. Не забывайте всегда покупать контрольный вард, когда возвращаетесь на базу. Это особенно важно для такого неподвижного мага как Синдра. Вступайте в бой, когда знаете, что поблизости нет лесника, и следите за его перемещениями, если у вас не снята защита и вы не уверены, где находится их лесник. Изгнание слабых может довольно легко спасти вас от гангов, и вам не придется сжигать скачок, если использовать его правильно. Как только вы попадете в одну из двух упомянутых 100 или 120 осколков , используйте это в своих интересах, нажимая и либо вторгаясь во вражеский лес со своим лесником, либо перемещаясь по любым перегруженным линиям. Если вы против плохого пика, старайтесь не толкать свою линию в их башню. Причина в том, что Физз и Экко, например, имеют закрывающие разрывы и могут легко уклоняться от вашего Изгнания слабых, который опять же является вашим единственным инструментом для выживания. Если это умение на перезарядке, вам придется сжечь Флеш, что нехорошо, так как это может сделать вас склонным к гангам.
У меня многолетний опыт как обучения игроков, так и профессиональных команд. Я работал аналитиком, а затем и тренером в Gambit Esports, а также комментатором в Riot Games. На этом канале вы найдете обзоры обновлений игры и тир листы сильнейших чемпионов, советы по сборкам и предметам, по рунам и порядку прокачки умений на каждого чемпиона а ЛоЛ, сможете узнать о тактиках игры, о роумах и ганках, познакомиться с механиками чемпионов, получите советы по микро и макро игре.
League of Legends Patch 12.19: Syndra Rework, Off-Meta Builds
Тотально агрессивный! чтобы играть в этот билд и добиться успеха, необходимо играть с синдрой как с мастером и в команде. Руны и мастерства говорят сами за себя! Syndra’s R: Unleashed Power. Middle Syndra build with the highest win rate. Runes, items, and skill build recommendations and guides for Emerald + in Patch 14.08. How to play Syndra. Syndra Syndra – the Dark Sovereign – is based on our LoL Mid Tier List on patch 13.24 a S-Tier Mid champion.
Why is Syndra getting a visual update?
- Syndra TFT Builds, Items and Stats
- Syndra TFT set 5.5: Item build, Abilities, & Synergies
- Runes for Syndra in Wild Rift
- Builds by Top Players
- Обновленный Бренд! Гайд на Бренда на мид линии против Синдры / Brand Guide vs Syndra
Best Syndra Build in League of Legends
Тотально агрессивный! чтобы играть в этот билд и добиться успеха, необходимо играть с синдрой как с мастером и в команде. Руны и мастерства говорят сами за себя! Начинаем год с яркого обновления 5.0! Нас ждут Синдра, новые образы и предметы, изменения карты и игровых. Самый мощный обстрел Белгорода за всю войну / Новости России. League of Legends Wiki Guide - IGN.
Best Syndra Build in League of Legends
Первым делом вы должны изучать и прокачивать "Темную сферу". На 5-м уровне умения сферы будут существовать на 2 секунды дольше, что предоставит вам больше возможностей для их использования. Затем нужно прокачивать "Изгнание". За счет сокращения перезарядки вы сможете использовать хард-контроль чаще, а по достижении максимального уровня увеличивается радиус умения, что повысит расстояние полета оглушающей сферы. Последним скилом надо улучшать "Силу воли". Из полезных свойств будет увеличение силы замедления. Поскольку обычно под это умение попадают только "инфалиды", которые не в состоянии отойти, поэтому и эффективность умения резко стремится к нулю.
Ультимативный скил, разумеется, улучшается по мере доступности, поскольку именно он будет много решать в массовых битвах. Альтернативная прокачка Данный вариант практически полностью совпадает с предыдущим. За тем исключением, что сначала улучшается оглушающий навык. Данный вариант идеально подходит для игроков, которые решили поэкспериментировать с этим чемпионом и взять его на роль поддержки. Заклинания Выбор суммонерок весьма ограничен. Синдре гайд 2017 года предписывал брать "Скачок" и "Воспламенение".
Однако эффективность данной комбинации весьма сомнительна. И связано это отнюдь не с приближением 8-го сезона и изменением системы рун. Синдра является героем дальнего боя. Более того, все её умения направлены на сохранение дистанции, а ультимейт имеет дальность выше, чем автоатака. Таким образом, подойти на расстояние применения "Воспламенения" достаточно невыгодно и опасно. Поэтому мы рекомендуем использовать "Скачок" в комбинации с "Барьером" или "Исцелением", которые помогут вам спастись не только на линии, но и в тимфайте защитят от вражеских ассасинов.
Основные руны В качестве основной ветки улучшений следует выбрать "Колдовство". Большинство гайдов советуют выбирать главным талантом "Магическую комету", но она имеет слишком большой откат по сравнению со скилами Синдры. Поэтому мы рекомендуем использовать "Призыв пушинки". Она позволит наносить больше постоянного урона. Из первой строчки можно использовать "Поток маны". Но данный талант срабатывает всего раз в минуту.
Значит, за средний по продолжительности матч он используется раз 20. А количество эффективных срабатываний, когда маны действительно мало, и того меньше. Поэтому мы советуем обратить внимание на "Шляпу абсолюта".
Syndra should be able to get mid priority most matchups and help Graves in accomplishing that. Ultimately, however, there is one option for runes that is far above the rest overall. Phase Rush is easily the best rune choice overall because it makes up for her lack of mobility while also providing her an easier time readjusting her positioning to setup stuns with her Scatter the Weak. Transcendence also provides Syndra with lower cooldowns that can make her power that much more potent as she levels up.
Finally, Scorch is exceptional for Syndra because of how important her poking is to her lane success. Adding extra damage to her poke every ten seconds can add up quickly and again, make her laning that much more potent. In terms of the secondary tree, summoners should look to take Inspiration tree with points in Biscuit Delivery, and Cosmic Insight. Considering it is common to have 1-2 active items, and how important Flash is to staying alive, Cosmic Insight is essential. I think Phase Rush is definitely the best, just because she is a very low mobility champion, and if her E Scatter the Weak is down, then she becomes very vulnerable to anyone who jumps on her. So having the extra movement speed will be really good for escaping those situations. But there is some room for some other Keystones.
You could argue Comet could be good in certain situations and I think Electrocute can be played as well, but I think in general the best Keystone should be Phase Rush on her. I take teleport and flash because they are the best for mid lane right now in pro play. Electrocute is an option when Syndra is looking for heavy snowballing in the early game, or if she is only needed to one-shot an enemy carry. Otherwise, if Syndra is against a team that has little engage or dive, Comet is an option to give her more potent poking in lane. In terms of Summoner Spells, Flash is obviously a must, and Teleport allows her to match side waves or roams. Itemization Like any mid lane champion, it is important to have the build that suits the playstyle. Syndra is no different.
Although she has options to choose from, the best options depend again, on what situation Syndra is in. The choice of mythic item is definitely the most important to get right. Otherwise, Syndra should be looking to build her Mythic item to cover her weaknesses, not add to her strengths.
For competitive, side laning is a bit harder compared to solo queue.
Syndra is perhaps one of the champions that is so dependent on this awareness that it really makes-or-breaks her gameplay. Positioning around her Dark Spheres to play aggressively is one thing, but also positioning to minimize her chances of getting killed at the same time, is a whole different challenge. I think the most important things during teamfights are, making sure that: 1. You have balls stacked up before the fight starts in order to get the maximum number of balls for your ultimate.
As well as: 2. Setting up just potential balls for you to look for stuns off of. On top of all of these factors, Syndra can also play a fight in more of a utility role where she uses her ultimate to position all of her Dark Spheres in front of her to set up an easy and also massive stun that can potentially hit the majority of the enemies. As the fight continues, her role gets a bit easier as she just needs to position for safety, while using abilities to continue dealing damage.
Counterplay Although Syndra is an incredible blind pick, she still has some counter picks. As mentioned previously, Assassins, Juggernauts, and Bruisers are quite effective against Syndra in lane. That may seem like a lot of champions to worry about, but with appropriate gameplay, Syndra can still one-shot Assassins, or position and poke out Juggernauts and Bruisers to come out on top in lane. Nonetheless, these champions offer stats that either effectively "shrug-off" the damage Syndra applies, or have the slipperiness to avoid and potentially lock-down and kill Syndra if she is not prepared.
Assassins like Zed, Talon, or Kassadin all have damage that can easily kill Syndra once they are close enough, while simultaneously having the easy gap-close that can get them within reach. In terms of the Juggernauts, and Bruisers that do well into Syndra, consider champions that are extremely tanky early game, or have access to great sustain that can minimize her method of applying pressure through poking out enemies. What significance do these changes have for Syndra specifically? Syndra can provide a lot of early game pressure and pick potential that can surely set precedence for how the rest of the game will play out and dramatically snowball small early leads to victories.
Do your best, and keep asking questions. Good luck, Summoners! Related articles.
Syndra should be able to get mid priority most matchups and help Graves in accomplishing that. Ultimately, however, there is one option for runes that is far above the rest overall. Phase Rush is easily the best rune choice overall because it makes up for her lack of mobility while also providing her an easier time readjusting her positioning to setup stuns with her Scatter the Weak. Transcendence also provides Syndra with lower cooldowns that can make her power that much more potent as she levels up. Finally, Scorch is exceptional for Syndra because of how important her poking is to her lane success. Adding extra damage to her poke every ten seconds can add up quickly and again, make her laning that much more potent. In terms of the secondary tree, summoners should look to take Inspiration tree with points in Biscuit Delivery, and Cosmic Insight.
Considering it is common to have 1-2 active items, and how important Flash is to staying alive, Cosmic Insight is essential. I think Phase Rush is definitely the best, just because she is a very low mobility champion, and if her E Scatter the Weak is down, then she becomes very vulnerable to anyone who jumps on her. So having the extra movement speed will be really good for escaping those situations. But there is some room for some other Keystones. You could argue Comet could be good in certain situations and I think Electrocute can be played as well, but I think in general the best Keystone should be Phase Rush on her. I take teleport and flash because they are the best for mid lane right now in pro play. Electrocute is an option when Syndra is looking for heavy snowballing in the early game, or if she is only needed to one-shot an enemy carry.
Otherwise, if Syndra is against a team that has little engage or dive, Comet is an option to give her more potent poking in lane. In terms of Summoner Spells, Flash is obviously a must, and Teleport allows her to match side waves or roams. Itemization Like any mid lane champion, it is important to have the build that suits the playstyle. Syndra is no different. Although she has options to choose from, the best options depend again, on what situation Syndra is in. The choice of mythic item is definitely the most important to get right. Otherwise, Syndra should be looking to build her Mythic item to cover her weaknesses, not add to her strengths.