Рейс 513 — не единственный случай с внезапным исчезновением воздушного судна и таким же внезапным его появлением спустя много лет. «Рейс 505, выполнявший маршрут Майами — Сантьяго, был вынужден изменить маршрут для посадки в международном аэропорту Токумен в Панаме из-за необходимости оказания неотложной помощи одному из трех членов командного состава. TWA Flight 513, registration NC86513, Star of Lisbon, was a Lockheed L-049 Constellation operated by Transcontinental and Western Air on a training flight on July 11, 1946, near Reading, Pennsylvania. Рейс 513 из Сантьяго: самолет, потерянный на 35 лет, приземлился с 92 скелетами на борту!
Из-за поломки египетского самолета для туристов пришлось подбирать новый маршрут в Шарм-эль-Шейх
He saw a thick extensive layer of extremely white fog that was coming to them. These happened all at once. In this situation, he daringly decided to accelerate the plane to the pile of fog to get through it. As they entered the cluster, the air became denser and within a short time the plane was completely enveloped by the cloud and visibility was reduced to 7 or 8 kilometres. There was no lightning or rain, but there were white flashes that illuminated the sky, and although Gernon rose to approximately 3000 metres of altitude, he could not get out of the cluster. After a few seconds, Gernon realized that the plane was trapped in the middle of a deadly cloud cluster. He was even unable to know if his plane was heading to earth or moon. Right then, he saw a huge tunnel, at least 50 km in diameter, through the strange thick clouds. The visibility into the tunnel was so clear that he could see miles away through it. Approaching the opening, he realized that it was a perfectly horizontal tunnel, just over a kilometre long, and that he could see the blue sky on the other side. Bruce decided to head towards the sky, while remaining surprised by the strange density of the air and the cottony appearance of these clouds, he began to accelerate towards the exit.
Нет, это не пропавший рейс 370 Malaysia Airlines: загадочные космические обломки на пляже идентифицированы Австралийским космическим агентством Это обломок третьей ступени индийской ракеты-носителя В понедельник официальные лица заявили, что таинственный объект, выброшенный на австралийский пляж, был идентифицирован как обломки индийской ракеты. Громоздкий цилиндр, покрытый ракушками, был впервые замечен в середине июля на пляже на побережье Западной Австралии. Фото: Australian Space Agency Сыщики-любители в сети предполагали, что объект может иметь военное происхождение или даже связан с исчезнувшим весной 2014 года рейсом MH370 Malaysian Airlines.
Did the Santiago Flight 513 enter a Time Warp? Celso Atello, a paranormal researcher, said that the Santiago flight 513 had almost certainly entered a time warp, there is no other explanation.
Despite the government agents had extensively investigated this strange event, they refused to discuss anything about the plane or about their investigation leads. They also refused to comment on Dr. And the government has never come out with any particular interpretation. However, there have been numerous such reports of pilots losing time miraculously, of people being teleported from one side to another, thousands of miles within seconds without any rational explanation at all. In this world, there are hundreds of places where aircraft, ships, boats or even people go missing without any traces.
Many intellectuals believe that those places unpredictably create some kinds of time portals called Vortex. Vortex Vortex is said to be a result of the parallel universe. To say, people gone missing in this world actually reach another world within seconds. Whoever had disappeared from this triangle zone has never returned again to tell the story. Gernon is the only Survivor of the Bermuda Triangle death zone to uncover its story.
Gernon is considered to be the only person on Earth to witness what mystery is behind the Bermuda Triangle and what the Triangle creates to make things disappear.
Самолет благополучно сел. Экипаж сразу сообщил о проблеме, и наземные специалисты принялись испытывать дверь — если неполадка подтвердится, придется срочно менять транспорт для утреннего рейса до Праги. Обмерзание явно говорило о проблемах с герметичностью. Инженеры сымитировали давление во время полета. Обычно за это отвечает автоматическая система, которая держит комфортные для человека условия на высоте. Но в ряде случаев — скажем, при имитации неполадки на земле — систему нужно переводить в ручной режим, что работники и сделали. Неполадку выявить не удалось — салон выдерживал давление без утечек.
Лайнер допустили к следующему рейсу. Мастера все сделали по правилам, за исключением одной детали. Они не вернули систему поддержания давления в автоматическое положение. Этого никто не заметил, в том числе во время предполетной проверки экипажем. Но это по-прежнему не объясняло, почему опытные летчики налет командира составлял почти 17 тысяч часов, второго пилота — 7,5 тысячи часов проморгали несколько сигнализаций. Оказалось, что экипаж неверно понял предупреждение системы: сигнал о падении давления аналогичен тому, что пилоты слышат на земле при неготовности самолета к взлету — например, когда не выпущены закрылки или активирована тормозная система. Лайнер к тому моменту уже был в воздухе, и летчики посчитали, что система сработала ошибочно. Они не взяли в расчет, что этот же сигнал может сообщать и о совсем другой неполадке.
Дальнейшие предупреждения все сильнее запутывали экипаж, в то время, как самолет продолжал набирать высоту, из-за чего люди только быстрее теряли сознание. Командир по-прежнему считал, что проблема кроется в системе подачи воздуха. На самом же деле это было следствие, а не причина: автоматика отреагировала на изменение давления и отключила вентиляторы. На критичность мышления стала влиять еще и гипоксия. Судя по всему, в стрессовой ситуации экипаж не заметил симптомов и потерял сознание. Helios Airways после катастрофы просуществовала всего год: по решению правительства Кипра счета перевозчика заморозили, и компании не стало. В 2012 году греческий суд огласил приговор четырем сотрудникам авиакомпании: десять лет тюрьмы каждому за непредумышленное убийство и халатность.
Самолет приземлился с скелетами на борту
Отмечается, что еще у самолета отказал один из двигателей. По словам представителей Latam, погодные условия нанесли внешний ущерб самолету, но по итогу все пассажиры и члены экипажа прибыли в Парагвай. В то же время Национальное управление гражданской авиации Парагвая уже начало проверку по факту произошедшего, отметив как внешние повреждения фюзеляжа, так и причиненный пассажирам стресс. Для установления обстоятельств инцидента планируется изучить черные ящики самолета.
Instead, it took 35 years.
This unusual story was first published as a piece of breathtaking news by The Weekly World News Tabloid, on November 14th, 1989. A journalist named Irwin Fisher confirmed the sketchy details that surround the missing Santigo flight 513. Was it a real event or just a sensational hoax? What Happened To Santiago Flight 513?
As per the Brazilian aviation authorities, a commercial aircraft Santiago flight 513 that took off from West Germany on September 4th 1954, vanished somewhere over the Atlantic Ocean. It was finally assumed that the plane crashed and all lives were lost. However, on October 12th, 1989, the plane suddenly reappeared, without any contact with air traffic controllers.
The smoke and intense fire that were created made it impossible for the pilots to maintain control of the aircraft.
Of the six crewmembers aboard, five were killed.
The tale of Santiago Flight 513 begins According to the legend, Santiago Flight 513, a commercial airliner operated by an airline named Santiago Airlines, departed from Aachen, Germany , on September 4, 1954, with 88 passengers and four crew members aboard. Allegedly, search and rescue efforts were undertaken, but no wreckage or sign of the plane was ever found.
An unexpected return 35 years later The Santiago Flight 513 story takes a turn for the extraordinary with the claim that on October 12, 1989, 35 years after its disappearance, the plane suddenly reappeared. The tale becomes even more eerie with descriptions of what was said to be found inside the plane: the skeletal remains of 92 people, all in their seats and seemingly undisturbed, with the exception of the pilot who was still clutching the controls. The nature of urban legends Typically, stories like that of Santiago Flight 513 gain traction because they blend reality — air travel, disappearances, unexplained events — with elements of the fantastic.
The tale has all the hallmarks of an urban legend, a modern folklore genre that includes unverified stories being circulated as truth.
Santiago Flight 513: The Missing Plane That Landed After 35 Years With 92 Skeletons On Board!
Росавиация держит на особом контроле ситуацию с рейсом Red Sea Airlines. Пассажирка рейса Aloha Airlines 243 Гейл Ямамото поднималась по трапу, когда обратила внимание на длинную трещину вдоль фюзеляжа Boeing 737. Santiago Flight 513 is a fictional tale about a space-time warp. Рейс Сантьяго 513 вылетел из Берлина в Сантьяго 4 сентября 1954 года. Как сообщают журналисты многих зарубежных таблоидов, 12 октября 1989 года в бразильском аэропорту Салгаду Филью города Порту-Алегри приземлился самолет рейса Сантьяго 513, пропавший 4 сентября 1954 года.
Самолет пропал с радаров и неожиданно вернулся на землю спустя 35 лет со скелетами на борту
Доктор физических наук Селсо Ателло заявил следующее: «Очевидно, что «Сантьяго Рейс 513» попал во временную петлю. The Santiago Flight 513 incident involved a Lockheed Super Constellation, a four-engined aircraft renowned for its dependability and extensive range. What Actually Happened To the Missing Santiago Flight 513 on its Way From Germany To Brazil? В самолете, находящемся в распоряжении компании Spirit Airlines, во время полета случился инцидент. Опрос займет 3 минуты.13 октября исполнилось 50 лет авиакатастрофе самолета ВВС Уругвая, выполнявшего чартерный рейс №571 по маршруту Монтевидео—Сантьяго.
Santiago Flight 513: The Missing Plane That Landed After 35 Years With 92 Skeletons On Board!
Во время рейса пилот самолета авиакомпании Southwest Airlines потерял сознание. Полет Сантьяго 513, возможно является доказательством того, что порталы между измерениями на самом существуют. Рейс 513 — не единственный случай с внезапным исчезновением воздушного судна и таким же внезапным его появлением спустя много лет. I can't even find evidence for a company called "Santiago Airlines". Santiago Flight 513 is a fictional tale about a space-time warp.