Новости акафист иоанну

Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение.

Акафист святому праведному Иоанну Кормянскому

Каких либо строгих ограничений, когда можно келейно читать акафист Иоанну Предтече, не существует: к Богу через молитвы к пророку можно обращаться в любое время. + + + АКАФИСТ благоверному царю-мученику Иоанну Грозному, за веру православную со сродниками убиенному и оклеветанному. Молитва по соглашению и чтение акафиста Иоанну Крестителю о покаянии, избавлении от винопития, о заключенных. Akafist Ioannu Predteče#Малая подорожная книжица. Радуйся, отче наш Иоанне, исповедниче Христов и изряднейший чудотворче.

Акафист святителю Иоанну, архиепископу Шанхайскому и Санфранцисскому, чудотворцу

Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною. Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от него же и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честнeй главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поeм: Аллилyиа. Икос 9 Ветийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христова похвалиша, высша пророков и больша всех рождeнных женaми тя наименоваша. Отнюдуже достойную похвалу принести тебе недоумевaюще, вопиeм ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая слaво; радуйся, Ангелов предивное чудо. Радуйся, прaотцев радость и прославление; радуйся, пророков высокая похвало. Радуйся, апостолов богосветлый вeнче; радуйся, святителей велелeпая красотo.

Радуйся, мучеников в новой благодати начало; радуйся, преподобных совершение. Радуйся, праведных удобрение; радуйся, девственников и пoстников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех христианских родoв имя твое прославляется. Кондак 10 Спасти мир Пришедшаго во плoти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде, якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смeртней седящих. Отонюдуже вскоре Господем изведeн был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избaвителю и Победителю смерти: Аллилyиа. Икос 10 Стена еси и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне.

Сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избaвителю. Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылaяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнeния страстей избавляяй. Радуйся, во вражде сущих скоро умиротворяяй; радуйся, во всякой нyжде и печали усердно притекающим к тебе скорую помощь подавaяй. Радуйся, благотекущих от самообольщения и прелести изымaяй; радуйся, вручающим себе твоему ходaтайству в час смертный помогaяй. Радуйся, любящих тя от воздушных мытарств предстательством твоим свобождaяй; радуйся, почитающих славную память твою вечныя жизни молитвами твоими сподобляяй. Радуйся, нищих и вдовиц и сирот заступление; радуйся, по Бoзе и Богородице христиaном прибежище и упование.

Кондак 11 Пение всякое не довлeет по достоянию доблестей твоих восхвалити тя, Крестителю Господень. Но мы, любовию понуждeни, дерзаем воспевати величия твоя, еже милостивно приими от нас, первостоятелю у Престола Пресвятыя Троицы, и моли свободитися нам от всякия скверны греховныя, да чистым сердцем и устнами поeм Богу: Аллилyиа. Икос 11 Светильника Света неприступнаго и всесветлых благодатных дарований всего исполнена тя, Иоанне богопросвещенне, вeдуще, радостно приносим ти таковая: Радуйся, самовидче озарившаго тя свыше Божественнаго Света; радуйся, светом добродетелей твоих прославивый Бога. Радуйся, Пресвятыя Троицы велелeпую славу явивый; радуйся, правый и дивный путь к Небеси показaвый. Радуйся, и сущим во aде Бога, явльшагося во плoти, благовестителю; радуйся, душ праведных, от века в преисподней держимых, возвеселителю. Радуйся, Владыки Христа Бога друже искренний; радуйся, явивый миру Свет истинный.

Радуйся, светозaрное света евангельского сияние; радуйся, рода христианскаго прославление. Радуйся, Совета Божия исполнение; радуйся, яко от восток солнца даже до запад хвально имя твое.

Кондак 10 Спасению паствы твоея служити не престал еси Иоанне, от Асии в Царьград возвратився.

Егда же царицы и именитых злонравное житие обличати безбоязненне начал еси, скорби многи приял еси; тобою бо обличаемии, не могуще абие яве заградити праведная уста твоя, тайно ковы деяху, во еже погубити тя, чисте Богови взывающа: Аллилуиа. Икос 10 Стена невинно гонимым иноком явился еси, Иоанне: сего ради яве обнажися злоба велия, юже врази на тя имеяху. Льстивый бо Феофил со царицею нечестиво на соборищи оболга н низложи тя, не помянув трудов твоих во благо отечествия.

Мы же сия благодарне воспоминаем, глаголюще: Радуйся, дивную любовь ко отечеству земному показавый; Радуйся, Царяграда от варварского нашествия свободителю. Радуйся, Гаины, грознаго вождя готфскаго, укротителю; Радуйся, милостей древних, церкви царьми дарованных, охранителю. Радуйся, Евтропию властному убежище церковное отъяти не попускавый; Радуйся, последи в сем убежищи тогожде Евтропия гонима спасый.

Радуйся, ополчатися за тя присным воспретивый; Радуйся, меча противу врагов неподъемый. Радуйся, властем повинувыйся и сего ради волею в руки воинов нощию предавыйся; Радуйся, из отечествия правды ради изгнанный. Кондак 11 Пением радостным изменися вскоре плачь паствы твоея, доблий страдальче: во изгнание бо влекому ти, внезапу гром возгреме, молния возблиста и, ветром шумящим, земля поколебася.

Яже видящи и трепещущи, царица раскаяся и честне тя возврати, смиренно вопиющи Богу: Аллилуиа. Икос 11 Светлую православия свещу, сугубо царица возненавиде тя вскоре, егда обличил еси ю, подобие свое близ храма поставльшую: сего ради, сторицею осужденный, в Кукузе, веси дальней и малей, заточен был еси, Иоанне. Приими убо от нас сицевыя хвалы: Радуйся, по словеси Иеремиину от юности ярем Божий подъемый; Радуйся, по глаголу Христову, руку делания на рало духовное возложивый.

Радуйся, до конца вспять не отвративыйся; Радуйся, противу царицы злонравныя возгремевый. Радуйся, тою, аки Креститель Иродиадою, возненавиденный; Радуйся, от убийц незримо ангелом спасенный. Радуйся, в дому твоем любовию паствы твоея хранимый; Радуйся, клевретами неправедных судей уничиженный.

Радуйся, в заточение со смирением безропотно шедый; Радуйся, верными оплаканный. Радуйся, за Господа распятаго изъязвленный и заушенный; Радуйся, яко мученицы со Предтечею на небесех о терпении твоем ликоваху. Кондак 12 Благодать Божия и во изгнании соблюдаше тя, Иоанне, тамо бо, аки Павел святый во узах, финикияном и персом Евангелие возвещал еси, посланьми верныя утешая.

И тако упасл еси Церковь даже до дне, воньже златая уста твоя изрекоша словеса последняя: слава Богу за вся! Душа же твоя на небеса пренесена бысть святыми ангелы, победне вопиющими: Аллилуиа. Икос 12 Поюще радостно, вернии пренесоша святыя мощи твоя, Иоанне, в Царьград, отнюдуже слава твоя пройде до последних земли и обыде всю вселенную, учащи всех пети тебе сице: Радуйся, странниче, во отечествие небесное вшедый; Радуйся, всех церквей молитвами напутствованный.

Несколько лет назад мне очень посчастливилось, о чем я давно мечтал, приложиться к гробнице с его святыми мощами в алтаре Архангельского Собора Кремля. Там два раза в год проходят патриаршие службы на архангельские праздники. Я дважды был в данном Соборе на этих службах. Во второе посещение меня завели в алтарь, где мне, именно по промыслу Божию, пришлось минут 15 ожидать ныне усопшего патриарха Алексия II. И за это время я много раз молясь прикладывался к металлической гробнице Святого Царя и к рядом стоящему его черного цвета бюсту, накрытому платком, а также гробнице его старшего сына, там же находящемуся. После минутной встречи, разговора и патриаршего благословения, я приложился и к мощам младшего сына Царя Иоанна — убиенного святого отрока Царевича-Мученика Димитрия Угличского, украшенная рака с мощами которого находится в центре храма. Там же, прямо в храме, стоят более 2-х десятков металлических гробов со святыми мощами — князей: Димитрия Донского и др, царей Романовых: первого из них — Михаила Федоровича, его сына — Алексия Михайловича и др. Становится до слез обидно когда видишь, что не воздается должное столько сделавшему для Родины, и не просто человеку, а Богопомазаннику, Православному Самодержцу, великому защитнику, труженику и молитвеннику за Святую Русь. Аналогично, не оценен до сих пор по достоинству, ни священноначалием МП, не говоря уже о властях, спасительный не только для нас, но и для всего человечества, величайший христоподражательный подвиг Святого Царя — искупителя Николая II. К сожалению, носителем и хранителем Божественной Истины, исторической правды и веры в такие периоды истории, как это и было неоднократно, становятся лишь отдельные Отцы Святой Матери Церкви и простой русский православный народ.

Подождем немного, ибо скоро придет время и все Богом будет открыто. Кто есть кто, кто и как служил Родине, нашей любимой и дорогой России. В 19-м веке с целью опорочивания святого Государя было специально создано очень деятельное еврейское лобби из художников, писателей, артистов. Нет сомнения, что и сегодняшние клеветники на святого Царя, обманщики народа, получат заслуженное еще здесь, в этом мире, а тем более, на справедливом и безпристрастном Божьем Суде, как в свое время получили все предыдущие, причем очень наглядно. Так у художника еврея Ильи Репина, после написания лживой картины «Иван Грозный убивает своего сына», стала сохнуть писавшая ее правая рука. Другой перспективный художник Шварц, также негативно изобразивший «раскаявшегося после убийства сына» Грозного Царя, вдруг скоропостижно умирает в 30-летнем возрасте. А артисты, хульно игравшие его, вскоре умирали. Господь еще раз предупреждает всех: «Не трогайте помазанных Мною! Несколько слов о пресловутом многоженстве Святого Царя. Его первая и любимая супруга Анастасия Романова была кроткой, благочестивой женщиной, истинно христианской женой, которую очень любил народ.

С ней Государь повенчался в 1547 году. Но перед этим таинством Царь с будущей царицей наложили на себя 40-дневный строгий пост и пешком прошли из Москвы в Свято-Троицкую Сергиеву лавру на благословение к преподобному Сергию. Это ли не показатель духовной чистоты этой венценосной пары. Но Анастасию очень невзлюбили приближенные и доверенные царя — князь Адашев и поп Сильвестр, видевшие, что та своим ангельским сердцем раскрыла и поняла их лицемерные, изменнические и лживые душонки. Поэтому, с помощью польской еврейки Марии, занимавшейся каббалой и тайно сожительствовавшей с Адашевым, они смогли ее хитро отравить в 1560 году. Царь очень долго горевал, больше вовсе не хотел жениться и 10 лет жил в чистоте. Но митрополит Макарий упорно убеждал его взять другую жену. Наконец Государь согласился, а точнее подчинился уговорам святителя. Второй женой стала черкесская княжна Мария. В 40-летнем возрасте Иоанн вновь овдовел.

И снова, теперь уже бояре упрашивали его привести третью жену. Всем нужен был наследник. Старший сын Царя Иоанн был очень болезненный, просился в монахи и вскоре умер, тяжело заболев в паломнической поездке. Другой его сын — Федор оказался безплоден. Выбор Царя пал на Марфу Собакину, которая также была отравлена, причем на своей же свадьбе и отошла к Богу после тяжелой болезни уже через 2 недели, и которую Иоанн даже не познал как жену. Поэтому, ввиду этой государственно важной и объективной причины, все вместе уговаривали его жениться в 4-й раз, а фактически в 3-й. Именно это число жен Святого Царя Иоанна и подтверждают 4 гробницы в усыпальнице для цариц. Последняя, 4-я жена, Мария Ногая родила Царевича-Мученика Димитрия Угличского, ныне канонизированного, которому царские враги еще в отроческом возрасте, помогли уйти из жизни. Поэтому, большой грех помышлять, а не только убеждать других, что такой молитвенник и благочестивый богобоязненный верующий человек, как наш Государь Иоанн Грозный, тяготевщий к монашеству и живший по строгому монастырскому Уставу, благословлялся Церковью на браки «распаляемый похотью и для телесного услаждения», как утверждали злопыхатели и его враги, в том числе и в наши дни. Вплоть до революции, и даже позже, многие люди в молитвах обращались к Святому Царю, особенно в судебных тяжбах, и всегда получали от него скорую помощь.

Не помню, кто-то из Отцов Церкви сказал: кто будет почитать и молиться св. Царю Иоанну Васильевичу Грозному, за того будет молиться и его младший сын святой Димитрий Угличский. Верни нам в Россию поскорее грядущего Царя — победителя, великую пламенную веру, мудрость и образ правления которого, как свидетельствуют пророчества, показал нам Грозный Государь, и сотвори свой, хотя и милосердный, но справедливый Суд Божий! Помогите нам спасти наши грешные души и наше многострадальное Отечество — Святую Русь! Да будет так, и свершится воля Твоя, Господи! Со школьной скамьи русским людям внушается, что царь Иван Грозный — «демоническая и злобная натура», в лучшем случае — «психопат и маньяк», который устроил страшную бойню собственного народа. Одержимому манией преследования самодержцу всюду мерещились несуществующие заговоры, в борьбе с которыми он почти уничтожил «национальную элиту в лице прогрессивных бояр и высших государственных чиновников». Под стать своему царю были и сподвижники — опричники. Опричники якобы прославились успехами в уничтожении собственного народа, но трусливо бежали перед татарами и другими иноземными войсками. Откуда взялся этот грязный и наглый обман?

Его авторами были недобитые Иваном Грозным предатели-бояре. Позднее этот миф поддерживался многими историками в угоду династии Романовых, которые в действительности были всего лишь боярским родом, и не имевшим права не только на царство, но даже на княжеское достоинство звание. Отец первого царя из рода Романовых, Михаила, который позднее стал патриархом Филаретом, был одним из тех, кто в Смутное время поехал с делегацией предателей к польскому королю Сигизмунду, чтобы просить на русский престол его сына Владислава. Сигизмунд в это время уже несколько месяцев осаждал русский город Смоленск. Как называть людей, которые поехали во враждебный военный лагерь, чтобы просить у главного врага, его сына на Русское Царство? Имя им только одно — предатели. Одним из первых предателей и был Филарет Романов, отец Михаила, первого царя из рода Романовых. В героической борьбе Русского народа против польских интервентов Филарет Романов никак себя не проявил, потому что так и остался у поляков. К этому нужно добавить, что самозванец Лжедмитрий I фактически сделал его митрополитом, а несколько позже, уже другой самозванец Лжедмитрий II «Тушинский вор» , провозгласил Филарета Романова патриархом, хотя был еще жив настоящий патриарх Святой Гермоген, которого поляки держали в плену за то, что он призывал Русский народ изгнать поляков из Русской Земли. После победы Русского народа над польско-католическими агрессорами предатели-бояре боялись ответственности в том случае, если будет избран сильный царь, каким был Иван Грозный.

Поэтому они организовали «избрание» царём Михаила Романова, который, по их боярскому выражению, «…головой и ножками слаб, а потому нашей боярской воле послушен будет». Да к тому же… Филарет Романов, был такой же боярин-предатель, как и они… Как же в действительности всё обстояло в это драматическое и героическое время? К середине XVI века положение России было не просто тяжёлым, оно было катастрофическим: со всех сторон Русь окружали враждебные и агрессивные соседи. Эти страны составляли католическую военно-политическую коалицию и, кроме захвата территории и ограбления, ставили своей целью уничтожение Православия и насаждение католицизма. К военным действиям против России их подталкивал и «благословлял» Ватикан. С юга и востока находились татары: Крымское ханство, Астраханское ханство, Казанское ханство. Татары, за спиной которых стояла Турция, помимо грабежа, захвата рабов и территорий, также имели своей целью уничтожение Православной Веры и насаждения ислама. Часто набеги татар происходили даже по два раза в год, во время сева и уборки урожая, и это, как правило, помимо всего прочего, вызывало голод. Ежегодно татары угоняли захваченных в плен тысячи русских людей, это продолжалось из года в год и было катастрофично для народа, поскольку всё население страны в то время не превышало 10 миллионов человек. По свидетельству современника, сидевший на Перекопе еврей — скупщик рабов, наблюдал нескончаемые вереницы пленных, изумленно восклицал: «Остались ли еще люди в той стране?!

Постоянные войны и ежегодные татарские набеги, результатом которых был голод, вызывали эпидемии чумы и оспы, которые, как свидетельствуют летописи, через каждые несколько лет опустошали целые области, нередко унося жизни десятков и даже сотен тысяч людей. Все историки признают, что упадок Великого Новгорода был вызван именно страшной эпидемией чумы, а вовсе не конфискациями имущества, порками и немногочисленными казнями сторонников присоединения к Литве. Таково было положение Русского государства к 1547 году, ко времени венчания на царство 16-летнего Ивана IV Васильевича, прозванного впоследствии Грозным. Все выше перечисленное усугублялось внутри национальным духовным кризисом.

Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатныя и Того матерним гласом проповедал еси: подобаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчествова, глаголя: благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславнем и чуднем рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: «Что убо отроча сие будет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, Свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: «Се, Агнец Божий, вземляй грехи мира! Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещенне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом». Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготователю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало Апостолов.

АКАФИСТ СВЯТОМУ ПРАВЕДНОМУ ИОАННУ КРОНШТАДТСКОМУ

Присутствие в интернете из предмета дискуссий превратилось в насущную необходимость. Более того, чтобы идти в ногу со временем уже не достаточно просто создать в Сети страницу. Современный сайт должен отвечать современным же представлениям о качественном дизайне и функционале. Во многом именно он создает первое впечатление в глазах многих посторонних людей, служит лицом общины и ее храма.

Льстивый бо Феофил со царицею нечестиво на соборищи оболга н низложи тя, не помянув трудов твоих во благо отечествия.

Мы же сия благодарне воспоминаем, глаголюще: Радуйся, дивную любовь ко отечеству земному показавый; Радуйся, Царяграда от варварского нашествия свободителю. Радуйся, Гаины, грознаго вождя готфскаго, укротителю; Радуйся, милостей древних, церкви царьми дарованных, охранителю. Радуйся, Евтропию властному убежище церковное отъяти не попускавый; Радуйся, последи в сем убежищи тогожде Евтропия гонима спасый. Радуйся, ополчатися за тя присным воспретивый; Радуйся, меча противу врагов неподъемый.

Радуйся, властем повинувыйся и сего ради волею в руки воинов нощию предавыйся; Радуйся, из отечествия правды ради изгнанный. Кондак 11 Пением радостным изменися вскоре плачь паствы твоея, доблий страдальче: во изгнание бо влекому ти, внезапу гром возгреме, молния возблиста и, ветром шумящим, земля поколебася. Яже видящи и трепещущи, царица раскаяся и честне тя возврати, смиренно вопиющи Богу: Аллилуиа. Икос 11 Светлую православия свещу, сугубо царица возненавиде тя вскоре, егда обличил еси ю, подобие свое близ храма поставльшую: сего ради, сторицею осужденный, в Кукузе, веси дальней и малей, заточен был еси, Иоанне.

Приими убо от нас сицевыя хвалы: Радуйся, по словеси Иеремиину от юности ярем Божий подъемый; Радуйся, по глаголу Христову, руку делания на рало духовное возложивый. Радуйся, до конца вспять не отвративыйся; Радуйся, противу царицы злонравныя возгремевый. Радуйся, тою, аки Креститель Иродиадою, возненавиденный; Радуйся, от убийц незримо ангелом спасенный. Радуйся, в дому твоем любовию паствы твоея хранимый; Радуйся, клевретами неправедных судей уничиженный.

Радуйся, в заточение со смирением безропотно шедый; Радуйся, верными оплаканный. Радуйся, за Господа распятаго изъязвленный и заушенный; Радуйся, яко мученицы со Предтечею на небесех о терпении твоем ликоваху. Кондак 12 Благодать Божия и во изгнании соблюдаше тя, Иоанне, тамо бо, аки Павел святый во узах, финикияном и персом Евангелие возвещал еси, посланьми верныя утешая. И тако упасл еси Церковь даже до дне, воньже златая уста твоя изрекоша словеса последняя: слава Богу за вся!

Душа же твоя на небеса пренесена бысть святыми ангелы, победне вопиющими: Аллилуиа. Икос 12 Поюще радостно, вернии пренесоша святыя мощи твоя, Иоанне, в Царьград, отнюдуже слава твоя пройде до последних земли и обыде всю вселенную, учащи всех пети тебе сице: Радуйся, странниче, во отечествие небесное вшедый; Радуйся, всех церквей молитвами напутствованный. Радуйся, иа пути в Пифиунт дальний в Команех течение скончавый; Радуйся, яко кончину ти предрече священномученик Василиск. Радуйся, яко душа твоя от многотруднаго телесе тихо разлучися; Радуйся, яко тление не прикоснуся костем твоим.

Радуйся, яко на сих во храмех жертва безкровная днесь возносится; Радуйся, небесных высот обитателю, светом невечерним осиянный.

По свидетельствам современников, с владыкой Иоанном во всех его странствиях была икона святителя Иоанна Тобольского с частицей мощей. Святителю отче наш Иоанне, моли Бога о нас! Смотрите также.

Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от него же и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честнeй главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поeм: Аллилyиа.

Икос 9 Ветийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христова похвалиша, высша пророков и больша всех рождeнных женaми тя наименоваша. Отнюдуже достойную похвалу принести тебе недоумевaюще, вопиeм ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая слaво; радуйся, Ангелов предивное чудо. Радуйся, прaотцев радость и прославление; радуйся, пророков высокая похвало. Радуйся, апостолов богосветлый вeнче; радуйся, святителей велелeпая красотo. Радуйся, мучеников в новой благодати начало; радуйся, преподобных совершение. Радуйся, праведных удобрение; радуйся, девственников и пoстников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех христианских родoв имя твое прославляется.

Кондак 10 Спасти мир Пришедшаго во плoти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде, якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смeртней седящих. Отонюдуже вскоре Господем изведeн был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избaвителю и Победителю смерти: Аллилyиа. Икос 10 Стена еси и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне. Сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избaвителю. Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылaяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнeния страстей избавляяй. Радуйся, во вражде сущих скоро умиротворяяй; радуйся, во всякой нyжде и печали усердно притекающим к тебе скорую помощь подавaяй. Радуйся, благотекущих от самообольщения и прелести изымaяй; радуйся, вручающим себе твоему ходaтайству в час смертный помогaяй.

Радуйся, любящих тя от воздушных мытарств предстательством твоим свобождaяй; радуйся, почитающих славную память твою вечныя жизни молитвами твоими сподобляяй. Радуйся, нищих и вдовиц и сирот заступление; радуйся, по Бoзе и Богородице христиaном прибежище и упование. Кондак 11 Пение всякое не довлeет по достоянию доблестей твоих восхвалити тя, Крестителю Господень. Но мы, любовию понуждeни, дерзаем воспевати величия твоя, еже милостивно приими от нас, первостоятелю у Престола Пресвятыя Троицы, и моли свободитися нам от всякия скверны греховныя, да чистым сердцем и устнами поeм Богу: Аллилyиа. Икос 11 Светильника Света неприступнаго и всесветлых благодатных дарований всего исполнена тя, Иоанне богопросвещенне, вeдуще, радостно приносим ти таковая: Радуйся, самовидче озарившаго тя свыше Божественнаго Света; радуйся, светом добродетелей твоих прославивый Бога. Радуйся, Пресвятыя Троицы велелeпую славу явивый; радуйся, правый и дивный путь к Небеси показaвый. Радуйся, и сущим во aде Бога, явльшагося во плoти, благовестителю; радуйся, душ праведных, от века в преисподней держимых, возвеселителю.

Радуйся, Владыки Христа Бога друже искренний; радуйся, явивый миру Свет истинный. Радуйся, светозaрное света евангельского сияние; радуйся, рода христианскаго прославление. Радуйся, Совета Божия исполнение; радуйся, яко от восток солнца даже до запад хвально имя твое. Кондак 12 Благодати тезоименитый Крестителю Господень и тoю обогатився, победоносец преславный показался еси: победил бо еси враги и всякую злобу и великое служение твое мученическим подвигом запечатлел еси. Ныне же, предстоя Престолу Царя царствующих, моли его даровати верным победы на враги и во всем благопоспешение, в добродeтелех же благодатное укрепление, поющим ему: Аллилyиа. Икос 12 Поюще Бога, дивно в тебе прослaвльшагося, хвaлим тя, богоблаженне Крестителю, яко искренняго друга Христова, прославляем великия подвиги твоя, ублажаем мученическую кончину твою и сицевaя радостно вопиeм ти: Радуйся, вселенский апостоле и Новаго Завета первомyчениче; радуйся, явлением Христа на земли открывшагося Царствия Небеснаго первый проповeдниче. Радуйся, языков Божественное призвание предвозвестивый; радуйся, безвестная и тайная премудрости Божия миру явивый.

ДОМАШНЯЯ МОЛИТВА

Акафист иоанну воину (найдено 80 песен) Владимир Колосов» в Дзене: АКАФИСТ Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну, прот.
Акафист Иоанну Оленевскому – Сергиевский храм Молитва о покаянии, прощение грехов, аборты, обретение веры подавайте имена на молитву по соглашению акафистом дня Иоанну Крестителю онлайн.

Как читать акафист Иоанну Предтече?

  • "Слава Тебе, показавшему нам свет!"
  • Акафист - Мученик Иоанн Воин | Сборник канонов и акафистов
  • Акафист св. ап. Иоанну Богослову | Покровский Хотьков монастырь
  • Акафист Иоанну Крестителю. Текст акафиста

Иоанновская семья

Акафист Иоанну Крестителю (Красивая Молитва с Текстом и 93 Иконами). Смотрите видео онлайн «АКАФИСТ святому Мч. Иоанну Воину.» на канале «прот. Мы же, чада Церкви Православныя, с любовию да зовем ти: Тропарь святому Иоанну. Чтение акафиста к Иоанну Воину способно принести утешение в скорби и спасти от уныния, особенно если человек тоскует по ушедшим близким. Акафист святому апостолу и евангелисту Иоанну Богослову.

СЕТЬ ПРАВОСЛАВНЫХ САЙТОВ PRIHOD.RU - ПРИХОД.РУ

Кроме того, «Приход. Думаю, что и в дальнейшем мы будем развивать сотрудничество. У вас хороший подход: все разумно, эргономично и вместе с тем просто, ясно, так что этим удобно пользоваться. Это хорошая основа для плодотворной работы.

По вопросам, связанным с использованием контента заявленных выше Правообладателей, просьба обращаться на support advmusic. По вопросам, связанным с использованием контента Правообладателей, не имеющих Лицензионных Договоров с ООО «АдвМьюзик», а также по всем остальным вопросам, просьба обращаться в службу технической поддержки сайта на skymuz yandex.

Радуйся, яко и деснице твоей, крестившей Господа, вернии благочестне покланяются; радуйся, яко от тебe мнoгая чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей безчестия избавляются; радуйся, яко тобою грешнии к покаянию воздвизаются. Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною. Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от него же и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честнeй главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поeм: Аллилyиа. Икос 9 Ветийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христова похвалиша, высша пророков и больша всех рождeнных женaми тя наименоваша. Отнюдуже достойную похвалу принести тебе недоумевaюще, вопиeм ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая слaво; радуйся, Ангелов предивное чудо. Радуйся, прaотцев радость и прославление; радуйся, пророков высокая похвало. Радуйся, апостолов богосветлый вeнче; радуйся, святителей велелeпая красотo.

Радуйся, мучеников в новой благодати начало; радуйся, преподобных совершение. Радуйся, праведных удобрение; радуйся, девственников и пoстников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех христианских родoв имя твое прославляется. Кондак 10 Спасти мир Пришедшаго во плoти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде, якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смeртней седящих. Отонюдуже вскоре Господем изведeн был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избaвителю и Победителю смерти: Аллилyиа. Икос 10 Стена еси и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне. Сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избaвителю. Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылaяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнeния страстей избавляяй. Радуйся, во вражде сущих скоро умиротворяяй; радуйся, во всякой нyжде и печали усердно притекающим к тебе скорую помощь подавaяй.

Радуйся, благотекущих от самообольщения и прелести изымaяй; радуйся, вручающим себе твоему ходaтайству в час смертный помогaяй. Радуйся, любящих тя от воздушных мытарств предстательством твоим свобождaяй; радуйся, почитающих славную память твою вечныя жизни молитвами твоими сподобляяй. Радуйся, нищих и вдовиц и сирот заступление; радуйся, по Бoзе и Богородице христиaном прибежище и упование. Кондак 11 Пение всякое не довлeет по достоянию доблестей твоих восхвалити тя, Крестителю Господень. Но мы, любовию понуждeни, дерзаем воспевати величия твоя, еже милостивно приими от нас, первостоятелю у Престола Пресвятыя Троицы, и моли свободитися нам от всякия скверны греховныя, да чистым сердцем и устнами поeм Богу: Аллилyиа. Икос 11 Светильника Света неприступнаго и всесветлых благодатных дарований всего исполнена тя, Иоанне богопросвещенне, вeдуще, радостно приносим ти таковая: Радуйся, самовидче озарившаго тя свыше Божественнаго Света; радуйся, светом добродетелей твоих прославивый Бога. Радуйся, Пресвятыя Троицы велелeпую славу явивый; радуйся, правый и дивный путь к Небеси показaвый. Радуйся, и сущим во aде Бога, явльшагося во плoти, благовестителю; радуйся, душ праведных, от века в преисподней держимых, возвеселителю. Радуйся, Владыки Христа Бога друже искренний; радуйся, явивый миру Свет истинный.

Радуйся, светозaрное света евангельского сияние; радуйся, рода христианскаго прославление. Радуйся, Совета Божия исполнение; радуйся, яко от восток солнца даже до запад хвально имя твое. Кондак 12 Благодати тезоименитый Крестителю Господень и тoю обогатився, победоносец преславный показался еси: победил бо еси враги и всякую злобу и великое служение твое мученическим подвигом запечатлел еси.

Лик Иоанна считается образцом христианского жития, наполненного терпением и раскаяньем, с которого должны брать пример всякий православный верующий, чтобы понять Господнее Слово и узнать его святую милость. Останки Божьего Угодника Больше трех столетий останки Иоанна Крестителя не были упокоены, и лишь стараниями добрых людей, мощи Крестителя сохранились до нашего времени и смогли донести все праведникам света добрую новость: сперва супруга управляющего Ирода Хузы праведница Иванна схоронила святую голову Предтече в глиняном кувшине на Елеонской возвышенности, а тело мученика в тот же день упокоили его послушники, в городе, где обезглавили Крестителя, в Севастии; потом главу Иоанна отыскал один из строителей, во время рытья рва для построения церкви. Чтобы не было поругания над этой главой, подвижник хранил ее у себя дома, а перед своей кончиной, схоронил ее там, где и нашел; когда на престол взошел Константин, то место захоронения головы Крестителя стало известно, потому что Иоанн пришел к одному из монахов и рассказал ему, где она находится. Еще в Евангелие сказано, что преподобный Лука, взял Десницу Крестителя в город Антиохию, чтобы ее миновала участь осквернения.

Потом от правой руки отделили два пальца, которые прошли довольно долгие пути странствования, чтобы потом обрести места вечного упокоения: один перст хранился в Студийской обители Крестителя, где и находится в граде на реке Босфор; второй прошел более долгий путь: обитель Жича, Печ, Морея, Италия острова Родос и Мальта , Гатчина, Цетинье Черногория. Чудеса, совершенные Святым пророком Несколько историй чудесных избавлений от недугов по мольбам перед иконой Крестителя христова: «Зимой в январе, я поскользнулась и больно стукнулась головой об землю. После необходимых анализов мне сказали результат: обнаружено повреждение лобной кости, костный мозг ничем не защищен и в придачу сотрясение. Такой диагноз сказали в двух больницах: в Первой городской и 50-й клинике. Читайте также: Икона Божьей Матери Владимирской и молитва ей Мне назначили операцию, но ехать в больницу я отказалась. В конце января я поехала в церковь святых апостолов Петра и Павла — друзья из этого храма рекомендовали мне помолиться перед иконой Иоанна Сочавского с венцом. В монастыре мне поведали, что этот лик лишь не так давно вернули сюда домой.

С большими усилиями я подошла к обительской церквушке. Произнесла молитву пред иконой и преклонилась перед ней и венцом, потому как я не ведала, что его надо надеть на себя. И сразу после этого я почувствовала себя гораздо лучше. Назад вернулась своим ходом. Утром следующего дня мне сделали компьютерный рентген головы. И результат всех поверг в шок: на снимке и в помине не было трещин в лобной кости. Второй раз Святой Угодник пришёл мне на помощь в апреле 2000 года.

Обострился хронический гайморит, мне делали два прокола носовой пазухи, и я пила двойную дозу антибиотиков, а результата не было, и мне назначили лечение с помощью операционного вмешательства. Перед днем операции я решилась снова наведаться в Иоанно-Предтеченскую обитель и помолиться у святых мощей Чудотворца. Я произнесла акафист преподобному, и преклонилась к лику с венцом. Наутро следующего дня операцию отменили, потому что результаты обследования показали, что операция не требуется. Я, честно, признаюсь, никогда особо не верила в Господа. Однако решила, что терять мне нечего и, послушав совета друзей, поехала в монастырь и преклонилась перед чудодейственным образом Иоанна Крестителя. На следующий день я сдавала анализы перед предстоящей операцией, и они показали невероятное — опухоли не было.

Доктора не могли в это поверить.

Mолитва по соглашению

  • Святой мученик Иоанн
  • Акафист Иоанну Крестителю
  • Святой акафист Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну - Философия
  • Акафист святому Иоанну Воину: текст, как читать, в чём помогает молитва мученику
  • Акафист Предтече Иоанну Крестителю – текст читать и слушать
  • Акафист вторника Предтече Иоанну читать и заказать онлайн в г. Болгар

Акафист святителю Иоанну Шанхайскому и Сан-Францисскому

Радуйся, яко по всей стране Иудейстей о дивнем рождестве твоем возвестися; радуйся, яко тобою спасение многим в мире сем явися. Кондак 3 Сила Вышняго разреши неплодство заматоревшия во днех своих праведныя Елисаветы: зачат бо тя, славный Предтече Господень, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. Егда же прия Имущую во чреве Христа, исполнися Духа Свята и возопи гласом велиим: «Откуду мне сие, яко прииде Мати Господа моего ко мне! Икос 3 Имеяй предыти пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матери Господней. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатныя и Того матерним гласом проповедал еси: подобаше бо Божественных вещей преславным быти началом.

Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение.

Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчествова, глаголя: благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславнем и чуднем рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: «Что убо отроча сие будет?

Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, Свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго.

Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый.

Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй.

Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: «Се, Агнец Божий, вземляй грехи мира! Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещенне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния.

Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом».

Радуйся, замыслы богомерзкаго мучителя разсеявый; радуйся, и нам сети диавола избегати помогающий. Радуйся, щитом веры себе самаго от стрел лукаваго защитивый; радуйся, имже и нас от искушений охраняющий. Радуйся, христианскаго рода украшение; радуйся, Небесных чертогов обитателю. Кондак 5 Боготечней звезде подобен был еси, Иоанне, егда, пришед в страны Ифальския, увещал еси тамо сущих христиан не отступати от Солнца Правды Христа Бога, но выну пети Ему: Аллилуиа. Икос 5 Видя святый приводимыя пред него по повелению цареву верныя Христу люди на мучение за веру Христову, зело скорбе за ня, в сердце своем пекийся, да избавит их от руки мучителевы.

Таковое твое попечение о них похваляюще, зовем ти: Радуйся, любовь Христову в сердце своем имевый; радуйся, яко тою согреваем от мучителей верныя рабы Христовы спасал еси. Радуйся, веления нечестивых презревый; радуйся, заповеди Христовы сохранивый. Радуйся, верных рабов Христовых друже; радуйся, христиан заступниче. Радуйся, сущим в темницех и во узех утешителю; радуйся, нищих кормителю. Радуйся, странных водителю; радуйся, немощствующих врачу. Радуйся, заступниче сирых; радуйся, плачущих утешителю.

Кондак 6 Постом и молитвою плоть твою духови поработил еси и во славу Божию духовне пожил еси; сего ради ныне предстоиши Престолу Пресвятыя Троицы, выну воспевая песнь: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси, яко новое светило на тверди небесней, всему христианскому роду, егда Божиим изволением обретено бысть нетленное тело твое, источающее обилие чудес с верою к твоему заступлению притекающим и молитвенно тебе взывающим: Радуйся, Богу житием твоим угодивый; радуйся, сего ради от Него прославление приявый. Радуйся, тщету и прелесть мира сего презревый; радуйся, мзду Небесную восприявый. Радуйся, яко о мале верен явился еси; радуйся, яко обилие благодати Божией прияти сподобился еси. Радуйся, яко в житии сем ближняго самоотверженно возлюбил еси; радуйся, яко в скорбех и напастех сущим заступник был еси. Радуйся, душу свою за други полагавый; радуйся, теплый ходатаю за нас у Царя Небеснаго.

Радуйся, от мучителева гнева христианы спасавый; радуйся, яко и днесь о спасении нашем печешися. Кондак 7 Хотящу ти от мира сего преселитися, смиренномудрием побуждаем, повелел еси некоему человеку тело твое положити в доме, идеже страннии и нищии погребахуся. Господь же, смиренныя возносяй, благоволи сохранити оное нетленно и чудотворения источающее всем ко твоему заступлению с верою притекающим и о тебе Богу вопиющим: Аллилуиа. Икос 7 Новую показа милость рабом Своим Человеколюбец Господь, егда благоволи прославити тя и явити в тебе благодать Свою чудотворящу. Мы же таковому промышлению Божию радующеся, благодарне вопием: Радуйся, вместилище благодати Божией; радуйся, сосуде Божий избранный. Радуйся, чудотворче предивный; радуйся, притекающим к тебе с верою скорую помощь подаваяй.

Радуйся, душевных и телесных недугов наших целителю; радуйся, бесов о имени Христове изгонителю. Радуйся, лукавство врага человеческаго обличителю; радуйся, целомудрия охранителю. Радуйся, благочестивых супружеств от всякаго диавольскаго прельщения незримая оградо; радуйся, татьбы и грабительства скорый обличителю. Радуйся, совратившихся на путь истины наставителю; радуйся, прошения наша на пользу исполняяй. Кондак 8 Странное и дивное явление твое чрез сонное видение некоей жене благоговейней уведевшей и новаго чудотворца и угодника Божия в тебе познавшей, людие константинопольстии умилишася и возопиша Богу: Аллилуиа. Икос 8 Весь добродетельми исполненный в жизни сей, по смерти же славою Божиею озаренный, преклоняеши ухо твое на молитвы чтущих тя, от нихже слышиши сицевая: Радуйся, милосердию Отца Небеснаго подражателю; радуйся, алчущих питателю.

Следующими шагами будут заказ хостинга и создание сайта. Второй шаг - заказ хостинга из предлагаемых тарифных планов. Также вы можете заказать у нас установку выделенного сервера. Шаг третий - создание сайта.

Радуйся, защитниче дев и вдовиц; радуйся, обличение нарушителей целомудрия. Радуйся, родителей и воспитателей наставниче; радуйся, сиротствующих незримый водителю. Радуйся, Иоанне святый, Воине и преславный чудотворче. Кондак 2 Видя святый Иоанн, егда прииде в Нумеры Ифальския, христианы гонимы, не убояся прещений нечестиваго Иулиана и рече им: мужайтеся, укрепляйтеся в вере, да сподобитеся выну воспевати в Небесных чертозех Христу Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разум несумненный имел еси в себе, Иоанне достохвальне, егда славу мира сего презрев и гнева царскаго не устрашився, исповедал себе христианина быти, и сего ради, яко злодей, в темницу всажден был еси.

Таковому твоему о Христе дерзновению дивящеся, глаголем: Радуйся, исповедниче Христов преизрядный; радуйся, Христу спострадавый. Радуйся, идольскаго служения прелесть обличивый; радуйся, силою Креста врага победивый. Радуйся, яко узы и темницу за Христа прияти сподобился еси; радуйся, яко хлад и наготу за Христа предпочел еси славе греховней. Радуйся, исповедников похвало; радуйся, мучеников радование. Радуйся, в земных воинех доблий воин Царя Небеснаго; радуйся, убеливый ризы своя в Крови Агнчей. Радуйся, Церкве Христовы защитниче; радуйся, всех православных заступниче. Кондак 3 Силою свыше препоясанный возмогл еси победити древняго змия; тоюжде силою одаренный, источаеши обилие чудес всем призывающим с верою имя твое и о тебе благодарне вопиющим Богу: Аллилуиа. Икос 3 Имея в сердце своем твердую веру во Христа и силою тоя вооружився, не убоялся еси гнева царева и сохранял еси ифальския люди от мучителей. Сего ради таковое мужество твое похваляюще, блажим тя сице: Радуйся, адаманте веры Христовы; радуйся, столпе Церкве Божия.

Радуйся, верных надеждо и заступление; радуйся, неверных страх и посрамление; радуйся, венец исповедника Христова стяжавый; радуйся, оружием Креста врага Христова низложивый. Радуйся, Христа паче мира возлюбивый; радуйся, за христианы душу свою положивый. Радуйся, замыслы богомерзкаго мучителя разсеявый; радуйся, яко в темницех сущих и во узех посещал еси. Радуйся, яко и сам за Христа в темницу всажден был еси; радуйся, язвы Господа своего на теле носивый. Кондак 4 Бурею помышлений сумнительных колебашеся блаженный Иоанн, егда послан бысть в Нумеры Ифальския, да мучит тамо верующия во Христа. Обаче страхом Божиим водимый, веру Христову в сердце своем сохранил даже до злостраданий и уз темничных, вопия Христу: Аллилуиа. Икос 4 Слышав нечестивый Иулиан твое ко христианом милосердие и уведев тя самого христианина быти, разъярися на тя злобою и повеле привести в Царьград, яко злодея и противника царева. Ты же, благодатию Божиею укрепляемь, страдания претерпел еси мужественно и от веры во Христа никакоже отступил еси. Сего ради величаем тя сице: Радуйся, исповедниче веры во Христа неустрашимый; радуйся, воине Христов непобедимый.

Радуйся, яко со Архистратигами Сил Небесных Престолу Божию предстоиши; радуйся, скорый помощниче всем за истину терпящим. Радуйся, искушений и соблазнов от диавола избегнувый; радуйся, яко и всех призывающих тя от искушений избавляеши. Радуйся, замыслы богомерзкаго мучителя разсеявый; радуйся, и нам сети диавола избегати помогающий. Радуйся, щитом веры себе самого от стрел лукаваго защитивый; радуйся, имже и нас от искушений охраняющий. Радуйся, христианского рода украшение; радуйся, Небесных чертогов обитателю. Кондак 5 Боготечней звезде подобен был еси, Иоанне, егда, пришед в страны Ифальския, увещал еси тамо сущих христиан не отступати от Солнца Правды Христа Бога, но выну пети Ему: Аллилуиа. Икос 5 Видя святый приводимыя пред него по повелению цареву верныя Христу люди на мучение за веру Христову, зело скорбе за ня, в сердце своем пекийся, да избавит их от руки мучителевы. Таковое твое попечение о них похваляюще, зовем ти: Радуйся, любовь Христову в сердце своем имевый; радуйся, яко тою согреваемь от мучителей верныя рабы Христовы спасал еси.

Акафист Иоанну Воину: как читать и в чём помогает

Акафист святителю Иоанну Шанхайскому и Сан-Францисскому чудотворцу. Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение. АКАФИСТ СВЯТОМУ ПРАВЕДНОМУ ИОАННУ, ПРЕСВИТЕРУ КРОНШТАДТСКОМУ, ЧУДОТВОРЦУ Кондак 1 Избраннаго и вернаго во иереех Божиих восхваляем тя, богоносне отче. печалех изнемогшим, состраданием и молитвою облегчение подававый; Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный. Акафист святому Предтече Господню Иоанну Как проповеднику покаяния, ему молятся о даровании чувства покаяния. Избранный от лет древних быти Предтечею и Крестителем Спасителя мира Христа Бога, Иоанне богохвальне, прославляюще прославльшаго тя Господа, похвальная восписуем ти.

Акафист святителю Иоанну Шанхайскому и Сан-Францисскому чудотворцу

А как истово и по сколько часов Государь ежедневно молился? От 6 до 10 часов, а то и более! Способен ли лицемер и изувер прости Господи! Более того, не его ли заслугами на Руси построено около 300 городов, в т. При нем же началось книгопечатание на Руси первопечатник Иван Федоров. Проведены пять церковных Соборов. В это же время была создана 1-я регулярная армия и конница в 100 тыс. Из-за постоянной угрозы с моря был переделан под боевые корабли торговый флот. Была создана первая минноподрывная школа и первая обозная армейская служба. Положено начало военной науки и военного искусств. При Иоанне Грозном были прославлены 39 русских святых — святителей, преподобных, благ.

Приросла она в основном за счет территорий ханств — Сибирского, Казанского, Астраханского, Ногайского, постоянно совершавших набеги и уводивших сотни тысяч русских людей в рабство, а также за счет добровольного вхождения в Русь многих иных земель и народов. Когда мы научимся воздавать должное нашим великим предкам по их заслугам? Может ли хоть кто-то сравниться с этим Царем — созидателем Русского государства по масштабам дел во время его правления? Иоанн был твердо убежден, что Московское Царство должно стать образцом добродетели и справедливости пред лицеем всех народов. Он был горд, что является Русским Царем, главным ревнителем веры. Вот эта его ревность о чистоте Православной Веры и славе Божией и была всегда ненавистна, как прежним, так и нынешним врагам нашего Отечества. Немного о моем отношении к Государю. Я очень почитаю, люблю и уважаю Величайшего из Царей — этого первого Богопомазанника на Святой Руси, и каждый день ему молюсь. Именно при нем и его многими трудами Русь стала именоваться Святою, очистившись опричниною от ересей и еретиков, стала истинным Домом Пресвятой Богородицы, Третьим и последим Римом в мировой истории человечества. Несколько лет назад мне очень посчастливилось, о чем я давно мечтал, приложиться к гробнице с его святыми мощами в алтаре Архангельского Собора Кремля.

Там два раза в год проходят патриаршие службы на архангельские праздники. Я дважды был в данном Соборе на этих службах. Во второе посещение меня завели в алтарь, где мне, именно по промыслу Божию, пришлось минут 15 ожидать ныне усопшего патриарха Алексия II. И за это время я много раз молясь прикладывался к металлической гробнице Святого Царя и к рядом стоящему его черного цвета бюсту, накрытому платком, а также гробнице его старшего сына, там же находящемуся. После минутной встречи, разговора и патриаршего благословения, я приложился и к мощам младшего сына Царя Иоанна — убиенного святого отрока Царевича-Мученика Димитрия Угличского, украшенная рака с мощами которого находится в центре храма. Там же, прямо в храме, стоят более 2-х десятков металлических гробов со святыми мощами — князей: Димитрия Донского и др, царей Романовых: первого из них — Михаила Федоровича, его сына — Алексия Михайловича и др. Становится до слез обидно когда видишь, что не воздается должное столько сделавшему для Родины, и не просто человеку, а Богопомазаннику, Православному Самодержцу, великому защитнику, труженику и молитвеннику за Святую Русь. Аналогично, не оценен до сих пор по достоинству, ни священноначалием МП, не говоря уже о властях, спасительный не только для нас, но и для всего человечества, величайший христоподражательный подвиг Святого Царя — искупителя Николая II. К сожалению, носителем и хранителем Божественной Истины, исторической правды и веры в такие периоды истории, как это и было неоднократно, становятся лишь отдельные Отцы Святой Матери Церкви и простой русский православный народ. Подождем немного, ибо скоро придет время и все Богом будет открыто.

Кто есть кто, кто и как служил Родине, нашей любимой и дорогой России. В 19-м веке с целью опорочивания святого Государя было специально создано очень деятельное еврейское лобби из художников, писателей, артистов. Нет сомнения, что и сегодняшние клеветники на святого Царя, обманщики народа, получат заслуженное еще здесь, в этом мире, а тем более, на справедливом и безпристрастном Божьем Суде, как в свое время получили все предыдущие, причем очень наглядно. Так у художника еврея Ильи Репина, после написания лживой картины «Иван Грозный убивает своего сына», стала сохнуть писавшая ее правая рука. Другой перспективный художник Шварц, также негативно изобразивший «раскаявшегося после убийства сына» Грозного Царя, вдруг скоропостижно умирает в 30-летнем возрасте. А артисты, хульно игравшие его, вскоре умирали. Господь еще раз предупреждает всех: «Не трогайте помазанных Мною! Несколько слов о пресловутом многоженстве Святого Царя. Его первая и любимая супруга Анастасия Романова была кроткой, благочестивой женщиной, истинно христианской женой, которую очень любил народ. С ней Государь повенчался в 1547 году.

Но перед этим таинством Царь с будущей царицей наложили на себя 40-дневный строгий пост и пешком прошли из Москвы в Свято-Троицкую Сергиеву лавру на благословение к преподобному Сергию. Это ли не показатель духовной чистоты этой венценосной пары. Но Анастасию очень невзлюбили приближенные и доверенные царя — князь Адашев и поп Сильвестр, видевшие, что та своим ангельским сердцем раскрыла и поняла их лицемерные, изменнические и лживые душонки. Поэтому, с помощью польской еврейки Марии, занимавшейся каббалой и тайно сожительствовавшей с Адашевым, они смогли ее хитро отравить в 1560 году. Царь очень долго горевал, больше вовсе не хотел жениться и 10 лет жил в чистоте. Но митрополит Макарий упорно убеждал его взять другую жену. Наконец Государь согласился, а точнее подчинился уговорам святителя. Второй женой стала черкесская княжна Мария. В 40-летнем возрасте Иоанн вновь овдовел. И снова, теперь уже бояре упрашивали его привести третью жену.

Всем нужен был наследник. Старший сын Царя Иоанн был очень болезненный, просился в монахи и вскоре умер, тяжело заболев в паломнической поездке. Другой его сын — Федор оказался безплоден. Выбор Царя пал на Марфу Собакину, которая также была отравлена, причем на своей же свадьбе и отошла к Богу после тяжелой болезни уже через 2 недели, и которую Иоанн даже не познал как жену. Поэтому, ввиду этой государственно важной и объективной причины, все вместе уговаривали его жениться в 4-й раз, а фактически в 3-й. Именно это число жен Святого Царя Иоанна и подтверждают 4 гробницы в усыпальнице для цариц. Последняя, 4-я жена, Мария Ногая родила Царевича-Мученика Димитрия Угличского, ныне канонизированного, которому царские враги еще в отроческом возрасте, помогли уйти из жизни. Поэтому, большой грех помышлять, а не только убеждать других, что такой молитвенник и благочестивый богобоязненный верующий человек, как наш Государь Иоанн Грозный, тяготевщий к монашеству и живший по строгому монастырскому Уставу, благословлялся Церковью на браки «распаляемый похотью и для телесного услаждения», как утверждали злопыхатели и его враги, в том числе и в наши дни. Вплоть до революции, и даже позже, многие люди в молитвах обращались к Святому Царю, особенно в судебных тяжбах, и всегда получали от него скорую помощь. Не помню, кто-то из Отцов Церкви сказал: кто будет почитать и молиться св.

Царю Иоанну Васильевичу Грозному, за того будет молиться и его младший сын святой Димитрий Угличский. Верни нам в Россию поскорее грядущего Царя — победителя, великую пламенную веру, мудрость и образ правления которого, как свидетельствуют пророчества, показал нам Грозный Государь, и сотвори свой, хотя и милосердный, но справедливый Суд Божий! Помогите нам спасти наши грешные души и наше многострадальное Отечество — Святую Русь! Да будет так, и свершится воля Твоя, Господи! Со школьной скамьи русским людям внушается, что царь Иван Грозный — «демоническая и злобная натура», в лучшем случае — «психопат и маньяк», который устроил страшную бойню собственного народа. Одержимому манией преследования самодержцу всюду мерещились несуществующие заговоры, в борьбе с которыми он почти уничтожил «национальную элиту в лице прогрессивных бояр и высших государственных чиновников». Под стать своему царю были и сподвижники — опричники. Опричники якобы прославились успехами в уничтожении собственного народа, но трусливо бежали перед татарами и другими иноземными войсками. Откуда взялся этот грязный и наглый обман? Его авторами были недобитые Иваном Грозным предатели-бояре.

Позднее этот миф поддерживался многими историками в угоду династии Романовых, которые в действительности были всего лишь боярским родом, и не имевшим права не только на царство, но даже на княжеское достоинство звание. Отец первого царя из рода Романовых, Михаила, который позднее стал патриархом Филаретом, был одним из тех, кто в Смутное время поехал с делегацией предателей к польскому королю Сигизмунду, чтобы просить на русский престол его сына Владислава. Сигизмунд в это время уже несколько месяцев осаждал русский город Смоленск.

Икос 3 Имея власяницу и пояс усмен о чреслех, Крестителя Христова ревнителю, былием питался еси, Иоанне, в пустыни, из неяже, яко муж силы исполнь, изшел еси. Темже вопием ти: Радуйся, воздержанием Илии Пророку уподобивыйся; Радуйся, нищеты Христовы подражателю. Радуйся, целомудрием неможение телесе укрепивый; Радуйся, богомыслием уныние отгнавый. Радуйся, памятию всеведения Божия сердце непорочно соблюдый; Радуйся, бдением козни бесовския посрамивый.

Радуйся, искушения сам победивый и иныя последи томужде научивый; Радуйся, в делании духовнем подвизающихся мудрый укрепителю. Радуйся, друга твоего Феодора от падения греховнаго удержавый; Радуйся, друга твоего епископа Василия во служении утвердивый. Радуйся, от мира изгнанным пристанища тихаго указателю; Радуйся, иноческаго жития защитниче. Кондак 4 Бурю искушений новую победил еси, Иоанне, в пещере един вселився; болезни же ради из пустыни изшед во Антиохию, от святаго Мелетиа во диакона поставлен был еси и попечению о неимущих ревностно предался еси. Еже видяще, вернии радостно пояху Богови: Аллилуиа. Икос 4 Слышав от верных о тебе речи хвалебныя, святый Флавиан по достоянию благодать священства низведе на тя, Иоанне. Темже людие антнохийстии веселяхуся и, труды твоя праведно чтуще, тако тя величаху: Радуйся, о себе попечение всякое отвергий; Радуйся, убогим покрове.

Радуйся, теплое сирым прибежище; Радуйся, скорбей утолителю. Радуйся, о людских невежествиих печальниче; Радуйся, девственнаго жития сладкогласный ублажателю. Радуйся, многи иудеи просветивый; Радуйся, искавшия спасения правым учением оглашавый. Радуйся, житием твоим сего учения не посрамивый; Радуйся, благочестия светильниче. Радуйся, Апостолом единонравниче; Радуйся, яко праведно дадеся ти жребий пастырскаго о душах попечения. Кондак 5 Боготочною кровию от вечныя смерти искупленныя соблюдая, егда сан священства приял еси, Иоанне, дело благовестника трезвяся добре сотворил еси, обличая, запрещая, умоляя со всяким долготерпением и учением и поя Богу: Аллилуиа. Икос 5 Видя нестроения во граде, скорбя же о сем, покоя не познал еси, Иоанне, неверныя бо благовестием оглашал еси, верныя же таинствы церковными освящая и тайнам веры уча, достойно стяжал еси имя Златая уста, слышав от всех сицевая: Радуйся, пастырю добрый; Радуйся, святым крещением многа чада Церкви Христове породивый.

Радуйся, помазанием мира печать дара Духа Святаго тем даровавый; Радуйся, святейшия трапезы предстоятелю умиленный. Радуйся, пищею нетления чада твоя питавый; Радуйся, покаянием сердец очистителю. Радуйся, супружеств о Господе сочетателю; Радуйся, елеа помазанием целителю. Радуйся, слова Божия неложный истолкователю; Радуйся, ересей мощный обличителю. Радуйся, глубокий кладязю истиннаго богословия; Радуйся, яко притяжал еси паствы сердца, любве к тебе исполненная. Кондак 6 Проповедник покаяния наипаче явился еси, Иоанне, егда людие антиохийстии, царя подобие низвергше, гневу того достойно подпадоша. Божиим бо милосердием утешая, ко исправлению жития словесы твоими влекл еси вся, во еже сердцем чистым пети Богу: Аллилуиа.

Икос 6 Возсия Антиохия радостию, егда по словеси твоему беззакония своя оплакавши, царево прощение получи. Обаче скорбию омрачися вскоре, с тобою разлучаема: во архиепископа бо Царюграду призван был еси, Иоанне. Темже тебе вопием: Радуйся, аки Исаиа, скорбьми града отеческого поболевый; Радуйся, аки Иеремиа, злонравие людское оплакавый. Радуйся, аки Иезекииль, беззаконники ко обращению призывавый; Радуйся, молние, гордыню низложившая. Радуйся, громе, беззаконно жившия устрашивый; Радуйся, корыстолюбия обличителю.

Святителя Иоанна Тобольского и святителя Иоанна Шанхайского связывают родственные узы — оба они происходят из дворянского рода Максимовичей. Это было последнее прославление в лике святых в царствование Императора Николая Второго — святого Царя-стратотерпца. Святитель Иоанн Шанхайский, в миру Михаил Борисович Максимович, носил в монашеском постриге имя своего предка. Михаил был пострижен в монашество в 1926 в Мильковом монастыре в Сербии митрополитом Антонием Храповицким и получил имя Иоанн в честь святителя Иоанна Тобольского.

Темже не токмо православнии, но и иновернии силою молитв твоих милость Божию обретаху, поюще Богу: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси житием твоим в Церкви Православней лучезарнее сияния севернаго, светом Евангелия Христова Отечество наше просвещая и от сетей вражиих чада церковная ограждая. Темже и ныне молим Господа Сил, да любовь святая утвердится в сердцах наших, во еже ни скорбь, ни теснота, ниже смерть самая не возмогут нас разлучити от любве Божия. И тако достигше сего, тебе воззовем: Радуйся, яко Божиим смотрением грядущая на ны предвозвестивый; радуйся, тесным путем в заповедех Божиих ходити нас научивый. Радуйся, в скорбех и печалех сущим источник радости в Бозе указавый; радуйся, оную радость, яко зеницу ока, свято хранити нам завещавый. Радуйся, десницею и шуйцею оружие правды Божия содержавый; радуйся, в словеси истины и любве нелицемерней сыну громову уподобивыйся. Радуйся, порфирою покаяния всех облекаяй; радуйся, диадимою благодати славно увенчанный. Кондак 7 Хотя Всеблагий Господь спасти люди земли нашея и, яко злато в горниле огненнем, очистити я, вложи в уста твоя, всеблаженне, дух премудрости и разум провидца, во еже чрез покаяние сердечное и сокрушение слезное приуготовати я в вере непоколебимых к жертвенному служению, да со всеми святыми, в земли Российстей просиявшими, ангельски вопиют Богу: Аллилуиа. Икос 7 Новаго избранника Божия, всеблаженне Иоанне, видяще тя, у алтаря Господня за всех молитвою слезною Христу сраспинающася, боголюбивии людие с верою к тебе притекаху и душевне и телесне исцеляхуся. Темже и мы, в немощи сущии, молим тя прилежно: воздвигни руце твои и не премолчи за ны ко Господу, якоже отец о чадех своих, да умножит Господь милость Свою на нас, приносящих ти сицевая: Радуйся, у Престола Божия прилежный о нас печальниче и ходатаю; радуйся, покаяния слезнаго усердный глашатаю. Радуйся, образе неусыпнаго делания, яко Христу Богу работати прилежно нас наставляеши; радуйся, яко на Божественней стражи веры апостольския стояти нас утверждаеши. Радуйся, образ воздержания и целомудрия добре показавый; радуйся, суеверия, ереси и злохуления от стада твоего отсекавый. Радуйся, сущих во тьме неведения славный просветителю; радуйся, душ человеческих от суеты житейския мудрый восхитителю. Кондак 8 Странное чудо видим на тебе, предивный пастырю Христов Иоанне! Сама бо Пречистая Матерь Божия ублажи тя и последующих тебе и с радостию благоволение Божие всем возвести: о милейшая вы чада Отца Небеснаго! Сице бо радость Церкве Небесныя о подвизе земнем предвозвести. Сего ради и мы, надеждею на предстательство о нас Матере Господа Сил согреваеми, вопием Царю всех веков: Аллилуиа. Икос 8 Весь желанием Божиим распаляемь, носитель любве Христовы явился еси, пастырю добре. В ней бо милость и истина сретостеся, правда и мир облобызастася; всякая же лесть упразднися, еретическое же злонравие, яко тля, попалися, скорби же человеческия елеем милосердия твоего утолишася. Мы же нерадивии сокровищ сих не стяжахом, праведным судом Божиим многим скорбем и печалем достойни явихомся. Но ведуще тя помощника неусыпна, умильно зовем ти: Радуйся, любве Христовы неутомимый носителю; радуйся, мира и правды ревностный сеятелю. Радуйся, веры православныя незыблемый хранителю; радуйся, благочестия и добронравия насадителю. Радуйся, о всем мире печальниче и слезный молитвенниче; радуйся, Церкве Христовы немеркнущий светильниче. Радуйся, отцев наших похвало, нам же надеждо и утешение; радуйся, богоизбранный пастырю, Святыя Руси благодатное украшение. Кондак 9 Всем сущим в бедах и скорбех житейских воздвиже Господь на радость пастыря и чудотворца предивна Иоанна, да хромыя и разслабленныя, слепыя и от духов злых томимыя исцелит, в пагубнем пианстве и супружестей неверности растлеваемыя к непостыдней жизни призовет, во озлоблении же сущия к Богу приведет и сице в душах верных Царство правды Божия насадит, да воспоем вси спасительную песнь Богу: Аллилуиа. Икос 9 Ветии многовещании недоумеют изъяснити силу молитвы твоея, Иоанне предивне, егда три юноши, дерзнувшия поглумитися о тебе и молитве твоей, спасительне наказал еси. Узрев же я кающияся и слезно молящияся, исцеление злохулителем от Бога испросил еси. Тии же, познавше молитвы твоея силу чудодейственную и любве твоея милосердие теплейшее, яко Божия провидца, ублажиша тя похвалами таковыми: Радуйся, благое икономство чина своего богомудренно соблюдый; радуйся, данный тебе залог, Тело Христово, цел и невредимь до последняго твоего издыхания сохранивый. Радуйся, скрижали Богоначертанныя обою Завету достойне возвестивый; радуйся, Церковь Христову благочестием пастыря добра прославивый. Радуйся, истиннаго просвещения и христианскаго благочестия ревностный насадителю; радуйся, кающихся грешников, сирых и убогих милостивый покровителю.

Акафист Святому Иоанну Златоусту

Крестителю Господню Иоанну Кондак. Избранный от лет дрéвних быти Предтечею и Крестителем Спасителя мира Христа Бога,, прославляюще. Каких либо строгих ограничений, когда можно келейно читать акафист Иоанну Предтече, не существует: к Богу через молитвы к пророку можно обращаться в любое время. Акафист и молитвы ко святому Предтече Господню Иоанну. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий