Новости обновление сатисфактори

These were a number of improvements you’ve requested and that we still wanted to make, which should significantly improve using Blueprints in Satisfactory. Today Update 8 is now available on the Early Access version of Satisfactory for everyone to try out and have fun with it! Coffee Stain Studios объявила о выходе экспериментального седьмого обновления, которое внесло в песочницу Satisfactory немало изменений и нововведений.

Симулятор заводов Satisfactory покинет ранний доступ в 2024-м

Авторы игры отмечают, что до выхода обновления 1. Более конкретную дату релиза создатели назвать пока не могут, но 2024 год для нее точно станет финальным в плане разработки. Сейчас фанатам Satisfactory стоит дождаться объявления даты закрытого тестирования, призванного оценить готовность итогового билда.

Advanced Game Settings We are adding a number of settings that will allow you to customise your experience quite heavily when it comes to removing restrictions inherent to Satisfactory. These Advanced Game Settings can alter the experience drastically, so you can either enable them when creating a new game or when converting your existing save to using these settings when loading a save from the main menu. There is a full list of all new settings in the detailed patch notes below, but they include things such as Flight Mode making traversal and building freely a non-issue, No Build Cost which means buildables no longer need the required items to be built, Set Starting Tier allowing you to start a new game with everything up to that point unlocked and some resources to get started quickly, and No Stinger Mode fully removing the spidery Stinger enemy from the game. Many of these settings change restrictions that are part of what makes Satisfactory what it is, but we also know that people find their fun in games in different ways, and we wanted to give you the option to experiment with that and find out how you enjoy Satisfactory the most. So, if your power would fail, the Priority Power Switches turn off in order of their set priority, shutting of the parts of your factory gated behind them until there is enough power available for the remainder of your grid to keep running.

While they are great to prevent full power outages, they can also be switched off and on remotely from any other Priority Power Switch, allowing you to remotely control which parts of your factory are running. The Power Tower is a large building allowing you to connect power lines over longer distances. It comes in two versions, one with a ladder and platform that make them and excellent combination with the Zipline, and one version without for a cleaner look. Jetpack fuels The Jetpack can now use a selection of fuels with different burn rates and acceleration. Thanks to this the Jetpack can be used before automating fuel with Solid Biofuel, and in the late game you can even use Turbofuel which has unparalleled acceleration. Parachute This feature has received some changes to make it a viable tool in the early to mid-game. For one, the Parachute no longer gets consumed when used, so you can now make one and use it for as long as you want.

It now has a standard and sprint speed, which match the Bladerunner speeds, and we balanced it to be an excellent tool for making longer jumps while exploring and traversing your factory. Of course, it also retains its signature function of preventing fall damage in any dicey situations you might find yourself in.

Источник изображения: Coffee Stain Publishing На самом деле, перевод Satisfactory на Unreal Engine 5 состоялся ещё 13 июня, но только в тестовом режиме. Разработчикам важно было протестировать все изменения до внедрения их в основной клиент игры. Теперь же масштабное обновление, ставшее уже восьмым по счёту, доступно всем желающим. По случаю важного релиза Coffee Stain опубликовала новый видеоролик, в котором доходчиво излагается вся информация по техническим новшествам.

Nature is yours to harvest! You have vehicles, jetpacks, jump pads and more at your disposal to make the exploration easier. Equip the proper safety gear as well, just in case you run into the local wildlife.

Automate trucks and trains to reach your faraway outposts and be sure to handle liquids properly by transporting them in pipes.

К Satisfactory в апреле выпустят четвёртое крупное обновление

Using the Enhanced Input system has also made it easier for us to fix bugs related to inputs. While the migration to the new system created some short-term issues, we have done an extensive pass to ensure all inputs work as intended. But there is always the possibility that you run into an issue that we have missed, in which case you can let us know on our questions site. Nanite With Unreal Engine 5 comes Nanite, a new way of rendering complex meshes allowing for high visual quality. Due to complications we only decided to convert a part of our content to Nanite. Rocks, Cliffs and Conveyor items will be using Nanite for the time being. Lumen Lumen is a Global Illumination system that improves lighting and reflections. We decided to have Lumen disabled by default even on the ultra-preset due to its high demand on the hardware. There are several scalability options to make Lumen perform well on most hardware.

Next to that if you want the high-quality bounce light but not the reflections you can disable the Lumen Reflections in the video settings. Blueprint improvements The main feature of our last update is getting some additional love in this one as well. Since a lot changed here, we are closing the old posts on our Questions Site and are curious for you all to submit some fresh feedback after playing with all these changes. With this you can dismantle an entire Blueprint at once, significantly reducing the effort to get rid of Blueprints that are misplaced or no longer useful! Blueprints now have a directional indicator in their hologram making it easier to place them in the correct rotation.

Вы можете строить хоть до Показать ещё горизонта, если бетона в кармане хватит. Более того, вы не ограничены строительством только в линию! Теперь вы можете строить в по двум направлениям одновременно. Скажем раньше вы строили максимум 1х10 фундаментов, то есть 10 фундаментов в одну линию.

Поэтому добавление поездов и атомных электростанций поможет пользователям существенным образом улучшить свои доморощенные виртуальные производства. Игрок сможет прокладывать железнодорожные пути, организовывать крупные транспортные узлы по погрузке и выгрузке нужных грузов. В общем, настраивать логистику на более продвинутом уровне.

В общем, настраивать логистику на более продвинутом уровне. Что касается атомных станций, то тут всё так же очевидно. АЭС дают много энергии, и игрокам дадут возможность организовать производство этой самой энергии.

К Satisfactory в апреле выпустят четвёртое крупное обновление

Теперь обновление доступно всем пользователям как в Steam, так и в Epic Games Store. Переход на Unreal Engine 5 обеспечивает более стабильную основу для будущих функций, как утверждает Coffee Stain. Кроме того, он включает новую систему освещения, переработку транспортных средств и звука, а также дополнительные опции настройки клавиш.

Полный список изменений из восьмого патча есть на странице игры в Steam. Satisfactory вышла в ранний доступ 23 марта 2019 года, пробыв 15 месяцев в магазине Epic Games Store на правах временного эксклюзива. Steam-версия игры дебютировала 8 июня 2020-го. Вечерний 3DNews Каждый будний вечер мы рассылаем сводку новостей без белиберды и рекламы.

Конечно, большая часть обновления касается оптимизации и исправления багов. Их оказалось очень много. Даже и не скажешь, вышла ли игра из раннего доступа.

Впрочем, представитель разработчиков из ролика тоже: он утверждает, что не играет в Satisfactory , предпочитая Factory town. Обновление для Satisfactory уже доступно в игре. Сама игра сейчас доступна по скидке в магазине EGS.

Улучшат физику транспорта и освещение технология Lumen , используют Nanite. С Lumen связан интересный момент: разработчики не намерены поддерживать официально, игрокам предложат попробовать включить по желанию у разработчиков нет времени настраивать всё-всё. Обновление позволит разработчикам Satisfactory улучшить ввод команд игроком Enhanced Input System : одна кнопка может иметь разный контекст, например в зависимости от того находится ли он в транспорте или нет. Также это должно решить проблему с багами ввода команд.

Разработчики Satisfactory намерены дальше поддерживать DX11, но всё же рекомендуется использовать DX12.

Satisfactory [Первое русскоязычное сообщество]

Coffee Stain Studios рассказала о будущем обновлении Update 6 и заявила, что разработка производственной песочницы Satisfactory выходит на новую стадию. Join our DiscordОб игреSatisfactory — это игра от первого лица в открытом мире, вы которой вам нужно строить заводы, с упором на исследования и бои. Играйте в одиночестве. Currently, there is no official release date or window announced for the upcoming Update 9 in Satisfactory.

Больше интересных статей

  • Satisfactory - последние новости, свежие обзоры, видео, интервью, статьи
  • Jakety | Новости по Satisfactory🏭 – Telegram
  • Satisfactory - Новости
  • Обновление Satisfactory 8 Fixes v0.8.3.1: Улучшения и исправления
  • Satisfactory

Satisfactory Update 5 Patch Notes – Early Access Release!

Четвёртое обновление Satisfactory уже доступно, и в нём есть дроны и много разных. В обновлении Satisfactory Update 6 (Experimental) появилось множество нововведений для всех. По тегу: Satisfactory.

Satisfactory, наконец, готова отправиться в релиз

Satisfactory is a unique game with a heavy emphasis on construction, exploration, and automation. Talking about the gameplay, in this game, you find yourself on an alien planet with the goal of constructing massive factories and creating efficient production lines. Since you are reading this article, we are assuming that you know a thing or two about the game. Well, it is still in its early access period and receives regular updates. The latest update was dropped on the experimental branch on June 13th, and within a few weeks, we will soon get to see it on the early access branch. Satisfactory Update 9 Release Date: When it will be available We understand that the game is addicting enough for you to always want more. Naturally, serious players of the game will want to know everything there is to know about Update 9. But before we go into the details of Update 9, let us quickly recap some of the major features and changes brought about by the latest Update 8.

Well, keep reading this article to know if there is any information floating around on the same. Satisfactory is a unique game with a heavy emphasis on construction, exploration, and automation. Talking about the gameplay, in this game, you find yourself on an alien planet with the goal of constructing massive factories and creating efficient production lines. Since you are reading this article, we are assuming that you know a thing or two about the game. Well, it is still in its early access period and receives regular updates. The latest update was dropped on the experimental branch on June 13th, and within a few weeks, we will soon get to see it on the early access branch. Satisfactory Update 9 Release Date: When it will be available We understand that the game is addicting enough for you to always want more.

Naturally, serious players of the game will want to know everything there is to know about Update 9.

От топливных стержней до энергии, отходов, каждый шаг в этом путешествии невероятно полезен! Просто не забудьте надеть соответствующее защитное снаряжение при работе с огромным количеством энергии. Мы также щедро предоставили полную свободу обращения с ядерными отходами любым удобным для вас способом. Строительство завода - это просто пирог для опытных пионеров, таких как вы, поэтому мы предоставили вам что-то редкое и радикальное! Как вы решите эту проблему?

Так как нефть и газ уйдут в прошлое с алюминием и его производными. Бамбуковые поля например подходят для форпостов, а джунгли - это лабиринт, ориентированный на исследования. Они ещё не готовы но уже выглядят отлично. Новые районы теперь полны редких ресурсов, но их не всегда будет легко получить. Описание патча: ранний доступ - v0. Теперь отправляйтесь и настройте транспортировку ресурсов следующего уровня!

Установите расписание для ваших поездов и выберите, какие грузовые вагоны должны загружать или выгружать свой груз на каждой станции. Установите локомотив на каждом конце, если вы хотите, чтобы он мог перемещаться туда-сюда между станциями, или просто вместо этого создайте петлю. Создайте дополнительные локомотивы, если вы добавили слишком много грузовых вагонов для одного Если вы подключите питание к одной станции, все остальные станции на линии также будут подключены, поэтому нет необходимости в длительном подключении полюсов питания к вашим аванпостам. Уровень 7 Атомная энергия.

В их распоряжении окажутся реактивные ранцы, зиплайны, фонари, дроны и долгожданный ускоритель частиц, который станет финалом цепочки ядерной переработки.

Фонари позволят осветить производственные площади, они делятся на потолочные, настенные и напольные. Зиплайны помогут сократить путь и ускорить перемещения.

Satisfactory Update 5 Patch Notes – Early Access Release!

Satisfactory Mod Manager. Будет ли Satisfactory лучше Factorio? Satisfactory update 8 patch notes details released for PC players. Read the official Satisfactory patch 8 notes here. Today Update 8 is now available on the Early Access version of Satisfactory for everyone to try out and have fun with it!

Скачать игру Satisfactory [Новая Версия] на ПК (на Русском)

The manual driving of vehicles has been redone and we made improvements in feel and usage of the different vehicles. With this we also reworked all vehicle sounds, eliminating many issues and overall improving quality and consistency. With this we implemented contextual key bindings in the options, allowing for much more granularity and control over your control scheme across different contexts like the build mode, driving vehicles, using equipment, etc. Nanite With Unreal Engine 5 comes Nanite, a new way of rendering complex meshes allowing for high visual quality. Due to complications we only decided to convert a part of our content to Nanite. Rocks, Cliffs and Conveyor items will be using Nanite for the time being. Lumen Lumen is a Global Illumination system that improves lighting and reflections. We decided to have Lumen disabled by default even on the ultra-preset due to its high demand on the hardware. There are several scalability options to make Lumen perform well on most hardware. With this you can dismantle an entire Blueprint at once!

Building Blueprints now have a directional indicator in their hologram making it easier to place them in the correct rotation.

Things you hate? Hope you all have a great time, be safe, and best wishes from the team! With this come many reworks and updates of systems that should improve aspects of the game, but it all being new also means that new issues can be hiding in lots of places as well. So again, come our usual reminders: please back up your saves beforehand and let us know about any differences that you encounter, good or bad, while playing Update 8. The base line for you is that with world partitioning the level streaming should be much more flexible compared to the tile-based system we used before, reducing hitches that you will have encountered at specific parts of the world where these tiles used to intersect. There should be little to no changes when it comes to vehicle automation, but the manual driving of vehicles has been redone and we made improvements in feel and usage of the different vehicles. From our own tests we feel it is an upgrade overall, but we are curious to hear what you think after playing with them! With this we implemented contextual key bindings in the options, allowing for much more granularity and control over your control scheme across different contexts like the build mode, driving vehicles, using equipment, etc. Using the Enhanced Input system has also made it easier for us to fix bugs related to inputs.

While the migration to the new system created some short-term issues, we have done an extensive pass to ensure all inputs work as intended. But there is always the possibility that you run into an issue that we have missed, in which case you can let us know on our questions site. Nanite With Unreal Engine 5 comes Nanite, a new way of rendering complex meshes allowing for high visual quality. Due to complications we only decided to convert a part of our content to Nanite. Rocks, Cliffs and Conveyor items will be using Nanite for the time being.

There should be little to no changes when it comes to vehicle automation, but the manual driving of vehicles has been redone and we made improvements in feel and usage of the different vehicles. From our own tests we feel it is an upgrade overall, but we are curious to hear what you think after playing with them! With this we implemented contextual key bindings in the options, allowing for much more granularity and control over your control scheme across different contexts like the build mode, driving vehicles, using equipment, etc. Using the Enhanced Input system has also made it easier for us to fix bugs related to inputs. While the migration to the new system created some short-term issues, we have done an extensive pass to ensure all inputs work as intended.

But there is always the possibility that you run into an issue that we have missed, in which case you can let us know on our questions site. Nanite With Unreal Engine 5 comes Nanite, a new way of rendering complex meshes allowing for high visual quality. Due to complications we only decided to convert a part of our content to Nanite. Rocks, Cliffs and Conveyor items will be using Nanite for the time being. Lumen Lumen is a Global Illumination system that improves lighting and reflections. We decided to have Lumen disabled by default even on the ultra-preset due to its high demand on the hardware. There are several scalability options to make Lumen perform well on most hardware. Next to that if you want the high-quality bounce light but not the reflections you can disable the Lumen Reflections in the video settings. Blueprint improvements The main feature of our last update is getting some additional love in this one as well.

Игроки получат доступ к новым технологиям, которые позволят проводить очистку ядерного топлива и переработку отходов. В их распоряжении окажутся реактивные ранцы, зиплайны, фонари, дроны и долгожданный ускоритель частиц, который станет финалом цепочки ядерной переработки. Фонари позволят осветить производственные площади, они делятся на потолочные, настенные и напольные.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий